Ja, dat klopt. Aan de rechterkant hebben ze een stuk eraf geknipt. Overigens heeft Huub's site meer caps van me in gebruik, ondermeer een Jensen cap. En Mitch heeft ook een cap van me staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Deze heeft Huub ook gebruikt op zijn site als banner/link naar de site van Jaap
Haha, die vind ik goed bedachtquote:Op zondag 15 juli 2007 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de rest als Natasja straks een wasje gaat draaien?
Lieke heeft een hele fles chloor in het wasmiddel gegoten, dus dat wordt straks echt lachen !!!!![]()
Hier kun je het helemaal bekijken : Wraak Lieke met chloor in wasmiddelquote:
Zag dat je in R'dam woont.... daar hebben wij vanuit Alphen uitzicht op en ik vrees dat al die onweer bij jullie hierheen komt... eigenlijk een mooie dag om streams te kijken.....quote:Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Offtopic
Zo men het onweer en giet hier niet normaal. Ik zat net klaar om naar het strand te gaan.
kan niet ontopic gaan want ik weiger me streams aan te zetten.![]()
Het wordt hier ook steeds donkerderquote:Op zondag 15 juli 2007 11:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zag dat je in R'dam woont.... daar hebben wij vanuit Alphen uitzicht op en ik vrees dat al die onweer bij jullie hierheen komt... eigenlijk een mooie dag om streams te kijken.....
Snap ik ook geen bal van! Ze hadden verder niets stuk gemaakt, maar een prima plek gevonden om iets te verstoppen.. (gewoon in huis).. en dat mag dan nietquote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Dus ... ik begrijp het goed dat de 'terror' van het simpele zestal ongehinderd mag doorgaan, maar zodra een koekje van eigen deeg wordt geserveerd; in de vorm van het verstoppen van Brian's gitaar, er direct wordt ingegrepen?
Flens ten voeten uit, je weet het. Ben benieuwd hoe Amanda gaat reageren op die nagelactiequote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Dus ... ik begrijp het goed dat de 'terror' van het simpele zestal ongehinderd mag doorgaan, maar zodra een koekje van eigen deeg wordt geserveerd; in de vorm van het verstoppen van Brian's gitaar, er direct wordt ingegrepen?
Valt me nog mee dat Lieke en Huub niet door achter gesommeerd worden per direct de spullen van Amanda op te ruimen.
Ik zou maar lekker binnen blijven, ik was net ff naar buiten maar de flitsen schieten om je oren!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:22 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds donkerderwou nog wel naar de Sterkste man van Nederland zometeen maar ben bang dat ik in de auto ga blijven
![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier kun je het helemaal bekijken : Wraak Lieke met chloor in wasmiddel
Brian werd para, sloeg boek uit handen van Huub enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap ik ook geen bal van! Ze hadden verder niets stuk gemaakt, maar een prima plek gevonden om iets te verstoppen.. (gewoon in huis).. en dat mag dan niet![]()
Bedankt voor deze Update.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De actuele toestand in de wereld :
- In de villa
"Iedereen slaapt. Brian bewoog even maar het is nog te vroeg voor een ochtendwip."
- bij FOK
"Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen. "
- het weer
"De mensen die een dagje strand hadden gepland voor zondag kunnen hun badlaken beter meenemen naar het oosten of het zuiden van het land. Op dit moment trekken er, vooral in het westen van het land, al buien over. Ook onweert het in dat deel van het land."
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_en_zuiden.html
villa: als Amanda maar eerder wakker wordt dan Natasia (maar dat zal wel niet)quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De actuele toestand in de wereld :
- In de villa
"Iedereen slaapt. Brian bewoog even maar het is nog te vroeg voor een ochtendwip."
- bij FOK
"Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen. "
- het weer
"De mensen die een dagje strand hadden gepland voor zondag kunnen hun badlaken beter meenemen naar het oosten of het zuiden van het land. Op dit moment trekken er, vooral in het westen van het land, al buien over. Ook onweert het in dat deel van het land."
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_en_zuiden.html
Ach gossie, gooi het er maar uit hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:38 schreef Starlie het volgende:
Ik scheit echt zwaar in mijn broek nu van die onweer!!! Moet het ff met jullie delen want mijn vriend is ff de hort op!
Maar het ligt er zo duimendik bovenopquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Flens ten voeten uit, je weet het. Ben benieuwd hoe Amanda gaat reageren op die nagelactie![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je al op je vakantiebestemming zat.
Nou vind het juist mee vallen hier in 072 vergeleken met ruim een week geledenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:41 schreef milk-shake het volgende:
het is hier (072) nu ook heel erg aan t omweren ....wou naar het strand vandaag ...lekker weer (not)
hier 023 ook enorme onweer en buien (en 1 van mijn katten is nog buiten, de trutquote:Op zondag 15 juli 2007 11:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zag dat je in R'dam woont.... daar hebben wij vanuit Alphen uitzicht op en ik vrees dat al die onweer bij jullie hierheen komt... eigenlijk een mooie dag om streams te kijken.....
nix anders dan hij de voorgaande avonden gedaan heeft. NIX dusquote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Pavement het volgende:
Morgen mensen, en is onze mooiboy denix nog (zoals hij beloofde) de hele nacht opgebeleven en terror gebewerkstelligd ?
Ik zal blij zijn als Stijn weer terug is, dit loopt idd de spuigaten uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rain of terror mag alleen maar neerdalen op de hoofden van Lieke en Huub.
zeker geen plek meer over, ik moet nog 2 maanden wachtenquote:Morgenmiddag vlieg ik om 14.15 uur. Omstreeks 16.45 ben ik of op de goede Italiaanse weg
Je vergeet dat hij op het bed van Huub heeft gespuugd.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:48 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
nix anders dan hij de voorgaande avonden gedaan heeft. NIX dus
Dat laatste dacht ik ook al. Gewoon door de straat kunnen lopen zonder al die geparkeerde auto's. En vanmiddag riant vrije stoelen op de boulevard.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
villa: als Amanda maar eerder wakker wordt dan Natasia (maar dat zal wel niet)
FOK! geen DB-problemen hier
weer: mooi zo, dan hebben de Hagenezen het strand vanmiddag als het opgeklaard is, voor zichzelf.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij op het bed van Huub heeft gespuugd.![]()
Dat zijn Amanda en Brian, altijd hetzelfde en nooit iets via het plasma dat ze zenders moeten dragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef blomst het volgende:
Horen jullie ook gefluister?
Ben bang dat het daar helemaal niet gaat regenen maar juist heel mooi weer gaat worden. ellende is alleen langs de kust.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
Hoe laat zou het in Eemnes gaat hozen..........ik zit te denken, das dan leuk voor die nagellakjes en vijltjes etc en kan dellie door de modder naar haar spullen gaan zoeken.....
Heerlijk, laat maar komen die buien daarquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
Hoe laat zou het in Eemnes gaat hozen..........ik zit te denken, das dan leuk voor die nagellakjes en vijltjes etc en kan dellie door de modder naar haar spullen gaan zoeken.....
Maar komt die nog terug, dat is nog maar de vraag...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als Stijn weer terug is, dit loopt idd de spuigaten uit.![]()
ach daar komt toch alleen maar rottigheid uit, uit die snavels en "lieke lieke huub huub"x100 dus ik maal er niet om.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn Amanda en Brian, altijd hetzelfde en nooit iets via het plasma dat ze zenders moeten dragen.
Dat moeten Lieke en Huub eens flikken.
De nagellakjes staan hoog en droog. De vijl staat rechtop in de schaal met appels in de keuken .......quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook al. Gewoon door de straat kunnen lopen zonder al die geparkeerde auto's. En vanmiddag riant vrije stoelen op de boulevard.
Als het goed is morgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar komt die nog terug, dat is nog maar de vraag...
tasia en jaap gaan discodansen, verder natuurlijk geen enkele sanctie geweestquote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah goeie morgen kinders....zijn er nog sancties gevallen gister of alleen dat achterlijke uitje...en is de stemming daar nog uit gekomen...(ps voor je zegt je kan ook de cossen lezen...das net zoveel moeite als antwoord geven...heb hoofdpijn dus een snelle inllichting zou fijn zijn dank u.)
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke heeft niet voor chloor in de oog makeup gekozen, maar een veel subtielere aanpak.
Ze heeft de dames verteld dat haar oogontsteking besmettelijk is en dat ze de makeup van de anderen heeft gebruikt. Meer heeft ze niet gezegd, en ook niet minder ...... Opvallend genoeg reageerde en begreep alleen Natasia het.
Gelet op eerdere uitspraken van Huub en Japio EN het gesprek vannacht lijkt het er heel sterk op. Japio vertelde dat de afspraak is dat Flens niets meer doet richting Japio (afpersingszaak) en Stijn de kwestie gaat afhandelen (maandag of dinsdag). Overigens : Cora mocht gisteren om juridische redenen niet op bezoek komen, volgens Japio.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar komt die nog terug, dat is nog maar de vraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |