Ja, dat klopt. Aan de rechterkant hebben ze een stuk eraf geknipt. Overigens heeft Huub's site meer caps van me in gebruik, ondermeer een Jensen cap. En Mitch heeft ook een cap van me staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Deze heeft Huub ook gebruikt op zijn site als banner/link naar de site van Jaap
Haha, die vind ik goed bedachtquote:Op zondag 15 juli 2007 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de rest als Natasja straks een wasje gaat draaien?
Lieke heeft een hele fles chloor in het wasmiddel gegoten, dus dat wordt straks echt lachen !!!!![]()
Hier kun je het helemaal bekijken : Wraak Lieke met chloor in wasmiddelquote:
Zag dat je in R'dam woont.... daar hebben wij vanuit Alphen uitzicht op en ik vrees dat al die onweer bij jullie hierheen komt... eigenlijk een mooie dag om streams te kijken.....quote:Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
Offtopic
Zo men het onweer en giet hier niet normaal. Ik zat net klaar om naar het strand te gaan.
kan niet ontopic gaan want ik weiger me streams aan te zetten.![]()
Het wordt hier ook steeds donkerderquote:Op zondag 15 juli 2007 11:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zag dat je in R'dam woont.... daar hebben wij vanuit Alphen uitzicht op en ik vrees dat al die onweer bij jullie hierheen komt... eigenlijk een mooie dag om streams te kijken.....
Snap ik ook geen bal van! Ze hadden verder niets stuk gemaakt, maar een prima plek gevonden om iets te verstoppen.. (gewoon in huis).. en dat mag dan nietquote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Dus ... ik begrijp het goed dat de 'terror' van het simpele zestal ongehinderd mag doorgaan, maar zodra een koekje van eigen deeg wordt geserveerd; in de vorm van het verstoppen van Brian's gitaar, er direct wordt ingegrepen?
Flens ten voeten uit, je weet het. Ben benieuwd hoe Amanda gaat reageren op die nagelactiequote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Dus ... ik begrijp het goed dat de 'terror' van het simpele zestal ongehinderd mag doorgaan, maar zodra een koekje van eigen deeg wordt geserveerd; in de vorm van het verstoppen van Brian's gitaar, er direct wordt ingegrepen?
Valt me nog mee dat Lieke en Huub niet door achter gesommeerd worden per direct de spullen van Amanda op te ruimen.
Ik zou maar lekker binnen blijven, ik was net ff naar buiten maar de flitsen schieten om je oren!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:22 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds donkerderwou nog wel naar de Sterkste man van Nederland zometeen maar ben bang dat ik in de auto ga blijven
![]()
Thanks!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier kun je het helemaal bekijken : Wraak Lieke met chloor in wasmiddel
Brian werd para, sloeg boek uit handen van Huub enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap ik ook geen bal van! Ze hadden verder niets stuk gemaakt, maar een prima plek gevonden om iets te verstoppen.. (gewoon in huis).. en dat mag dan niet![]()
Bedankt voor deze Update.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De actuele toestand in de wereld :
- In de villa
"Iedereen slaapt. Brian bewoog even maar het is nog te vroeg voor een ochtendwip."
- bij FOK
"Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen. "
- het weer
"De mensen die een dagje strand hadden gepland voor zondag kunnen hun badlaken beter meenemen naar het oosten of het zuiden van het land. Op dit moment trekken er, vooral in het westen van het land, al buien over. Ook onweert het in dat deel van het land."
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_en_zuiden.html
villa: als Amanda maar eerder wakker wordt dan Natasia (maar dat zal wel niet)quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De actuele toestand in de wereld :
- In de villa
"Iedereen slaapt. Brian bewoog even maar het is nog te vroeg voor een ochtendwip."
- bij FOK
"Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen. "
- het weer
"De mensen die een dagje strand hadden gepland voor zondag kunnen hun badlaken beter meenemen naar het oosten of het zuiden van het land. Op dit moment trekken er, vooral in het westen van het land, al buien over. Ook onweert het in dat deel van het land."
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)osten_en_zuiden.html
Ach gossie, gooi het er maar uit hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:38 schreef Starlie het volgende:
Ik scheit echt zwaar in mijn broek nu van die onweer!!! Moet het ff met jullie delen want mijn vriend is ff de hort op!
Maar het ligt er zo duimendik bovenopquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
Flens ten voeten uit, je weet het. Ben benieuwd hoe Amanda gaat reageren op die nagelactie![]()
![]()
![]()
ik dacht dat je al op je vakantiebestemming zat.
Nou vind het juist mee vallen hier in 072 vergeleken met ruim een week geledenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:41 schreef milk-shake het volgende:
het is hier (072) nu ook heel erg aan t omweren ....wou naar het strand vandaag ...lekker weer (not)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |