Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !quote:Op zondag 15 juli 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu niet, volgens mij. Ze praten oprecht met Jaap over zijn plannen en vragen.
Dan heb ik een leuke baan voor hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef akveor het volgende:
Jaap is een echte planner.... hij zou eens wat meer z'n gevoel moeten volgen...
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het belangrijkste is niet eens de inhoud van het gesprek. Japio beseft dat hij met Dennix of Brian nooit op deze manier een gesprek kan voeren. En dat blijft wel bij hem plakken !
zei ze dat echt????quote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
Dit is toch gewoon slecht acteerwerk....
Neuk me gewoon keihard zonder condoom... neuk me in me kont.....
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaakquote:Op zondag 15 juli 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie meer dat hij het gesprek gewoon 'neemt'. Zo is Jaap wel vaker, nemen en niet geven. Wat hij zou kunnen geven is wat meer begrip voor wat H&L doorstaan, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ze zijn slechts klankbord en kunnen morgen waarschijnlijk gewoon weer gepest worden.
Zoiets dacht ik te horen....toen ben ik afgehaakt....quote:
Who gives a fuckquote:Op zondag 15 juli 2007 03:08 schreef schatje het volgende:
Nadia zei: "neuk me" waarop Dennis zei "nee, ga ik niet doen". Vervolgens gaat hij er toch op liggen en zegt hij kutje dit en dat.
Of een beetje egocentrisch.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Narcistisch trekje he....het is wel waar, ik constateer dat ook vaak
ze heeft altijd al last van controlitus. zeer irritant. zij moet zich richting jaap gewoon veel afwachtender opstellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:11 schreef schatje het volgende:
Ik zou nu moe worden van Lieke. Ze ligt het er te dik bovenop.
Morgen weet heel BANND het.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Tja ze matchen niet echt, maar meer dan met andere bewonersquote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Kijk, Huub vertelt een verhaal dat ver van Jaap af staat, en Jaap geeuwt. Jaap neemt en geeft niet.
Nadia wil sm in bed...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:12 schreef schatje het volgende:
Nadia vindt het leuk om het stoute onschuldige meisje in bed te spelen.
Brian is meer iets van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |