Ik ben er nog niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:12 schreef Kuukske het volgende:
Ah, jij helpt Tilburg uit die nare diepte die hel heet?
drank?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie Dubbel.
Ah, nou. Zodra je er bent. Komt het helemaal goed met die stadquote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef Janetje het volgende:
Ik ben er nog niet.
Die ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef Janetje het volgende:
drank?
Bierquote:Op zondag 15 juli 2007 01:14 schreef Janetje het volgende:
drank?
FEELSIETTEEEEEERRT!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:15 schreef Kuukske het volgende:
c_c is jarig!
Alleen van die waterafstotende voor in de badkamer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:30 schreef Chowi het volgende:
Bisonkit anyone?
Ik fap wel even!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:30 schreef Chowi het volgende:
Bisonkit anyone?
IK ZIT VERDULLEME TOCH NIET VANUIT DE BADKAMER TE FOKEN?!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen van die waterafstotende voor in de badkamer.
Ja dág. Alles tegen het beeldscherm.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:32 schreef JDude het volgende:
Ik fap wel even!
HIHI JE ZEI FOKEN!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:32 schreef Chowi het volgende:
IK ZIT VERDULLEME TOCH NIET VANUIT DE BADKAMER TE FOKEN?!
Ik zou niet weten waar je anders vandaan moet Foken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:32 schreef Chowi het volgende:
IK ZIT VERDULLEME TOCH NIET VANUIT DE BADKAMER TE FOKEN?!
Doe het maar in een enveloppe en stuur het naar [mijn adres].quote:
quote:
Shuddup! Ik corrigeerde toch redelijk snel, voor iemand met een verneukt reactievermogen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je anders vandaan moet Foken.
Ik weet je huisnummer niet meer, tenzij het 39 was.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe het maar in een enveloppe en stuur het naar [mijn adres].
Min vijf!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet je huisnummer niet meer, tenzij het 39 was.
Dat.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:35 schreef Kuukske het volgende:
Bed. Enzo.
Oh god. Gaan jullie nou allebei?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:35 schreef Kuukske het volgende:
Bed. Enzo.
#care.quote:
Ja hoor ze gaan allebei! Ga anders seks doen ofzo! Bah! Huu!quote:
En dan bij het zwembad links en dan rechts!quote:
Ja. Maar ik ben waarschijnlijk niet thuis want mijn huis is afgebrand. Dusss.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:38 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan bij het zwembad links en dan rechts!
Hoiquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
Terug van weggeweest.
Bruiloft van mn broer.quote:
De rest had 'een leven'. Of zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef Dagonet het volgende:
Oh én twee posts van Cerror en één van McDavid.
MSNquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef Dagonet het volgende:
Of MSN.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
lieffies! (uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
*1 pizza minder bestelt.quote:
Nope, gister was the day after zeg maar, die is FOKloos voorbij gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht op vakantie
Nu zit je met een kater te fokken?![]()
Scheelt jou weer een hoop werk.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wat vaak staat mijn username getypt in dit topic!
Nosh, had ik al eens gezegd dat ik jou mag?quote:
Volgens de huidige BeF-norm zouden we elkaar nu in negenendertig posts naar een enigzins ongemakkelijk verbaal hoogtepunt moeten brengen, om zo onze fragiele ego's weer drie dagen mee te kunnen laten gaan, maar ik houd het bij een: ik vind jou ook best wel okay.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nosh, had ik al eens gezegd dat ik jou mag?
Mooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Volgens de huidige BeF-norm zouden we elkaar nu in negenendertig posts naar een enigzins ongemakkelijk verbaal hoogtepunt moeten brengen, om zo onze fragiele ego's weer drie dagen mee te kunnen laten gaan, maar ik houd het bij een: ik vind jou ook best wel okay.
Kijk, zo kan bevestiging zoeken óók!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi.
Dan kan ik bij deze weer verder leven.
De openingspost, die telt toch wel voor 2?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef Dagonet het volgende:
Oh én twee posts van Cerror en één van McDavid.
*meldt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
(uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Ik ga even een bommelding doen. Wég met die concurrentie!quote:
Waar is hier? Ik kom naar je toe. NU.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef Q. het volgende:
Die zie ik genoeg als ik hier uit het raam kijk.
Ik vraag me altijd af hoe dat gaat, zo'n bommelding doen. "Euh, ja, hallo. U spreekt met JD uit B. Zou u mij kunnen doorverbinden met de afdeling bommeldingen? Wat zegt u? Lunchpauze? Weet u misschien iemand anders bij wie ik een bommelding zou kunnen doen? Nee? Okee, dan wacht ik wel even tot de afdeling bommeldingen weer bezet is. Dank u wel."quote:Op maandag 16 juli 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga even een bommelding doen. Wég met die concurrentie!
Amersfoort.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik kom naar je toe. NU.
Jézus, dat is boven de rivieren man.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Q. het volgende:
Amersfoort.
Volgens mij gaan mijn collega's raar kijken als ik foto's van bouwvakkers ga maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jézus, dat is boven de rivieren man.
Neem maar foto's en neem ze mee in augustus [afbeelding].
Maar dan voel jij je toch juist op je gemak? als mensen raar naar je kijken?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mijn collega's raar kijken als ik foto's van bouwvakkers ga maken..
hey, psst, even goed opletten he. Zit je? Nee? Ga even zitten, iez beter. Onder je ztoel zit een bom, nee, jij moet niet wegrennen nu, niet doen, gwoon zitten blaiven. iz okay, gewoon ruztig. Bom gaat af over een oer. Bom kan ztoppen als jij gelt overmaakt. Maar bom kan ook ierder afgaan als jij polizie belt. Iez okay, iez jouw keuzquote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat gaat, zo'n bommelding doen. "Euh, ja, hallo. U spreekt met JD uit B. Zou u mij kunnen doorverbinden met de afdeling bommeldingen? Wat zegt u? Lunchpauze? Weet u misschien iemand anders bij wie ik een bommelding zou kunnen doen? Nee? Okee, dan wacht ik wel even tot de afdeling bommeldingen weer bezet is. Dank u wel."
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Q. het volgende:
Volgens mij gaan mijn collega's raar kijken als ik foto's van bouwvakkers ga maken..
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
Maar dan voel jij je toch juist op je gemak? als mensen raar naar je kijken?
Is dat een rivier?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Q. het volgende:
Ik zit trouwens niet boven alle rivieren, ik zit nog 200 meter onder de Eem.
Q: Euh, ja, hallo. U spreekt met Q. Ik wil graag een bommelding doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat gaat, zo'n bommelding doen. "Euh, ja, hallo. U spreekt met JD uit B. Zou u mij kunnen doorverbinden met de afdeling bommeldingen? Wat zegt u? Lunchpauze? Weet u misschien iemand anders bij wie ik een bommelding zou kunnen doen? Nee? Okee, dan wacht ik wel even tot de afdeling bommeldingen weer bezet is. Dank u wel."
Da's best diep. Turbolift?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Q. het volgende:
Ik zit trouwens niet boven alle rivieren, ik zit nog 200 meter onder de Eem.
Daarom trek je geen vrouwen aan. Je hebt van die enge vliesjes tussen je tenenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Q. het volgende:
Ik moet elke keer zwemmen. En ze hebben bezuinigd op de zuurstofmaskers.
So nu je tieten posten om het goed te maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
so?
Schande!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
so?
PI's! Tieten of PI's!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
krijg jij 's ff een kapotte thermostaat!
Dan blijft het bier wel lekker fris.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
krijg jij 's ff een kapotte thermostaat!
neen, dat nuttig jequote:Op maandag 16 juli 2007 14:04 schreef Q. het volgende:
Bah, bier, dat drink je toch niet?
je bent net ontstapt aan het vagevuur?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Chowi het volgende:
Hoera! Ik leef, ik leef!
* Chowi danst vrolijk in het rond en strooit bloemetjes over iedereen.
What did you do?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Chowi het volgende:
Hoera! Ik leef, ik leef!
* Chowi danst vrolijk in het rond en strooit bloemetjes over iedereen.
Dat dusquote:
Net als frituurvet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:09 schreef mcDavid het volgende:
Dat zúíp je.
Mits uit de koelkast en vloeibaarquote:
Dan lijkt het net apfelkorn: je voelt het door je slokdarm glijden. Niet mijn smaakquote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Q. het volgende:
Ik drink alleen frituurvet versch uit de frituurpan.
Klopt het ook?quote:
Hehehe. Goed spul!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef Q. het volgende:
Apfelkorn, daar heb ik mooie herinneringen aan. Iets met een half uur na binnekomst uit een tent gekicked worden wegens het onderkotsen van de gasten.
1 fles bessenjenever geeft ook een leuke rit naar huis op de fiets. Ik vraag me nog steeds af hoe me dat gelukt is.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Q. het volgende:
Bessenjenever geeft trouwens vlekken in de vloerbedekking die ja na 10 jaar met goed kijken nog kan zien..
Ik heb die hele periode uit mijn leven verdrongen / verdronken. Sindsdien drink ik alleen nog maar bier. Maar goed, het is dan ook een jaar of 13/14 geleden geloof ik. Tering. Ik word oud.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 fles bessenjenever geeft ook een leuke rit naar huis op de fiets. Ik vraag me nog steeds af hoe me dat gelukt is.
Maar dat wisten we alquote:
Ik ben net ontsnapt aan het vagevuur, level 12.quote:
Wat deed je in Heerde?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben net ontsnapt aan het vagevuur, level 12.
Jij ook al?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Chowi het volgende:
Op Second Life kan álles. Op Second Life ben ik een knappe paaldanseres met een welgevormde, pronte boezem.
Ik had een queeste.quote:
Second lifequote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Chowi het volgende:
Op Second Life kan álles. Op Second Life ben ik een knappe paaldanseres met een welgevormde, pronte boezem. Op Second Life hoef ik mijn beenhaar niet te scheren maar blijf ik tóch woest aantrekkelijk. Was Second Life maar First Life.
OH NEE BLIGHT NIET STERVEN OMG BLIGHT JE MAG ÁLLES DOEN ALS JE MAAR NIET STERFT STERF ALSJEBLIEFT NIET NEE AAAAH.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
Ik ben stervende. Mijn arme, arme hoofd.
Volgens mij was dat ook in second life, replace user press any key when ready!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
OH NEE BLIGHT NIET STERVEN OMG BLIGHT JE MAG ÁLLES DOEN ALS JE MAAR NIET STERFT STERF ALSJEBLIEFT NIET NEE AAAAH.
Het is immers wel een bedevaartsoord. De grond alwaar ik ooit kotsende heb gelegen.quote:
Sommige users zijn irreplaceable, Pheno.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook in second life, replace user press any key when ready!
Genoeg klonen om door te gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sommige users zijn irreplaceable, Pheno.
Foto's posten!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is immers wel een bedevaartsoord. De grond alwaar ik ooit kotsende heb gelegen.
Ik heb het al eens gevraagd en een antwoord gekregen maar: Munchkin?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek en Dago, bereid je voor op de wervelwind die 'Mer' heet. Over 12 dagen maak ik jullie ín met Munchkin.
MUHAHAHAHAHA.
*schuimbekt
Sterf zelf, wil je?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
OH NEE BLIGHT NIET STERVEN OMG BLIGHT JE MAG ÁLLES DOEN ALS JE MAAR NIET STERFT STERF ALSJEBLIEFT NIET NEE AAAAH.
Een geekspel met kaarten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gevraagd en een antwoord gekregen maar: Munchkin?
Ah, ok. Magic the Gathering maar dan andersquote:
quote:
Dát was tof. Nog urenlang op het schoolplein vertoeven tussen alle VWO alto nerds en maar Magic-en.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
Ah, ok. Magic the Gathering maar dan anders
*ril*.quote:Nederlanders gebruiken liever IE
Gepost door Nolius - Bron: Emerce
Gepubliceerd: maandag 16 juli 2007 @ 14:55
Nederlanders zien de Mozilla webbrowser Firefox blijkbaar helemaal niet zitten. Waar 27,8 procent van de Europeanen de browser met het vosje gebruikt om te internetten, doet in Nederland maar 14,6 procent dat. Dat blijkt uit een periodiek marktonderzoek van het Franse meetbedrijf Xiti. Het gebruik van Firefox steeg in Nederland vorig jaar wel met twintig procent. In heel Europa was dat 30 procent.
In bijvoorbeeld Slovenië en Finland gebruikt zelfs de helft van de internetters Firefox. Er is geen enkel ander Europees land waar nog zoveel mensen Internet Explorer van Microsoft gebruiken, als Nederland. Ook buiten Europa zijn veel mensen overgestapt. In Oceanië (Australië en Nieuw Zeeland) gebruikt 28,9 procent Firefox.
Rond om ons heen is de groei van Firefox-gebruikers wel afgenomen. In grote landen als Duitsland, Engeland, Frankrijk, Noorwegen en Zweden ligt de gemiddelde groei onder de tien procent.
Het was gisteren precies vier jaar geleden dat America Online (AOL) besloot te stoppen met de ontwikkeling van Mozilla, de basistechnologie van Firefox. Tegenwoordig zijn een aantal vooraanstaande Firefox-ontwikkelaars in dienst bij Google. De browser wordt beheerd vanuit een stichting. Deze realiseert het merendeel van zijn inkomsten via een samenwerkingsverband met Google. Het bedrijf heeft dan ook een flinke vinger in de Firefox-pap. Zo is de standaard zoekmachine in de browser Google. Voor iedere zoekopdracht die Firefox bij Google aanbrengt, krijgt de organisatie een vergoeding. In 2005 leverde dat 53 miljoen dollar op, in 2006 volgens een gerucht 72 miljoen dollar.
In de hele wereld ontstond er een Firefox-hype, al zijn er ook tegengeluiden. Inmiddels heeft Microsoft de ontwikkeling van Internet Explorer ook weer opgepakt. Zo kwam vorig jaar versie 7.0 uit, die flink wat verbeteringen kende ten opzichte van de versie daarvoor.
Ik ook. Dus. Met tabbladfunctie.quote:
Gij heiden!quote:
Ik vond je na dat pinguinlied alleen nog maar cuter en cuddlier. Eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je mijn pinguinlied eens hard aan zetten, dan weet ik zeker dat je dat niet meer vindt.
Ha, maar zonder pinguins was madagascar helemaal een baggerfilmquote:Op maandag 16 juli 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
Pinguins zijn kwaadaardige en duivelse beesten die het leven niet waardig zijn.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik Madagascar sowieso een baggerfilm vind.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, maar zonder pinguins was madagascar helemaal een baggerfilm
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik Madagascar sowieso een baggerfilm vind.
Alle animatiefilms zijn sowieso kut! Behalve Shrek!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, maar zonder pinguins was madagascar helemaal een baggerfilm
[afbeelding]
Bringquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek en Dago, bereid je voor op de wervelwind die 'Mer' heet. Over 12 dagen maak ik jullie ín met Munchkin.
MUHAHAHAHAHA.
*schuimbekt
Hallo Mtquote:
NIET SLAAN!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef Pheno het volgende:
De laatste animatiefilm waar ik daadwerkelijk voor naar de bios ben geweest is madagascar. Shrek vind ik wat teveel in de herhaling vallen.
Ik post ook niet zo veel meer hier, dus dat kan kloppen. Drukke periode op t werk gehad, die culmineerde in een compleet andere functie sinds vorige week. Verder veel concerten en bruiloft van mn broerquote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Hoe gaat het? Ik zie je al een tijd hier niet meer. Dat ligt aan mij, omdat ik zo goed als niets post
Ah, ik ben nog steeds ongewild in vacatureland. Morgen weer een poging!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik post ook niet zo veel meer hier, dus dat kan kloppen. Drukke periode op t werk gehad, die culmineerde in een compleet andere functie sinds vorige week. Verder veel concerten en bruiloft van mn broergehad.
Het was gewoon een klootzak.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:25 schreef Chowi het volgende:
Ik mis Martijn in BeF. Dat is DeLeider. Ik vond het altijd een erg leuke user omdat hij ruzie zocht met iedereen. Toen was er tenminste leven in de brouwerij..
Zeg maar tegen Dago dat m'n verjaardag leuk was, dat vroeg hij nog gisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik post ook niet zo veel meer hier, dus dat kan kloppen. Drukke periode op t werk gehad, die culmineerde in een compleet andere functie sinds vorige week. Verder veel concerten en bruiloft van mn broergehad.
Dat was geen ruzie zoeken, dat was een beetje half slap tegen anderen aanrijden en kijken of ze terug petsen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:25 schreef Chowi het volgende:
Ik mis Martijn in BeF. Dat is DeLeider. Ik vond het altijd een erg leuke user omdat hij ruzie zocht met iedereen. Toen was er tenminste leven in de brouwerij..
Je zult heus wel wat vinden hoor, tis nu gewoon ff komkommertijd wegens vakantieperiode.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik ben nog steeds ongewild in vacatureland. Morgen weer een poging!
Nee, dat was ik weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Dago dat m'n verjaardag leuk was, dat vroeg hij nog gisteren.
Niet eensquote:
Ik zie wel, bedankt iig.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je zult heus wel wat vinden hoor, tis nu gewoon ff komkommertijd wegens vakantieperiode.
Succes morgen iig!
Het wordt idd hoog tijd voor 2 pc's.quote:
Ik ken het nummer niet, maar klinkt goed.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens heb ik gister met wat vrienden gegeten bij een pizzaria, die tijdens het toetje (waar sterretjes in gestoken zaten) kéihard een liedje 'Hé lekker ding, dit is je verjaardag' opzette
.
Ik kan de lyrics niet vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, maar klinkt goed.
Een concert/theaterbon en een boekje met 'beautytips van top tot teen' (vonden ze grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
Hejje nog loike kadoos gekrijgt?
Toch vond ik het leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was geen ruzie zoeken, dat was een beetje half slap tegen anderen aanrijden en kijken of ze terug petsen.
Danku, danku.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef Chowi het volgende:
OMG! Parijs is leuk!. Veel plezier alvast et du pain!
Én de aanwezigheid van de meest waardeloze vriend ooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een concert/theaterbon en een boekje met 'beautytips van top tot teen' (vonden ze grappig). M'n beste vriend weigert me een cadeau te geven zolang ik zijn cadeau (wat ik echt al máánden klaar heb liggen maar telkens vergeet mee te nemen
) niet gegeven heb
. En nog een Postsecretboek.
Volgens wie?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Én de aanwezigheid van de meest waardeloze vriend ooit..
Cool.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een concert/theaterbon en een boekje met 'beautytips van top tot teen' (vonden ze grappig). M'n beste vriend weigert me een cadeau te geven zolang ik zijn cadeau (wat ik echt al máánden klaar heb liggen maar telkens vergeet mee te nemen
) niet gegeven heb
. En nog een Postsecretboek.
Behalve als je met de auto bij het station wil komen!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Q. het volgende:
Utrecht is ook leuk hoor!
Jaarbeursplein is prima te bereiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Behalve als je met de auto bij het station wil komen!
Volgens mijn tweede persoonlijkheid, die me verbaal bitchslapped omdat ik niet eens de schíjn van een cadeau voor je had.quote:
Laat je tweede persoonlijkheid z'n kop houden.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Volgens mijn tweede persoonlijkheid, die me verbaal bitchslapped omdat ik niet eens de schíjn van een cadeau voor je had..
Jij wás er tenminste!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Volgens mijn tweede persoonlijkheid, die me verbaal bitchslapped omdat ik niet eens de schíjn van een cadeau voor je had..
Have fun daar. En pak de metro, die is el cheapo.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga straks inpakken voor Parijs.
.
Sja je kan ook niet zeggen dat ze bepaald veel ruchtbaarheid heeft gegeven over dat ze jarig was he?quote:
Zo ben ik, bescheiden en verlegen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja je kan ook niet zeggen dat ze bepaald veel ruchtbaarheid heeft gegeven over dat ze jarig was he? [afbeelding]
Niet bij mijquote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja je kan ook niet zeggen dat ze bepaald veel ruchtbaarheid heeft gegeven over dat ze jarig was he? [afbeelding]
Het siert je!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ben ik, bescheiden en verlegen.
Waarvan je bij een al aan de bel mag gaan trekken dat zijn antwoord crappy isquote:Op maandag 16 juli 2007 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Dank jullie.
Ben ik toch weer even productief geweest door twee topics te openen, in de tussentijd.
Tof!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
Pils!
U need a refill, honey?quote:
*uit boezem tapt.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:49 schreef Chowi het volgende:
Hey Au3! Heb jij de keiharde negerporno op dat levensgrote scherm ook nog meegekregen?
Je hebt nog niet zoveel gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn tent ook nog geplunderd was ?
Zo ernaast als het maar kan, met twee tentmuurtjes ertussen. Kortom: live meegenieten.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef Chowi het volgende:
Hè bah. Je lag er toch niet náást hè? Want dat zou ik terror vinden.
Dat is een waarheid als een koe, Chowi.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zo ernaast als het maar kan, met twee tentmuurtjes ertussen. Kortom: live meegenieten..
Bright Eyes was zo tof trouwens..
Nope, maar Stofje wel. Stofje is mijn bron.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe, Chowi.
Was jij ook naar Dour eigenlijk ?
Eh, nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Chowi het volgende:
[..]. Als je het heel sneaky had gefilmd en het op internet zou flikkeren, had je er goud geld mee kunnen verdienen. Goud geld, Au3.
Had ie daar ook live gemaakte videobeelden ?quote:Oh, en Bright Eyes heb ik al gezien de dag voor Dour begon..
Waarom niet?quote:
Weet ik niet meer! Ik was er niet zo bij met mijn hoofd. Maar op Dour waren ze vast véúl toffer, als dat is wat je wil horen.quote:[..]
Had ie daar ook live gemaakte videobeelden ?
Het probleem is meer de visuals. Mijn beste vriend is niet voor niets mijn beste vriend, maar hij is niet mijn beste vriend omdat het me zo'n leuk gezicht lijkt om hem seks te zien hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Chowi het volgende:
Waarom niet?. Zó vuig klonk het toch niet?
Ik vond Bright Eyes het beste concert van Dour, al lijkt het me ook echt tof om hem in een kleinere zaal gezien te hebben. Hij had op Dour een 10koppige band bij zich, allemaal in het wit, spelend voor een groot videoscherm, waar videobeelden op geprojecteerd werden die bovenop de geluidstoren gemaakt werden door iemand die telkens andere plaatjes en objecten onder een draaiende camera legde. Knopen, inktvlekken, confetti. Heel tof.quote:Weet ik niet meer! Ik was er niet zo bij met mijn hoofd. Maar op Dour waren ze vast véúl toffer, als dat is wat je wil horen.
Hoi c.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
En welkom terug Au3!
Ik hoop niet in die volgorde, dat zou wat saai zijn, tenzij Sjoewe in to necrofilie is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoi c..
Ik ga nu slapen en de liefde bedrijven met mijn lief..
Ik glimlachte ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Ik ben vast de enige die hierom kan lachen. En Nosh misschien, want Scrubs. Maar.
[afbeelding]
Hihi.
Whehehe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Ik ben vast de enige die hierom kan lachen. En Nosh misschien, want Scrubs. Maar.
[afbeelding]
Hihi.
Dat was in de Melkweg ook zo. Tof ende puick.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond Bright Eyes het beste concert van Dour, al lijkt het me ook echt tof om hem in een kleinere zaal gezien te hebben. Hij had op Dour een 10koppige band bij zich, allemaal in het wit, spelend voor een groot videoscherm, waar videobeelden op geprojecteerd werden die bovenop de geluidstoren gemaakt werden door iemand die telkens andere plaatjes en objecten onder een draaiende camera legde. Knopen, inktvlekken, confetti. Heel tof.
Ik heb een stukje gevondenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan de lyrics niet vinden. Het was vreselijk zoetsappig en wáy te blij, en op het einde (net toen we dachten dat het afgelopen was) ging de zanger over op ee nsemi-zwoel betoog over hoe fantastisch en geweldig ik wel niet was
.
Idem. Vannacht echt allemaal waandromen over Dour, maar vanmorgen zo luxe als een koningin wakker geworden in mijn zachte bedje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef Blight het volgende:
En ik ben weer levend.
Hoi Tiek!quote:
De reacties aldaar zijn in ieder geval stuk voor stuk origineel!quote:
Ah, dan kan ik niet voor komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou Au3, je kan je in ieder geval officieel BeFfer noemen vanaf vandaag, want ik heb vannacht over je gedroomd.
Ik vind het leuk geweest met die vage dromen over mensen die ik maar 1 keer heb gezien trouwens.
Zelfs dat is gebeurd hoor, dat ik over mensen droom die ik nooit ontmoet heb. Weet even niet meer wie.quote:
Hu, je zult maar dromen over pinguins, dan gaat het goed misquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs dat is gebeurd hoor, dat ik over mensen droom die ik nooit ontmoet heb. Weet even niet meer wie.
Mijn droomwereld is één van de redenen waarom ik nooit aan de drugs hoef, ik hallucineer al voldoende.
Slide!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, zolang ze in m'n personal cave zitten en ik aan het mediteren ben bij de praatgroep voor mensen met kanker is het goed.
Waarom droomde ík dat niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naakt over Dour liep.. Maar goed. Wat was ik in jouw droom aan het doen, c ?
Me, me, me! Zelf gebakken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er muffins metprinsessenfantasie
?
Jij moet eens met Joog gaan praten over dromen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs dat is gebeurd hoor, dat ik over mensen droom die ik nooit ontmoet heb. Weet even niet meer wie.
Mijn droomwereld is één van de redenen waarom ik nooit aan de drugs hoef, ik hallucineer al voldoende.
Joa! Ze staan nog in de oven, trouwens.quote:
Oeh, nicequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Chowi het volgende:
Joa! Ze staan nog in de oven, trouwens.
MET PRINSESSENFANTASIE.quote:
Van Louis XIV?quote:
Ik dacht meer aan de mine, mine, mine, variant van Finding Nemo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:32 schreef Blight het volgende:
Van Louis XIV?.
You say that I don't care about
All the little things that you care about
Oh you think that I don't care about
All the little things that make you want to shout
Ah, me me me me is all you say that I care about
Me me me me is all i ever want to talk about
Me me me me is what you think that i care about
Me me me me is all i really want to talk about.
HOI CHOWI JIJ BENT MIJN FAVORIETE BeF-ER! ALTIJD AL GEWEEST OOK!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er muffins metprinsessenfantasie
?
TOF JIJ DE MIJNE OOK DAVID. EN NU?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HOI CHOWI JIJ BENT MIJN FAVORIETE BeF-ER! ALTIJD AL GEWEEST OOK!,
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |