Ik denk het wel.quote:
ik ga zeker teruglezenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Etcetera het volgende:
niet dat ik weetwe hebben wel de soempiehotline in het leven geroepen
Ben je al zenuwachtig voor je zware taak?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Etcetera het volgende:
!! CAMPZONE !!
nog 2 nachtjes. waarvan 1 hellig gaat worden![]()
![]()
dan liggen m'n vriend en ik elkaar keihard wakker te houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wieso das??
als ik er aan denk wel jaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor je zware taak?![]()
quote:
Daar is het toch je vriend voorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Etcetera het volgende:
dan liggen m'n vriend en ik elkaar keihard wakker te houden![]()
kunnen allebei niet slapen en vallen elkaar lastig
quote:
Das jammer,quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
zo stom,ik zou vanmiddag al thuis zijn, maar dat liep niet helemaal goed. Had in Barcelona en Frankrijk allemaal mensen in Nederland al lastiggevallen over HP. Zag de bui al hangen dat iedereen de film al zou hebben gezien als ik thuis kwam
Iedereen er een beetje vaag over doen, dus ik
![]()
Word ik om een uur of 6 gebeld, waar ik bleef. Hadden ze een etentje en dus kaartjes voor HP geregeld.Alleen stond ik op dat moment nog niet eens in Amsterdam.
![]()
Nu zit iedereen in de bios en zit ik thuis![]()
Gaan we deze vakantie doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
wij moeten trouwens ook nog eens een keertje nara de bios he
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Nu zit iedereen in de bios en zit ik thuis![]()
verder weet ik niks in Romequote:Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nice!
Zeg, heeft er iemand heel toevallig een leuk, cheap hostel voor me in Rome?
Toe maarquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik nog niet verteld. Als die 5 dagen met die Italianen leuk zijn, dan gaan we in september naar hun vakantiehuis bij Rome
vila aan zeequote:
Denk het wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Willen die Italianen in augustus niet toevallig 3 blonde meiden onderdak bieden??![]()
Hmm misschien moeten we de akq hotline nog ff aan laten staanquote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
vila aan zeeEcht niet te geloven waar San en ik in beland zijn.
![]()
We waren al allemaal slechte maffia grappen aan het maken.![]()
![]()
Ik ben komende week vrijquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:dat klinkt niet verkeerd
ik ben zogezegd ook wel op mijn plaats bij de deltawerken
![]()
Helaaaaaaas zit ik komende week gewoon duf - maar diehard - in de letterenbieb.
Wel echt tof dat die Italianen echt komen
Uiteindelijk vind ik het ook wel heel tof. Alleen toen we bericht kregen dat ze dus donderdag/ vrijdag vertrekken kreeg San het opeens benauwd.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:dat klinkt niet verkeerd
ik ben zogezegd ook wel op mijn plaats bij de deltawerken
![]()
Helaaaaaaas zit ik komende week gewoon duf - maar diehard - in de letterenbieb.
Wel echt tof dat die Italianen echt komen
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hmm misschien moeten we de akq hotline nog ff aan laten staan![]()
Slaapse LBquote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa.... ik ga slapen, echt heeeeeerlijk slapen, ben echt moe
Goedenacht allemaal
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Slaapse LB![]()
Nu moet je op taart tracteren![]()
Handig voor als je op vakantie gaat of daarvan terug moet komen: een pak rijst, een blik doperwten en een blik ragout. Blijft 2 a 3 jaar goed, neemt niet heel veel ruimte in en is best smakelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
En zo liefeen vriend van me heeft een 'na-de-vakantie-op-zondag-terug-kom-overlevings-pakket' voor me neergezet hier. Die had al bedacht dat ik niks in huis zou hebben, inderdaad
![]()
de buit nu is wel beterquote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handig voor als je op vakantie gaat of daarvan terug moet komen: een pak rijst, een blik doperwten en een blik ragout. Blijft 2 a 3 jaar goed, neemt niet heel veel ruimte in en is best smakelijk![]()
De trein zuigt altijdquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de trein zitten met dit weer zuigt: het is hartstikke warm, waardoor mensen de ramen open zetten. Doordat de ramen openstaan krijg je een soort turbulentie en wordt het een hels kabaal binnen, waardoor je niet fijn muziek kan luisteren. Verder zweet je je helemaal suf, waar je dorst van krijgt, maar als je dan water drinkt ga je nog harder zweten
dat heet slipstreamquote:
Uur verder en ze zijn er nog niet. Trage lui.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
olé! Ze komen lekker hier heen zo!! Met drank en pizza
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uur verder en ze zijn er nog niet. Trage lui.![]()
![]()
Ik ben moeeee![]()
Wat lag er allemaal voor je klaar dan?quote:
De twee grootste nadelen van het OV:quote:
boontjes, boemboe, vlees (weet niet meer wat ook alweer), aardappelschijfjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat lag er allemaal voor je klaar dan?
klinkt als een echt Soempie Survivel Kitquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
boontjes, boemboe, vlees (weet niet meer wat ook alweer), aardappelschijfjes.
lekkere broodjes, beleg, fris, melk, bier, wijn, fruit, chocolade en chips.
Ik weet niet precies wat hij denkt dat ik allemaal eet en drink op een zondag, maargoed.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klinkt als een echt Soempie Survivel Kit
aaaahw wat lievquote:
Dat lawaai boeit me niet zo maar het was minstens 40 graden in de trein, kwam er met een rooie kop uit alleen was m'n hoofd snel daarna weer wit van vermoeidheidquote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de trein zitten met dit weer zuigt: het is hartstikke warm, waardoor mensen de ramen open zetten. Doordat de ramen openstaan krijg je een soort turbulentie en wordt het een hels kabaal binnen, waardoor je niet fijn muziek kan luisteren. Verder zweet je je helemaal suf, waar je dorst van krijgt, maar als je dan water drinkt ga je nog harder zweten
en over 2 dagen ga jij ervandoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
aaaahw wat liev
ik jou ook wel een beetje![]()
mag ik daar later op terugkomen?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gedaan als het nog een week langer had geduurd?
Ik ga morgen 'even teruglezen'quote:
http://www.na.nl/index.php?id=5002quote:Op zondag 15 juli 2007 14:12 schreef B.ertha het volgende:
Ik probeer een zorgverzekering aan te vragen. Bij waar ik nu ook al zit. Gevolg: ik mag niet aanvragen, alleen wijzigen.
[..]
Alleen het leuke is, je kunt nergens inloggen, op die hele pagina niet. Zoekopdracht levert niks op, op 'naar de pagina' kan ik niet klikken...
en jij trakteertquote:Op maandag 16 juli 2007 00:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
en over 2 dagen ga jij ervandoorDaarna gaan we samen wat drinken in de stad, he?!
Of whatever, gebak eten en koffie drinken
![]()
Nou?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trouwens.. er is wel eens gezegd dat Soempie wat weg heeft van de vriendin van Mr Bean... maar weet je op wie ze veel meer lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |