quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spanneeeeuunnnnnd!
Hebben ze elkaar ook enkel via Fok leren kennen dan, of zijn ze samen gaan fokken terwijl ze al iets hadden?
Hoe ga je uit je dak bij de buurtsuperquote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Vanacht om 5:30 thuis en ik ben nog steeds niet helemaal nuchter
Wel één van de leukste avonden in tijden gehad
Even lekker uit mijn dak gegaan bij de Buurtsuper in het Waterfront
quote:
De Buurtsuper in Het Watefront stond er hequote:Op zondag 15 juli 2007 17:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe ga je uit je dak bij de buurtsuper
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanochtend al taart gehadEén van mn vriendinnen had met een jongen gezoend, en dan moet je taart trakteren
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom hou je voor Soempie speciaal een stuk apart?
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ziet er vredraaid lekker uit
Als het goed is komt Soempie vandaag thuis. Dat kan wel eens laat worden dus we moeten wel een stukje bewaren in de koelkast
Alleen bij de eerste keer iddquote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]Hopelijk alleen bij de eerste keer dan
Maar ik maak hieruit op dat (1) Dat gebeurt niet vaak of (2) jullie eten vaak taart
![]()
leuk dat je er even heen gegaan bentquote:Op zondag 15 juli 2007 16:50 schreef LadyBlack het volgende:Ik ben nog even bij Het gras van de buren geweest Majo, maar t was er wel heel erg druk (hippe tent ook!) en een van de vriendinnen met wie ik op stap was, is halfdoof, dus we zijn toch maar op een terrasje ergens gaan zitten. Ohja, en nog een ijsje gehaald bij Venezia
Toen het nog bestond:quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Over (auto-)afkortingen gesproken...
FORD = First On Race Day, of Found On Roadside, Dead.
QANTAS = Queer And Nasty, Try Another Service
Do not open before July 21st.quote:
neee het is geen foto die ik zelf heb gemaakt ofzo, via mugglenet gezien. is voor een bibliotheek in engeland ergens geloof ikquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij is dit fake.... en anders ben ik heeeeel erg jaloers op je
I knowquote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef SaskiaR het volgende:
de vertaalde versie komt sowieso niet nu al... alleen ik zit midden in een natuurgebied en misschien kom ik helemaal niet bij een winkel...
neequote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, verberg jij je laatste bezoek op Fok! nou ook al?![]()
quote:
hoe ontzettend typischquote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
zo stom,ik zou vanmiddag al thuis zijn, maar dat liep niet helemaal goed. Had in Barcelona en Frankrijk allemaal mensen in Nederland al lastiggevallen over HP. Zag de bui al hangen dat iedereen de film al zou hebben gezien als ik thuis kwam
Iedereen er een beetje vaag over doen, dus ik
![]()
Word ik om een uur of 6 gebeld, waar ik bleef. Hadden ze een etentje en dus kaartjes voor HP geregeld.Alleen stond ik op dat moment nog niet eens in Amsterdam.
![]()
Nu zit iedereen in de bios en zit ik thuis![]()
da's wel erg tofquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
En zo liefeen vriend van me heeft een 'na-de-vakantie-op-zondag-terug-kom-overlevings-pakket' voor me neergezet hier. Die had al bedacht dat ik niks in huis zou hebben, inderdaad
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is je vakantie geweest? Sanne nog mee naar Nederland kunnen krijgen?![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Woensdag een dipje dus, maar dat was al snel over. Na een heel domme actie, uiteraard...Ontzettend gelachen samen. Gister lagen we in bed in een caravan. Weet niet meer waarom, maar we moesten zo hard lachen dat eerst de caravan begon te schudden en daarna al het servies begon te rinkelen. Zo was bijna de hele vakantie
![]()
Die Italianen komen trouwens eind volgende week en dan gaan we 5 of 6 dagen samen door Nederland crossen![]()
Ik vond het vervolgens toch wel tof en toen begon San te twijfelen, maar haar moeder vond ook dat we het gewoon nu wel door moesten zetten.Ik heb ook foto's van ze.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's wel erg tof
hoe was het verderen hoe is het met die zwei kleine italianen afgelopen?
en jij bent niet een van de grootstenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze waren niet zo klein.Veel groter dan ik..1 meter 85 ofzo
![]()
quote:
wij zijn jouw datequote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heeft mijn huisgenootje het toch goed voor elkaar: de taartkerel was leuk en ze is nu naar de stad voor een date![]()
* jaloers is![]()
Ik moet alles nog teruglezen. Wel op tijd terug voor deel 200.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heeft mijn huisgenootje het toch goed voor elkaar: de taartkerel was leuk en ze is nu naar de stad voor een date![]()
* jaloers is
Jaaa, maar na vanavond heeft dus écht iedereen hem al gezien.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef SaskiaR het volgende:
Owdan moet je morgen echt gaan, hij is echt heel goed!!!
Ok, even voor je begrip dan: mijn vriendinnen en ik hebben de regel dat als je iemand zoent, je op taart moet trakteren. Dit weekend hadden we dus taart dankzij mn huisgenootjequote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet alles nog teruglezen. Wel op tijd terug voor deel 200.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, even voor je begrip dan: mijn vriendinnen en ik hebben de regel dat als je iemand zoent, je op taart moet trakteren. Dit weekend hadden we dus taart dankzij mn huisgenootjeen haar taartkerel is dus blijkbaar best wel leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |