Ga je ze ook leren hoe ze vogels moeten vangen, anders mogen ze ok wel bij mijn Cees op cursus, die had vorige week zondag nog een duif meegenomen naar huisquote:Op zondag 15 juli 2007 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Mika en Daantje hebben hun eerste buitenavontuur en įlles is interessant![]()
flits + boem terwijl ik dit typquote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oops... dat ziet er vrij matig uit. het boutweer is al gearriveerd
dan ben je ook wakker genoeg om terug te lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben wakker genoeg om de uitleg te ontvangen mensen
Nee, kan wel met de auto, maar dan mag je niet drinken geloof ikquote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
TM, kun je niet met de bus ofzo?
je mag wel drinkenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, kan wel met de auto, maar dan mag je niet drinken geloof ik
Ohhh, zit het zo? ik dronk nooit iets als ik met de auto was, gelukkig weet ik nu dat het wel magquote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mag wel drinkenalleen geen alcohol
Ja, het kan wel, maar het is een verjaardag, dus als het even kan zou ik dan op de fiets gaan. En ik heb geen chauffeur tot mijn beschikking, of zijn er hier vrijwilligers?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef B.ertha het volgende:
als het toch overdag is, dan kun je wel zonder drankOf je neemt een chauffeur mee
Prima, heb een automaat en mijn auto is onverwoestbaar, dus kom maar opquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar niet chauffeuren, moet nog vanalles aanvragen en regelen en zometeen komen de gasten
Oké, misschien is dat wel zo....quote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Het kan wel samen gaan, maar vaak is dat niet zo, toch?
is ook niet meer nodig blijkbaarquote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, misschien is dat wel zo....
Toch geef ik geen antwoord
Oja? Als het zo overduidelijk was geweest, had ik gewoon niet gereageerd hoorquote:
Stiekem mijn "oeh oeh oeh" aanpassen he!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht... ik geloof dat er nu 2 onderwerpen door elkaar lopenik had het niet over seks ik had het over een mogelijke relatie tussen B. en Sheep
![]()
![]()
Nevermindquote:
Ik snap je opmerking niet eigenlijk, dan? Leg eens uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
dan kun je mijn opmerkingen wel negeren eigenlijk
oh dat zeggen we wel 'squote:Op zondag 15 juli 2007 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NevermindPaar topics terug had je het erover dat je oeh oeh oeh zo'n leuke uitspraak vond
ik zat je te pesten met je actie met Sheep gisteravond dat jij op bed ging en Sheep maar moest kijken wattie deed. dus daar maakte ik uit op dat je met wat met 'm hebtquote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet eigenlijk, dan? Leg eens uit.
oh zoquote:Op zondag 15 juli 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat zeggen we wel 'smaar ik vond nu oeoeoeoh gepaster
[..]
ik zat je te pesten met je actie met Sheep gisteravond dat jij op bed ging en Sheep maar moest kijken wattie deed. dus daar maakte ik uit op dat je met wat met 'm hebt
Alleen het leuke is, je kunt nergens inloggen, op die hele pagina niet. Zoekopdracht levert niks op, op 'naar de pagina' kan ik niet klikken...quote:Geachte mevrouw Bertha
U heeft reeds een zorgverzekering bij National Academic.
U komt hierdoor niet in aanmerking voor een nieuwe zorgverzekering bij ons. U kunt wel uw huidige verzekering wijzigen; Hiervoor heeft u van ons een inlogcode ontvangen.
Naar de pagina:
het blijkt dat ik dit gepost hebquote:Op zondag 15 juli 2007 06:26 schreef Laura 2000 het volgende:
plasterk en ik zijn donken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |