Tim wil graag nij sheep in bed, maar die lig al bij B.ertha die eigenlijk bij mij zou moetten liggen maar ik heb geen toestemming gevraagt aan de vader van B.quote:
Welke update?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga slapen trouwens, lees de update morgen wel
Dat is vast een hele prestatie, gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:26 schreef Laura 2000 het volgende:
plasterk en ik zijn donken
Nog een wilde nacht gehad?quote:
Zo vroeg al? Welke bios is dan al openquote:Op zondag 15 juli 2007 09:29 schreef iamredleader het volgende:slowsoemp! En nu gaan m'n vrouw en ik weg, naar Harry Potter 5
oeoeoeoehquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef B.ertha het volgende:
Ontbijt: boterham met hagelslag. Niet veel trouwens, maar ben te lui om meer te halen
Zit buiten appeltjes te schillen voor taart
Ga je ze ook leren hoe ze vogels moeten vangen, anders mogen ze ok wel bij mijn Cees op cursus, die had vorige week zondag nog een duif meegenomen naar huisquote:Op zondag 15 juli 2007 12:15 schreef B.ertha het volgende:
Mika en Daantje hebben hun eerste buitenavontuur en álles is interessant![]()
flits + boem terwijl ik dit typquote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oops... dat ziet er vrij matig uit. het boutweer is al gearriveerd
dan ben je ook wakker genoeg om terug te lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben wakker genoeg om de uitleg te ontvangen mensen
Nee, kan wel met de auto, maar dan mag je niet drinken geloof ikquote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
TM, kun je niet met de bus ofzo?
je mag wel drinkenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, kan wel met de auto, maar dan mag je niet drinken geloof ik
Ohhh, zit het zo? ik dronk nooit iets als ik met de auto was, gelukkig weet ik nu dat het wel magquote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mag wel drinkenalleen geen alcohol
Ja, het kan wel, maar het is een verjaardag, dus als het even kan zou ik dan op de fiets gaan. En ik heb geen chauffeur tot mijn beschikking, of zijn er hier vrijwilligers?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef B.ertha het volgende:
als het toch overdag is, dan kun je wel zonder drankOf je neemt een chauffeur mee
Prima, heb een automaat en mijn auto is onverwoestbaar, dus kom maar opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |