het mooie is wel dat alles MAAR DAN OOK ECHT ALLES van akzo nobel afkomt welk merk je ook kooptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rubbol SB is natuurlijk een heel leuk goedje, maar om daar nou binnen alles mee te gaan kwasten....
Doe maar een redelijk goedkope verf van de verfdiscounter, dan zit je ruim boven de Gamma-kwaliteit voor een gelijke of zelfs lagere prijs.
Vandaar dat ze 15% marktaandeel hebben in de verfindustrie!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het mooie is wel dat alles MAAR DAN OOK ECHT ALLES van akzo nobel afkomt welk merk je ook koopt![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vandaar dat ze 15% marktaandeel hebben in de verfindustrie!
zowel gamma eigen merk als flexa als histor als wijzonol en sigma komen allemaal van akzo af.quote:Akzo relatief klein, maar in verf is Akzo de grootste ter wereld.
Hee, dat is nieuw voor me. Als ik zelf de folders erbij pak en de aanbiedingen gaan vergelijken dan lijkt de Gamma echt stukken goedkoper, dus wellicht hangt het ook van de producten af die je koopt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef Roi het volgende:
[..]
[..]
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=19897
Nou, waar blijft de zomer fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef beverton het volgende:
lol! ik zal wel een foto maken van mij in mn gamma tennue
( ja ik heb ook die zomer homoblouse )
En de inhoud van die potjes? ik mag toch aannemen dat die wel anders is per merk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zowel gamma eigen merk als flexa als histor als wijzonol en sigma komen allemaal van akzo af.
zelfs dat verschilt niet zo heel veel je hebt natuurlijk wel kwaliteitsverschillen maar wil je goede verf dan moet je niet een bouwmarkt gaan maar naar een verfwinkelquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef MWP het volgende:
[..]
Hee, dat is nieuw voor me. Als ik zelf de folders erbij pak en de aanbiedingen gaan vergelijken dan lijkt de Gamma echt stukken goedkoper, dus wellicht hangt het ook van de producten af die je koopt.
Praxis heeft ook een duurder imago, ik vind het niet erg, je trekt toch een ander, prettiger soort klanten aan op die manier![]()
[..]
Nou, waar blijft de zomer foto![]()
Laat ons ook eens lachen
![]()
[..]
En de inhoud van die potjes? ik mag toch aannemen dat die wel anders is per merk?
Hier wilde ik je nog naar een bron vragen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
zowel gamma eigen merk als flexa als histor als wijzonol en sigma komen allemaal van akzo af.
Hier geloofde ik je niet meer. Gamma eigenmerk is echt flink veel matiger dan een fatsoenlijke Sikkens verf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zelfs dat verschilt niet zo heel veel je hebt natuurlijk wel kwaliteitsverschillen maar wil je goede verf dan moet je niet een bouwmarkt gaan maar naar een verfwinkel
staat gewoon op de paklijst maar die kan ik niet laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hier wilde ik je nog naar een bron vragen.
sikkens=flexaquote:Hier geloofde ik je niet meer. Gamma eigenmerk is echt flink veel matiger dan een fatsoenlijke Sikkens verf.
Klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
sikkens=flexa
"niet zo heel veel" zeg je. Maargoed.quote:En ik heb ook niet beweerd dat er geen kwaliteitsverschillen zijn
maar zijn beide akzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt.
Maar sikkens is geen sigma en sigma is histor dus sikkens is ook geen histor.
[..]
"niet zo heel veel" zeg je. Maargoed.
http://www.akzonobel.com/com/Coatings/Businesses/Decorative+Coatings.htmquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar zijn beide akzo.
Het is net als bij boter 120 merken warvan er 118 van unilever zijn
en hier toevallig weer welquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://www.akzonobel.com/(...)orative+Coatings.htm
Gek dat ze daar dan toevallig niet genoemd worden.
http://www.gelderlander.nl/dgeconomie/article1727274.ecequote:Vorig jaar was de verfdivisie van Akzo Nobel met daarin bekende merken als Flexa en Sigma goed voor een omzet van 6,2 miljard,
Je hebt de reacties ook gelezen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en hier toevallig weer wel
[..]
http://www.gelderlander.nl/dgeconomie/article1727274.ece
nu wel en toch ben ik er vrij zeker van dat het van dezelfde leverancier komt misschien een tussen distributeurquote:
Dat laatste zou zomaar kunnen, dat weet ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu wel en toch ben ik er vrij zeker van dat het van dezelfde leverancier komt misschien een tussen distributeur
* MWP is het eens met veldmuisquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dat komt omdat jij die foto nog steeds niet gepost hebt.
Ligt ook aan de artikelen natuurlijk. Huismerkproducten laat ik sowieso meestal links liggen eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb aardig wat verbouwd sinds 1998 dn ik heb gemerkt dat de prijzen sinds die tijd wel degelijk verdubbeld zijn.
Helaas krijg je bij de Gamma nog slechtere kwaliteit voor je dure euro dan bij Praxis.
quote:
Kom maar op met die kijk-mij-een-homoshirtje-aanhebben-actiefotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef beverton het volgende:
sorry, woensdag moet ik weer aan de slag, dan maak ik een actiefoto ipv een normale kijk-mij-eens-een-homoshirtje-hebben foto
Ik heb er wel een van de Praxis!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef MWP het volgende:
Alle koersdalingenEn we hadden ons er zo op verheugd
Iemand anders met een gamma-shirt in the house
?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:28 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik heb er wel een van de Praxis!maar die heb jij ook
![]()
die zijn alleen niet zo hip...
Ik moest lachen om mijn eigen post net.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Een Hawaishirt: OK
Maar die hawaishirts zijn zo uberlelijk dat ik even dacht dat ik het kringloopcentrum was binnengestapt in plaats van een bouwmarkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |