Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef beverton het volgende:
jaja lieve kijkbuiskindertjes, ik ben ontslagen bij de gamma net 2 weken voor mijn contract als vakantiewerker afliep.. de reden: mijn motivatie bleek slecht te zijn![]()
![]()
dus eigelijk ben ik alleen ontslagen omdat mn chef me opbelde en vroeg hoe het met me ging, waarop ik zei dat het slecht ging, ik had eigelijk wel zin in school
![]()
deze semi-grap kon een van mn bedrijfsleiders wel waarderen maar de andere vond het een toppunt van kut motivatie
.
Jij bent zeker allang blij dat je nu meer warcraft kan spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef beverton het volgende:
wat nou ben 16 ofzo lol ik vond het wel een dikke ownage![]()
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Jij bent zeker allang blij dat je nu meer warcraft kan spelen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:
sukkel, zoek eens echt werk. ZO help je de maatschappij naar de klote!!!!!!!
Hoeft nietquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef beverton het volgende:
[..]
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het wel
die moest ik inleveren, niet eens een aandenken aan die klote 3 maanden bij de gamma....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef SpecialK het volgende:
Had jij ook zo'n gamma-hawaii shirtje aan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef beverton het volgende:
[..]
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het wel
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Apfel. het volgende:
Welke afdeling stond je trouwens?
hahahahquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef beverton het volgende:
[..]
die moest ik inleveren, niet eens een aandenken aan die klote 3 maanden bij de gamma....
ik vroeg aan de leiding of ik zo'n shirtje mocht hebben als aandenken. zegt hij:![]()
![]()
ik hou jou salaris toch ook niet als aandenken
![]()
![]()
![]()
ghhehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
vier bier voor de houtzagerij!!
te erg zijn diequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef SpecialK het volgende:
Had jij ook zo'n gamma-hawaii shirtje aan?
LOL... jij denkt dat ik het erg vindquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
heilige makareel
had je maar beter je best moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |