Alweer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Op meisje spugen en ze slaan is heul niet gericht op personen, das gewoon frustratie. Brian die gisteren 4 blauwe plekken van vingers op Huub achterlaat, dat is niet op de persoon gericht toch?
Reminder: Brian heeft al meerderen malen aangegeven dat hij een black out kan krijgen waarin hij totaal niet meer weet wat hij doet.
Dit zeg jij elke avond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanavond zullen jullie een gouden-kooi-avond meemaken die
je nog LANG zult heugen !! Vanavond gaat Dennis los !
Sssssssssssst......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Offtopic: Volgens mij lijkt het COS bugje opgelost te zijn heb ik het idee
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
Lieke tegen dellie:"Maar je moet ook niet denken, daar ben je niet goed in."
quote:
Ja goed he, ik had preciesssss hetzelfde gedaan tegen 6 TBS'ers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk niet geslagen
Spugen heeft huubje ook gedaan
Huub slaat trouwens veel vaker door![]()
Ahhh, wat schattig, loopt nix nu brian uit te laten? Ik wist niet dat er weer een hondje van één van de bewoners in de villa was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
Brian loop achter z'n nieuwe leider aan...
Zeker weten, die word niet zo snel agressiefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef neehe het volgende:
Lieke houd dit langer vol dan Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |