Dan kijk ik liever naar Dumb and Dumber en Bruce Almighty.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef dwerg het volgende:
Deze films vond ik ontzettend flauw als in niet leuk.
Zo was er hier de afgelopen weken een meisje aan het werk dat Sara heet, en toen zei iemand dat ze haar in de tuin moesten zetten als haar moeder 50 werd. Dat vond ik een ontzettend flauwe grap.
Mug:quote:Op maandag 16 juli 2007 04:28 schreef broer het volgende:
Goedemorgen, Lienekien. Ik hoorde vanavond dat 'jullie Groningers' een mug 'vlieg' noemen en een vlieg 'mug'. Hoe zit dat precies?
Ik zal wel weer eens in de maling genomen zijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:04 schreef Lienekien het volgende:
En hoe het verder zit...
Het is beestenweer inderdaad. Ik heb niet veel gelezen, de laatste weken, mane. Ik denk dat ik vanmiddag opnieuw ga beginnen in de jeugdherinneringen van Stefan Zweig.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:22 schreef mane het volgende:
Dag Gellius,
Het is vakantie! En het onweert..
Gisteren heb ik in één dag Norwegian Wood uitgelezen. Heb jij nog aanraders, wat boeken betreft?
If you only read books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.
Ik ben helemaal geen Groninger. Dat kan 't ook zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens in de maling genomen zijn...
Mijn dochter heeft mij vandaag een brief geschreven. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van haar spellingsvaardigheden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:57 schreef Z het volgende:
Mijn dochter is vannacht weer gestoken, en heeft weer een enorme bult, ze reageert er nogal heftig op. Moet maar snel een klamboe regelen.
In de stad Groningen? Ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef Z het volgende:
In woonde in de Reitdiepstraat overigens, dat voor de Groningers onder ons. Ik heb Norwegian Wood afgelopen zaterdag gekocht.
1975. Leer lezen in een wip.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef LXIV het volgende:
Laat maar.
Wanneer en hoe heb jij leren lezen L?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |