Club Euro is nou toch Martini Beach?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Ja. En vergeet niet de Pijpstraat en de Wipstraat, haaks op de straat met Club Euro.

Ik ga kijken, dank voor de tipquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al ontdekt dat de miniserie Jane Eyre wordt uitgezonden, Lienekien?
[afbeelding]

GEGROET, DWERG!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ha die Divre, alles goed?

Van Dale zegt: mededogen hebben, tonen met iemand. Maar het lijkt mij gek om te zeggen dat je mededogen voelt met iemand. Ik zeggen: mededogen hebben met of mededogen voelen voor. (De laatste optie vind ik lelijk.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ga kijken, dank voor de tip![]()
Ik heb een vraag: weten jullie wat het moet zijn - mededogen voelen met iemand, of voor iemand? Of voel je geen mededogen, maar heb je het?
Jezus...![]()

Oh, bedankt. Ik had gekozen voor die laatste, lelijke optie. Nu ga ik het veranderen in 'hebben met'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Van Dale zegt: mededogen hebben, tonen met iemand. Maar het lijkt mij gek om te zeggen dat je mededogen voelt met iemand. Ik zeggen: mededogen hebben met of mededogen voelen voor. (De laatste optie vind ik lelijk.)

Op zich een aardig topic, maar er posten een aantal users die meteen duidelijk maken waarom ik ONZ uit m'n AT heb geflikkerd.quote:

Ik vind ONZ altijd wel handig om m'n postaantal op te krikken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op zich een aardig topic, maar er posten een aantal users die meteen duidelijk maken waarom ik ONZ uit m'n AT heb geflikkerd.

Hi-la-ries.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Al gezien op de BBC.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al ontdekt dat de miniserie Jane Eyre wordt uitgezonden, Lienekien?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |