Of volksverslaving numero 1: koffie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:11 schreef bersenka het volgende:
Mensen hebben gewoon drugs nodig, veel zeiken nu over illegale drugs zoals xtc enz, maar zelf kunnen ze ook niet zonder alcohol.
Fransen zijn echt weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, die komen hier ook wel eens en altijd als er een auto met een frans kenteken langs de kant stopt en roept weet ik al dat ik moet roepen "rechtdoor" en wijzen! Tegenwoordig doe ik het als een spelletje, ik wil eerder rechtdoor roepen dan zo'n fransoos die coffeeshop roept! Ik win al best vaak!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Vooral de Fransen komen slecht naar voren.!
zelfs dat is al een hele prestatiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar Paddo's kun je alleen geestelijk aan verslaaft raken,
eheheh..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef Dylanesque het volgende:
"George Bush says 'we are losing the war on drugs'. Well you know what that implies? There's a war going on, and people on drugs are winning it! Well what does that tell you about drugs? Some smart, creative motherfuckers on that side." - Bill Hicks
hmm ja, maar sommige mensen zeiken zo erg over drugs, terwijl ze zelf ook gewoon elk weekend dronken zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan gerust zonder alcohol, ik drink sowieso alleen in het weekend of als ik een dag in de week vrij heb. Het enigste dat ik drink is bier, en ik doe het niet voor de alcohol maar ik vind bier gewoon lekker en het zijn ook vaak speciaalbieren die ik drink. Als ik wil drink ik zo een aantal week achter elkaar niets, en zo zullen er vast wel meer zijn. En wat die andere drugs betreft, als je er niet verslaaft aan wil raken dan moet je er gewoon nooit aan beginnen. Maar Paddo's kun je alleen geestelijk aan verslaaft raken, er zit niet iets in dat je lichaam nodig heeft zoals dat bij bijvoorbeeld roken wel het geval is (Nicotine).
En net alsof je er zin in hebt om elke week te trippen. Na een goede trip heb ik echt weer genoeg van dat spul voor minimaal een paar maanden. Verslaving is wat mij betreft volledig uitgesloten.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:22 schreef Magereheinus het volgende:
Hoe wil je geestelijk verslaafd raken aan paddo's. Het kan vast wel, maar je kan toch niet vaker dan 1x per week paddos eten omdat het dan niet werkt. Mits je een goede trip wilt hebben natuurlijk!
ja inderdaad, 4x tripper per jaar is voor mij maximaal, en dat vind ik al best veel. Maargoed, als je niet van drugs houd okee, maar waarom moet je andere mensen hun plezier ook verpesten.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
En net alsof je er zin in hebt om elke week te trippen. Na een goede trip heb ik echt weer genoeg van dat spul voor minimaal een paar maanden. Verslaving is wat mij betreft volledig uitgesloten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Me broertje had een keer een fiets gejat en ging daarna paddo's uittesten. Fucking briljant, hij ging helemaal over zijn leven nadenken en zeggen wat voor klootzak hij wel niet was. Grappige filmpje van gemaakt ook.
Paddo's zijn okay! 14.gif!
Goed nieuws! 40.000 bezoekers en bijna niks gebeurd. Dat is nog s wat anders dan die 300 aanhoudingen op Sensation.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Vijftig aanhoudingen op Dance Valley
En nog meer nieuws met paddo's erin.
Fransen verbiedenquote:Op zondag 15 juli 2007 08:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Drugs verbieden!![]()
Nop de regering bepaald wat je elke dag gaat doen en het zal allemaal gefilmd worden door die camera in je reetquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef Pr0-n00b het volgende:
Mag ik straks ook zelf nog een beetje mijn eigen leven bepalen of wordt dat straks ook allemaal door onze liefe regering bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |