Dan gebruiken ze wel een Nederlander als tussenpersoon, dat valt totaal niet te controleren. En bovendien zullen de coffeeshop en smartshopeigenaren daar echt niet voor te porren zijn, geld is geld.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Commensaal het volgende:
Misschien moeten we gewoon het verkopen van drugs aan buitenlanders verbieden. Dat drugstoerisme zorgt voor wel meer problemen en het doet de relatie met onze buurlanden (en de steun in de EU voor het NL drugsbeleid) ook geen goed.
Ja, er kleven ook bezwaren aan natuurlijk. Beste zou zijn als onze buurlanden gewoon ook drugs legaliserenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gebruiken ze wel een Nederlander als tussenpersoon, dat valt totaal niet te controleren. En bovendien zullen de coffeeshop en smartshopeigenaren daar echt niet voor te porren zijn, geld is geld.
Daar zou ik maar niet op rekenen, zeker niet als het Frankrijk betreft. Sterker nog, ik zie het er nog wel eens van komen dat onder druk van de EU hier in Nederland ook weer alles verboden gaat worden. We zijn al lang een doorn in het oog van bepaalde elementen binnen Europa.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Ja, er kleven ook bezwaren aan natuurlijk. Beste zou zijn als onze buurlanden gewoon ook drugs legaliseren![]()
En ik hou daar niet van. Nederland heeft al jaren een erg laag drugsgebruik met dank aan het reguleren ervan. Landen waar men drugs verboden heeft, heeft men veel meer gebruikers en verslaafden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen, zeker niet als het Frankrijk betreft. Sterker nog, ik zie het er nog wel eens van komen dat onder druk van de EU hier in Nederland ook weer alles verboden gaat worden. We zijn al lang een doorn in het oog van bepaalde elementen binnen Europa.
Regels zijn regels, dus daar zouden de verkopers niks tegenin kunnen brengen. En als Nederlandse paddogebruikers zich realiseren dat die buitenlanders er voor zouden kunnen zorgen dat de verkoop uiteindelijk helemaal aan banden wordt gelegd, dan zullen ze het waarschijnlijk ook niet zo snel doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan gebruiken ze wel een Nederlander als tussenpersoon, dat valt totaal niet te controleren. En bovendien zullen de coffeeshop en smartshopeigenaren daar echt niet voor te porren zijn, geld is geld.
Helemaal mee eens. Ik krijg wel eens vragen van mensen uit Australie, Canada, of Amerika, die denken letterlijk dat iedereen hier de hele dag stoned is.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En ik hou daar niet van. Nederland heeft al jaren een erg laag drugsgebruik met dank aan het reguleren ervan. Landen waar men drugs verboden heeft, heeft men veel meer gebruikers en verslaafden.
Het zou jammer zijn als die symboolpolitiek van het verbieden de boventoon gaat voeren.
ik moest direct aan die ene reclame denken van die fransman voor de spiegel .. ik heet gansquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Commensaal het volgende:
Misschien moeten we gewoon het verkopen van drugs aan buitenlanders verbieden.
Destructief gedag van die emo´squote:Op zondag 15 juli 2007 19:15 schreef Demophon het volgende:
[..]
Al die meiden die heel de dag aan die waterflesjes lopen te lurken komt hiermee opeens wel in een ander perspectief te staan...![]()
Oh ik dacht dat hij die hond slachtte om zijn eigen geest leeg te maken, maar het betrof dus de hond zelf.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:02 schreef progrock het volgende:
[..]
Ik heb meer zin om die Fransman z'n geest te reinigen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval heeft de mediakruistocht tegen paddo's z'n vruchten afgeworpen, want de populistische VVD-speknek Fred Teeven eist per direct een verbod. Een nieuwe stap op weg naar de christelijke sharia.quote:Op maandag 16 juli 2007 @ 14:04 schreef Neo-hippie het volgende:
Ik hoor net dat de hondenslachter van de Herengracht helemaal geen paddo's op had. GGD heeft hem onderzocht en het blijkt een psychiatrisch patient te zijn.
Hozanna.
Geen paddo-gebruik bij slachten hondquote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Iblis het volgende:
Waar heeft Neo-hippie dat vandaan? Een nog iets officiëlere bron zou mooi zijn.
En dat zullen we nog heel lang blijvenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen, zeker niet als het Frankrijk betreft. Sterker nog, ik zie het er nog wel eens van komen dat onder druk van de EU hier in Nederland ook weer alles verboden gaat worden. We zijn al lang een doorn in het oog van bepaalde elementen binnen Europa.
WAAAT!?!quote:
quote:AMSTERDAM - De 28-jarige Fransman die vrijdagavond in Amsterdam zijn hond doodstak, was niet onder invloed van paddo's. De man verklaarde aan de politie dat hij hallucinerende paddenstoelen en wiet had gebruikt, maar de GGD spreekt dit tegen. Volgens de instelling had de man een psychose.
Geen paddo-gebruik bij slachten hondquote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef tong80 het volgende:
NOS-Radio één heeft het nu ook over een psychose
Maar in NL, waar het gros van de mensen een grote muil heeft over zaken waar ze geen flikker van weten, is wat de media zeggen nu eenmaal de onbetwiste waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef Glacius het volgende:
BREAKING NEWS:
[..]
In ieder geval heeft de mediakruistocht tegen paddo's z'n vruchten afgeworpen, want de populistische VVD-speknek Fred Teeven eist per direct een verbod. Een nieuwe stap op weg naar de christelijke sharia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |