quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die haatte ik dus niet. Daar was ik vóór !
Niet te gelovenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef akveor het volgende:
Material Girl... dat zingt dat trash tegen Lieke...... wat een zelfkennis met al hun siliconen en correcties...
Nadia in de reet douwen.... en dan zeggen dat je perongeluk uitschoot.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Wat kun je allemaal met een stijltang doen ?![]()
Jij bent in de war met een andere avond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Kijk het fimpje nog eens, Huub vraagt of hij haar helemaal suf mag neuken en of hij een condoom moet halen...
Waarop amanda weer nee zei![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had er gister al CP's en een brief gejat?![]()
zijn niet der cp.... dat zijn der oorbellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:37 schreef akveor het volgende:
Zoek en gij zult vinden. Lieke heeft d'r CP terug?
[afbeelding]
Ons Gertje is suunig op zn cappiesquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?![]()
Ik vind het ook erg logisch hoor wat Huub & Lieke doen. Actie > reactie.
![]()
Mitch is voor Huubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef pullup het volgende:
Heeft Mitch nu ook de opdracht zich bij de meute te voegen net als Melissa gisteren ?
Ik kijk net, dus ben even benieuwd hoe hij zich opstelt
Nee dat ze expres met der reet in de krultang liep....wel 10x.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in de reet douwen.... en dan zeggen dat je perongeluk uitschoot.
En dat Amanda de tekst kan onthoudenquote:
auwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia in de reet douwen.... en dan zeggen dat je perongeluk uitschoot.
Mitch verlaagd zich niet tot het Melissa niveau, dikke kans dat hij straks ook terror over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef pullup het volgende:
Heeft Mitch nu ook de opdracht zich bij de meute te voegen net als Melissa gisteren ?
Ik kijk net, dus ben even benieuwd hoe hij zich opstelt
Go Mitchquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch verlaagd zich niet tot het Melissa niveau, dikke kans dat hij straks ook terror over zich heen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |