En dat was maar goed ookquote:
Aan die cap te zien komt dat niet uit de uitzendingquote:
Die haatte ik dus niet. Daar was ik vóór !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hear! Hear!
"De kampers" revisited....![]()
Hee, we hebben het hier wel over weer zo'n meesterlijk besluit van Sloerie Flens hé?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, toen Huub wel moest betalen voor een kapotte gitaar, maar Brian niet voor een kapotte piano![]()
Op meisje spugen en ze slaan is heul niet gericht op personen, das gewoon frustratie. Brian die gisteren 4 blauwe plekken van vingers op Huub achterlaat, dat is niet op de persoon gericht toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:42 schreef klarelucht het volgende:
[..]
oh dus over Huub zijn we het dan toch ens...maar preventief vastzetten..is erg overdreven....hij (Brian)word soms een beetje gefrustreert ja...wie niet...en dan nog in zo'n kooi opgesloten zitten...ik begrijp die frustratie wel....maar zijn agressie richt zich niet op personen...Huubje wel die kan zich niet beheersen op zo'n moment,...dat wat ze van B zeggen....maar het is H die geen controle heeft en denkt slimmer te zijn dan dat...helaas is gebleken dat dat niet zo is... dus misschien moet Huubje wel vastgezet worden..preventief...zeker nu hij zwakker word in het spel...ik voorzie dat hij alleen maar erger kan worden
Jezus........................quote:
Ik denk niet dat het moedwillig wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat ook nog. Ja, het was vrij logisch dat hij een glazen deur finaal kapot sloeg.
Ongelóóóflijk weer!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
Zie je wel, ze weten het weer!
Is echt een wereld van verschil met types als Brian, Amanda en Nadia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:38 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
maar wat maakt huub dan zoveel beter ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan die cap te zien komt dat niet uit de uitzending
Logisch.. Brian heeft het al verteld van zijn gitaar dus dan is het logisch dat er van de rest ook iets weg is , je kent Huub & Lieke inmiddels toch wel ?quote:
Hij is ook echt een gevaar daar in die villa. Wie dat niet ziet is echt blind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Op meisje spugen en ze slaan is heul niet gericht op personen, das gewoon frustratie. Brian die gisteren 4 blauwe plekken van vingers op Huub achterlaat, dat is niet op de persoon gericht toch?
Reminder: Brian heeft al meerderen malen aangegeven dat hij een black out kan krijgen waarin hij totaal niet meer weet wat hij doet.
Wie had er gister al CP's en een brief gejat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Logisch.. Brian heeft het al verteld van zijn gitaar dus dan is het logisch dat er van de rest ook iets weg is , je kent Huub & Lieke inmiddels toch wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |