Is 21 gewordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:09 schreef riri het volgende:
Iedereen op de bank om 20.00u.
Het is toch al 20:00 uur
???????????????
Ik hoop dat het ooit eens zal gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
Stel nou, stel nou:
Dat Brian en Amanda 6 tegen 2 kregen............
Wat zou er dan hier gebeuren ?
Opeens sympathie ???
Als je het los ziet van de personen
Mocht dat lukken
Is het dan net zo "triest" ??
Stel nou, stel nou
Dat het allen was tegen Natasja: Was het hier dan een hoera stemming ?
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft niet, 6 tegen 2 vind ik op zich niet erg, maar niet met die rattenstreken die ze doen, Emmers drap over hun heen, medicijnen leegknijpen etc etc. Doe het verbaal en niet fysiek of dmv dit soort zielige dingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
Stel nou, stel nou:
Dat Brian en Amanda 6 tegen 2 kregen............
Wat zou er dan hier gebeuren ?
Opeens sympathie ???
Als je het los ziet van de personen
Mocht dat lukken
Is het dan net zo "triest" ??
Stel nou, stel nou
Dat het allen was tegen Natasja: Was het hier dan een hoera stemming ?
![]()
![]()
![]()
Er was toch een regel dat er niet gekloot mocht worden met medicijnen en eten etc, waar is dat gebleven? Wat een zooitje ongeregeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, 6 tegen 2 vind ik op zich niet erg, maar niet met die rattenstreken die ze doen, Emmers drap over hun heen, medicijnen leegknijpen etc etc. Doe het verbaal en niet fysiek of dmv dit soort zielige dingen.
wie zei iets over eerlijk en niet??? ik zei dat de uitslag ANDERS zou zijn...als het gratis was... ik miep niet.........................................................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan doe je dat lekker niet, maar dan moet je ook niet gaan miepen dat het allemaal niet eerlijk is, toch?
nope, mensen die vroeger gepest zijn doen er op latere leeftijd heel erg hun best op om leuk en interessant gevonden te worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het kan niet anders, dat Nadia vroeger veel gepest is. Zij blijft stoken en vieze plannetjes bedenken.
Ook J.aap is vroeger veel gepest. A'Del heb ik daar ook al over horen praten. Huub door zijn klein zijn en Brainless heeft het vroeger ook niet makkelijk gehad.
Zijn die mensen om die reden gecast.
Mensen die gepest zijn, zijn vaak de grootste pestkoppen. Het resultaat is nu heel goed te zien.
Dat ligt er maar net aan hoe verknipt je bentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Hoe kun je nou fan zijn van Brain, als je die gast hoort praten...
Je zegt het goed WASquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Er was toch een regel dat er niet gekloot mocht worden met medicijnen en eten etc, waar is dat gebleven? Wat een zooitje ongeregeld.
Brain Huub en Jaap kregen allerlei info, oa via gastenboeken die ze stiekem lazenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Brian net ook zeggen dat er geen Internet meer is? Enig idee wat daar de reden van kan zijn?
Strikt genomen is de zet de beste van de slechtste. Bij Huub en Lieke was hij ook een deel van een stel waarbij hij zou sneuvelen. Aansluiten bij twee stelletjes is dan niet slecht, omdat de kans dat er wat fout gaat bij twee stelletjes groter is dan bij één stel die gehaat worden door de rest en dus elkaar krampachtig vasthouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:08 schreef mazaru het volgende:
Jaap is zo dom.
Als het ze al zou lukken om Huub en Lieke er uit te krijgen, dan is hij de eerste die daarna vertrekt.
Dan staat hij echt helemaal alleen.
het gaat om zijn, zijn en daden...wat bevalt het accent je niet???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Hoe kun je nou fan zijn van Brain, als je die gast hoort praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |