geen onzin het gaat hier over Geld..dat is het probleem....tenminste voor mij en velen met mij...willen geen geld uitgeven aan deze onzin poll...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Is onzin. Je stemt toch gewoon op je favoriet, als jij niet wil stemmen stem je niet, maakt niet uit voor wie het is.
Zolang je maar niet met ijzeren bloempotten gaat gooien, heb je mijn zegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch bepaal ik zelf op wie, wat en hoe ik reageer...
Maar een geluk dus dat ze in de kooi zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:05 schreef Meganog het volgende:
Brian geeft nog maar eens aan dat hij Amanda na het incident met Huub en Amanda in bed hij haar vermoord zou hebben in de buitenwereld.
Nope, geef ik niet door!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil dat haar familie Lieke eruit haalt. Wil je dat even doorgeven?![]()
Dan doe je dat lekker niet, maar dan moet je ook niet gaan miepen dat het allemaal niet eerlijk is, toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:05 schreef klarelucht het volgende:
[..]
geen onzin het gaat hier over Geld..dat is het probleem....tenminste voor mij en velen met mij...willen geen geld uitgeven aan deze onzin poll...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:05 schreef klarelucht het volgende:
[..]
geen onzin het gaat hier over Geld..dat is het probleem....tenminste voor mij en velen met mij...willen geen geld uitgeven aan deze onzin poll...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij is leuk he !! Is samen met Dennis de enige nog die GEWOON NORMAAL is in die villa !
Hey, een Denniks fanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij is leuk he !! Is samen met Dennis de enige nog die GEWOON NORMAAL is in die villa !
Helemaal waarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |