Nadia is een ranzige kutsnol (zo dat moest ik echt ff kwijt)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft liefde nodig van Brian
Nadia heeft een paar flinke klappen nodig van Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft liefde nodig van Brian
Toch bepaal ik zelf op wie, wat en hoe ik reageer...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn users die je gewoon niet serieus moet nemen![]()
Ho, dit zeg je verkeerd, Zodra BANNDJ gaat terroriseren blijven de streams draaien. Maar als Huub ook maar iets terug zegt staan gelijk alle streams op slot.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
Door Huub zijn er altijd streamlocks, dan horen wij niet wat Huub zegt en dat horen wij dan alleen door Brian en de rest.
geen onzin het gaat hier over Geld..dat is het probleem....tenminste voor mij en velen met mij...willen geen geld uitgeven aan deze onzin poll...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Is onzin. Je stemt toch gewoon op je favoriet, als jij niet wil stemmen stem je niet, maakt niet uit voor wie het is.
Zolang je maar niet met ijzeren bloempotten gaat gooien, heb je mijn zegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch bepaal ik zelf op wie, wat en hoe ik reageer...
Maar een geluk dus dat ze in de kooi zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:05 schreef Meganog het volgende:
Brian geeft nog maar eens aan dat hij Amanda na het incident met Huub en Amanda in bed hij haar vermoord zou hebben in de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |