Alleen komt er dan een telefoontje van de Febo hè?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Ze moeten met zn 2en de hele tijd amanda gaan taggen, kijken hoe snel Brain over de zeik is
1 vinger naar Amanda uitsteken en je hebt een klap te pakken, van Amanda zelf en daarna van Brian.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Ze moeten met zn 2en de hele tijd amanda gaan taggen, kijken hoe snel Brain over de zeik is
ik vind hem alleenquote:
klopt want Dimitri heeft een zwak voor Nadaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zeker in het verleden. Na dat vorige incident weet ik het niet zo zeker meer. Hij was daarna een beetje stil tegen Huub. Ook wel weer logisch.
Zo dat wordt een heftige telefoonrekening voor jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef wolferl het volgende:
Voor elke dat ik Denniks Huub hoor zeggen stuur ik Huub een smsje bij de PoPo.
Ik denk doordat hij streamers het beste weet te manipuleren met zijn, overigens regelmatig niet consistente, babbel. Een goed luisteraar zal opmerken dat hij zichzelf regelmatig tegenspreekt. Een goed kijker ziet dat hij dingen doet die in strjid zijn met zijn eigen so called normen en waarden. Maar op de één of andere manier kan hij dat iedere keer weer verkopen aan zijn loyale achterban. Ik kan er niets anders van maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom heeft Huub dan meer die-hard fans dan bijv. Brian?
nou, ik denk dat amanda dan zelf al direct over schreef zal gaan. het valt misschien minder op, maar die heeft hetzelfde probleem als rat en huppel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Dat wordt duuur hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef wolferl het volgende:
Voor elke dat ik Denniks Huub hoor zeggen stuur ik Huub een smsje bij de PoPo.
Is bij allebei heel begrijpelijk dat ze gepest zijn met dat wanstaltige lichaam van ze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het kan niet anders, dat Nadia vroeger veel gepest is. Zij blijft stoken en vieze plannetjes bedenken.
Ook J.aap is vroeger veel gepest. A'Del heb ik daar ook al over horen praten. Huub door zijn klein zijn en Brainless heeft het vroeger ook niet makkelijk gehad.
Zijn die mensen om die reden gecast.
Mensen die gepest zijn, zijn vaak de grootste pestkoppen. Het resultaat is nu heel goed te zien.
Hij ziet het weer scherp allemaalquote:
Echt waar? Niet dat het mij verbaast, in tegendeel zelfs, maar het is nogal wat dat hij dat gewoon uitspreekt. Mogen mensen ook preventief een levenslange gevangenisstraf krijgen eigenlijk. Dat is toch beter dan wachten tot er ook daadwerkelijk een slachtoffer is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:05 schreef Meganog het volgende:
Brian geeft nog maar eens aan dat hij Amanda na het incident met Huub en Amanda in bed hij haar vermoord zou hebben in de buitenwereld.
Die heeft ook wel eens een tagje verdiend, niet dagen achtereen, maar een avondje zou wel op zn plaats zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
Stel nou, stel nou:
Dat Brian en Amanda 6 tegen 2 kregen............
Wat zou er dan hier gebeuren ?
Opeens sympathie ???
Als je het los ziet van de personen
Mocht dat lukken
Is het dan net zo "triest" ??
Stel nou, stel nou
Dat het allen was tegen Natasja: Was het hier dan een hoera stemming ?
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |