Was er vorig jaar niet ergens in de pyreneën een 'wegblokkade' door wat boze boeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....tot dusver....Als de spaanse furie straks wel begint wordt het mogelijk een ander verhaal....
Is het niet de 'policy' van de regie om er zo min mogelijk aandacht aan te besteden om niet nog meer idioten op ideeën te brengen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....
Hahaha... ik schrok toen het beessie over het schrikdraad sprong, maar blijkbaar ging het daarna toch goed met hem... grappig!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef nostra het volgende:
Ging vandaag ook weer bijna mis.![]()
In de criteriums hebben ze tenminste nog paarden.
Keizielig voor wie? Die hond zekerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef annelies80 het volgende:
Ja gisteren zag ik het ook in de avondetappe, die hond waar un T mobile renner overheen ging, kei zielig.
Maar ja, wie laat er nou zomaar zijn hond loslopen als je weet dat er 160 renners je kant op komen!
Dan ben je een beetje dom hoor.
Ja en de mensen die meerennen, ik wou dat er eens een ploegenwagen wat meer gas gaf! wat heb ik daar een hekel aan zeg. Zo achterlijk en straks ga ik me helemaal groen en geel ergeren als ze de Pyreneeën opgaan. Maar voor de rest is de tour geweldig mooi!..... haha
Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Die vanmiddag op de laatste col waren echt erg. Ik hoopte dat de wagens over hen heen zouden rijden, maar helaas.
Ik schrok me ook rot. Goed dat Vasseur kwaad werd. (en logisch)quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzo![]()
Zet je alleen het geluid aan dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:30 schreef Laton het volgende:
ik erger me aan meerenners, duwers, uberhaupt het hele fucking publiek dat maar 2 meter breedte laat voor de renners, in de weg rijdende auto's en motoren en het feit dat al die kneuzen aan de dope zitten.
gelukkig kijk ik de tour niet.
Die zag ik ook! Zo'n knakker aan een groen shirt rende een hele poos mee, toen zag je zo'n vent met een wit ovehremd opeens op de wegstaan, met z'n borst richting zijn borst zeg maar. Hij steekt z'n rechterarm uit, ter hoogte van z'n schouders, en die knakker met het grone shirt loopt daar vol tegenaan. Die vent met 't witte ovehemd gooit echt heel die knakker naar de zijkantquote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokkenWeet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!!quote:
Nee, dat was Armstrongs eigen schuld, heeft hij toen ook zelf toegegeven: hij reed dicht aan de rand van de weg en haakte toen in een zakje/petje van een nietsvermoedend kind.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!!"
Dat wordt nog wat van het weekend in de pyreneeën, waar het verziekt van die mafketels in oranje shirtjes. Was het ook geen bask die ooit Lance onderuit liet gaan?
Hier spreekt een ex-Tourrennerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef horstjan het volgende:
Ik en anderen ook riepen naar de toeschouwers POUSEZ SVP terwijl we met de hand de duwers afweerden om de indruk te vestigen aan de controleurs dat we het niet wilden.JE ZAL MAAR KAPOT ZITTEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |