abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51574045
AUPA! AUPA! Baskische vlaggen overal, prachtig!
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51583107
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....tot dusver....Als de spaanse furie straks wel begint wordt het mogelijk een ander verhaal....
Was er vorig jaar niet ergens in de pyreneën een 'wegblokkade' door wat boze boeren?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:01:25 #78
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51584614
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:49 schreef Dieptriest het volgende:
Moet het eerlijk zeggen dat het me dit jaar 200% meevalt....
Is het niet de 'policy' van de regie om er zo min mogelijk aandacht aan te besteden om niet nog meer idioten op ideeën te brengen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51585830
Ja gisteren zag ik het ook in de avondetappe, die hond waar un T mobile renner overheen ging, kei zielig.
Maar ja, wie laat er nou zomaar zijn hond loslopen als je weet dat er 160 renners je kant op komen!
Dan ben je een beetje dom hoor.

Ja en de mensen die meerennen, ik wou dat er eens een ploegenwagen wat meer gas gaf! wat heb ik daar een hekel aan zeg. Zo achterlijk en straks ga ik me helemaal groen en geel ergeren als ze de Pyreneeën opgaan. Maar voor de rest is de tour geweldig mooi!..... haha
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_51602142
Ging vandaag ook weer bijna mis.
In de criteriums hebben ze tenminste nog paarden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_51603562
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef nostra het volgende:
Ging vandaag ook weer bijna mis.
In de criteriums hebben ze tenminste nog paarden.
Hahaha... ik schrok toen het beessie over het schrikdraad sprong, maar blijkbaar ging het daarna toch goed met hem... grappig!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:48:15 #82
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51605436
Ik vind die reclame van Sporza wel geinig (leuk frans deuntje er ook bij)
Doe de wielrenners een plezier en kijk het wielrennen bij Sporza
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51605685
Die vanmiddag op de laatste col waren echt erg. Ik hoopte dat de wagens over hen heen zouden rijden, maar helaas.
pi_51605882
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef annelies80 het volgende:
Ja gisteren zag ik het ook in de avondetappe, die hond waar un T mobile renner overheen ging, kei zielig.
Maar ja, wie laat er nou zomaar zijn hond loslopen als je weet dat er 160 renners je kant op komen!
Dan ben je een beetje dom hoor.

Ja en de mensen die meerennen, ik wou dat er eens een ploegenwagen wat meer gas gaf! wat heb ik daar een hekel aan zeg. Zo achterlijk en straks ga ik me helemaal groen en geel ergeren als ze de Pyreneeën opgaan. Maar voor de rest is de tour geweldig mooi!..... haha
Keizielig voor wie? Die hond zeker
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_51605917
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef Wombcat het volgende:
Die vanmiddag op de laatste col waren echt erg. Ik hoopte dat de wagens over hen heen zouden rijden, maar helaas.
Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzo
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51606801
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Inderdaad, een paar van die debielen die dachten dat de renners daar rustig langs zouden komen ofzo
Ik schrok me ook rot. Goed dat Vasseur kwaad werd. (en logisch)
pi_51609499
Ik en anderen ook riepen naar de toeschouwers POUSEZ SVP terwijl we met de hand de duwers afweerden om de indruk te vestigen aan de controleurs dat we het niet wilden.JE ZAL MAAR KAPOT ZITTEN.
janneman
pi_51609560
Ja maar dat was toen

Ik noem een Rocco Siffredi, een Peter North, een Ron Jeremy.
pi_51617707
Scheelde gisteren maar een haartje inderdaad. Wordt nog wat in de pyreneeën
pi_51617782
ik erger me aan meerenners, duwers, uberhaupt het hele fucking publiek dat maar 2 meter breedte laat voor de renners, in de weg rijdende auto's en motoren en het feit dat al die kneuzen aan de dope zitten.

gelukkig kijk ik de tour niet.
underground forever baby
pi_51617906
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:30 schreef Laton het volgende:
ik erger me aan meerenners, duwers, uberhaupt het hele fucking publiek dat maar 2 meter breedte laat voor de renners, in de weg rijdende auto's en motoren en het feit dat al die kneuzen aan de dope zitten.

gelukkig kijk ik de tour niet.
Zet je alleen het geluid aan dan?
janneman
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:55:57 #92
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51618044
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Net iemand keihard van de weg getrokken Weet niet of het iemand van de tour was of gewoon een toeschouwer maar ik vond het terecht.
Die zag ik ook! Zo'n knakker aan een groen shirt rende een hele poos mee, toen zag je zo'n vent met een wit ovehremd opeens op de wegstaan, met z'n borst richting zijn borst zeg maar. Hij steekt z'n rechterarm uit, ter hoogte van z'n schouders, en die knakker met het grone shirt loopt daar vol tegenaan. Die vent met 't witte ovehemd gooit echt heel die knakker naar de zijkant Tijdens de etappe zelf dacht ik opeens van 'hé waar is die knakker opeens heen ', maar tijdens de samenvatting zag ik wat er precies gebeurde
pi_51620779
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd, die kneus die Landaluze duwde
Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!! "

Dat wordt nog wat van het weekend in de pyreneeën, waar het verziekt van die mafketels in oranje shirtjes. Was het ook geen bask die ooit Lance onderuit liet gaan? De tourdirectie moet voortaan gewoon een grote snowbulley voor de klimmers uit laten rijden, en dan al die supporters het ravijn in vegen!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_51628528
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Gripper het volgende:

[..]

Maarten Ducrot: "Ga toch van die weg af, stomme Bask!! "

Dat wordt nog wat van het weekend in de pyreneeën, waar het verziekt van die mafketels in oranje shirtjes. Was het ook geen bask die ooit Lance onderuit liet gaan?
Nee, dat was Armstrongs eigen schuld, heeft hij toen ook zelf toegegeven: hij reed dicht aan de rand van de weg en haakte toen in een zakje/petje van een nietsvermoedend kind.

Vooral de rennende fans zijn gevaarlijk, omdat ze vaak niet zien wat de renners, auto's en motoren doen..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 16:30:26 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_51630553
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef horstjan het volgende:
Ik en anderen ook riepen naar de toeschouwers POUSEZ SVP terwijl we met de hand de duwers afweerden om de indruk te vestigen aan de controleurs dat we het niet wilden.JE ZAL MAAR KAPOT ZITTEN.
Hier spreekt een ex-Tourrenner

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 22 juli 2007 @ 17:05:15 #96
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51722681
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2007 @ 17:08:35 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_51722780
Stelletje idioten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51723276
Liever iemand in een string dan met een vlag van 2 bij 3.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:39:46 #99
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51723789
Die basken zijn gewoon gestoord en die meerenners ook..en over dat duwen, er zijn genoeg renners achter in het peleton die erom vragen dus dat is verder geen probleem, dat valt verder ook niet op wij zijn op tv natuurlijk alleen wat er voorin de koers gebeurd.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51729221
Vino vandaag weer behoorlijk gevallen, en dat nu door zo'n meerennende imbeciel met een vlag.
Ik hoop niet dat er in de komende dagen zo'n gek langs de kant staat die zich misschien wil bemoeien met de kansen van Rasmussen in het heetst van de strijd.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')