abonnement Unibet Coolblue
pi_51468162
Hier verder.





Positie: verdedigende middenvelder
Nationaliteit: Duits
Geboren: 27 augustus 1973 te Waldasson (Duitsland)
Lengte: 1.89cm
Gewicht: 82kg

Onder contract sinds: 22 juli 1999

Looptijd contract tot: 1 juli 2007
Afkomstig van: Newcastle United
Transferbedrag: £8.000.000
Overige clubs: FC Waker München (Duitsland), Bayern München (Duitsland).

Vertrokken bij Liverpool: 12 juli 2006
Vertrokken naar: Bolton Wanderers
Transferbedrag: transfervrij


Debuut Liverpool: 7 augustus 1999 Sheffield Wednesday 1-2 Liverpool (Premier League)

Eerste doelpunt Liverpool: 5 februari 2000 Liverpool 3-1 Leeds United (Premier League). Hamann opent in de 19de minuut de score vanuit een vrije trap.
Erelijst Liverpool: 2001 Uefa Cup, FA Cup,Worthington Cup, Europese Super Cup, Charity Shield, 2002 Finalist WK 2002, 2003 Worthington Cup, 2005 Champions League,Europese Supercup, 2006 FA Cup.

Misschien is Dietmar Hamann wel de motor van Liverpool. Deze speler mis je pas als hij niet meedoet. Het bewijs hiervoor werd in de Champions League finale geleverd. Hamann viel na rust in en de puzzel viel op zijn plaats. De 3-0 achterstand werd ingelopen en zelfs een gebroken teen weerhield Didi er niet van om de eerste strafschop in de reeks te verzilveren.

Dietmar begon zijn carrière bij het onbekende Wacker Münich. De ploeg die gecoacht werd door zijn vader. Op 16-jarige leeftijd zou hij overstappen naar het iets bekendere Bayern. Bij deze club zou hij 2 Bundesliga titels, de Duitse beker en de UEFA Cup winnen.

Na het WK van 1998 werd Hamann naar Newcastle gehaald door Kenny Dalglish. De speler had het niet naar zijn zin bij Newcastle United en ondanks interesse van Barcelona, Borussia Dortmund en Arsenal stapte hij over naar Liverpool. Aan zijn debuut tegen Sheffield Wednesday heeft hij niet zulke goede herinneringen. In dat duel raakte hij geblesseerd en zou maanden uitgeschakeld zijn.

De Duitser werd bij Liverpool een belangrijke pion. Hij won de legendarische treble en Liverpool plaatste zich voor de Champions League in 2001.

In Engeland kennen ze Dietmar Hamann vooral als de man die het laatste doelpunt ooit op Wembley scoorde. Met een vrije trap won Duitsland voor de WK-kwalificatie in oktober 2000 met 0-1 van Engeland. Op het daaropvolgende WK zou de Duitser wederom geschiedenis schrijven. Sinds de finale van 1966 waarin Roger Hunt speelde werd Hamann de eerste Liverpoolspeler die een WK finale zou halen. In tegenstelling tot Hunt kon Hamann de finale niet winnend afsluiten.

Gelukkig ziet Benítez de waarde van Hamann in, zodat zijn aflopende contract verlengd werd.

Op 11 juli 2006 vertrekt Didi ,weinig buitenlandse spelers hebben zo'n grote impact op het Engelse voetbal gehad als Dietmar Hamann

http://www.youtube.com/watch?v=TMSIyJM0Tpk

[ Bericht 49% gewijzigd door stevengerrard op 14-07-2007 19:36:04 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51468200
Heinze en dan is de selectie rond?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51468218
Ja als Heinze komt is de selectie rond

Diego ben je nu al klaar met de boom overtuigen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51468421
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:16 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Welk rugnummer heeft Finnan ook alweer
3
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:41:11 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51468542
En Mancini misschien ook nog. Dan is er wel een overvloed aan middenvelders ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:42:17 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51468576
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:36 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

3
Maar die is toch rechtsback

Edit mwoahaha
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51468689
Hamann
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51468777
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Maar die is toch rechtsback

Edit mwoahaha
idd maar mijn woorden moeten worden geinterpreteerd als dat de weg vrij is om Heinze een laag nummer te geven wat normaal gesproken betekent dat diegene basisspeler is. Dus met Finnan als rechtsback en Heinze met nr 2 als Linksback. Maar goed sommige mensen vinden dat erg moeilijk.

en bij de edit Kijk je uit dat je niks doms zegt anders krijg je ook een opmerking van Kenner Diego!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51483271
nummers zeggen helemaal niets over posities. Ik bedoel, als Boulahrouz al met 9 speelde, dan is het einde helemaal zoek.

Toegegeven, nummers twee zijn vaak rechtsbacks, maar ook vaak genoeg op andere posities te vinden. Een nummer vijf is vaak ook een verdediger, of verdedigende middenvelder, maar Baros speelde bij LFC ook in de spits met dat nummer.

Persoonlijk hoef ik Heinze niet te zien bij Pool, maar ik zou het ook niet heel erg vinden als ie komt. Ik denk alleen dat met Riise en Arbeloa de linksbackpositie wel voldoende bezet is.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 15 juli 2007 @ 12:19:00 #10
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51485164
Riise komt verdedigend nog wel eens te kort vandaar dat destijds ook Aurelio gehaald is. Echter mocht Heinze komen dan verwelkom ik hem graag in de achterhoede. Met Heinze op de linksback positie kan Liverpool aanvallender spelen en vaker 3 man achterin houden. Daarbij vind ik Heinze beter dan Aurelio / Riise in aanvallend opzichten om over d e linkshalf te gaan
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 15 juli 2007 @ 12:26:24 #11
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_51485376
ik denk dat er zo langzamerhand beter een goede centeral defender kan worden aangetrokken als vervanger van Hyppia. Dit kunnen ze beter doen ipv steeds weer een middenvelder erbij te kopen. Straks zitten er gewoon aankopen van 10 miljoen op de tribune omdat er geen plek meer is op de bank:')
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 15 juli 2007 @ 17:49:38 #12
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51495441
er is al een vervanger van Hyppia gekocht. Genaamd Agger
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 15 juli 2007 @ 19:03:16 #13
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51497541
Lucas Leiva komt naar Liverpool als het lukt om hem een Italiaans paspoort te geven,anders krijgt hij geen werkvergunning voor Engeland. Liverpool wil niet zoals bij Gonzalez een jaar wachten tot Leiva speelgerechtigd is in Engeland. Liverpool had in de overeenkomst de voorwaarde staan dat de overgang alleen doorging als er een werkvergunning kwam. Benitez heeft er toch nog hoop op dat het dit weekend in orde komt en verwacht Leiva deze week in Zwitserland

Hetzelfde probleem doet zich voor met de Bulgaarse keeper Nikolay Mikhailov ook hij schijnt nog geen werkvergunning te hebben en Liverpool denkt erover om deze deal terug te draaien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 19:41:44 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51498571
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Leiva. Zou jammmer zijn als die niet komt!

Babel is voor minstens 2 of 3 keer te veel euroos aangeschaft. Ik snap die aankoop niet. Afgelopen vier dagen al een stuk of negen keer wezenloos voor me uit gestaard, en dat C vroeg wat er was. Ik in shock: "Babel naar LFC voor 17.5M - belachelijk!"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51498636
Dubbel pijnlijk voor jou, want Ajax wordt er sportief slechter van en Liverpool financieel. Arme Doc.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 juli 2007 @ 19:50:52 #16
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51498854
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Doc het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Leiva. Zou jammmer zijn als die niet komt!

Babel is voor minstens 2 of 3 keer te veel euroos aangeschaft. Ik snap die aankoop niet. Afgelopen vier dagen al een stuk of negen keer wezenloos voor me uit gestaard, en dat C vroeg wat er was. Ik in shock: "Babel naar LFC voor 17.5M - belachelijk!"
Er wordt bij Liverpool niet echt op basistechniek gescout. In ieder geval niet bij de aanvallers (Kuijt/ Babel).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 19:57:26 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51499052
En ik noem Babel al een twee (?) jaar een slechtere uitvoering van Djibril Cisse. Die heeft voetbaltechnisch ongeveeer dezelfde kwalen als Babel en wat Babel wel kan, kan Cisse beter imho. Het enige wat Babel beter heeft dan Ciisse is mogelijk mentaal wat (ik bedoel: minder zeurderig en ontevreden dan Cisse) - maar Ciisse is meer een winnner die in mijn ogen onterecht te weinig echte kansen kreeg bij Benitez en nu ongeeveer voor de helft waarvoor Babel gehaald is, vertrokken is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juli 2007 @ 19:58:30 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51499081
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dubbel pijnlijk voor jou, want Ajax wordt er sportief slechter van en Liverpool financieel. Arme Doc.
gelukkig zit Liverpool niet zo om geld verlegen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51499270
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef stevengerrard het volgende:
Lucas Leiva komt naar Liverpool als het lukt om hem een Italiaans paspoort te geven,anders krijgt hij geen werkvergunning voor Engeland. Liverpool wil niet zoals bij Gonzalez een jaar wachten tot Leiva speelgerechtigd is in Engeland. Liverpool had in de overeenkomst de voorwaarde staan dat de overgang alleen doorging als er een werkvergunning kwam. Benitez heeft er toch nog hoop op dat het dit weekend in orde komt en verwacht Leiva deze week in Zwitserland

Hetzelfde probleem doet zich voor met de Bulgaarse keeper Nikolay Mikhailov ook hij schijnt nog geen werkvergunning te hebben en Liverpool denkt erover om deze deal terug te draaien
Dat lukt wel, ben maar niet bang
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 15 juli 2007 @ 20:48:38 #20
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_51500779
Didi
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 20:53:53 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51500934
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gelukkig zit Liverpool niet zo om geld verlegen
En Ajax wordt er niet slechter van ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 08:14:36 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51511962
Tot dusver heeft Rafa in Engeland ongeveer gepresteerd naar budget en in Europa wat beter dan budget, maar ik ben heel nieuwsgierig hoe hij het doet nu het budget hoger ligt. Erg onder de indruk van de aankopen ben ik niet. Wie weet dat Rafa er wel het beste uit weet te halen. Het aankopen doet me ook iets te veel aan CFC denken (alleen was SWP twee zo duur als Babel ). In budget blijft LFC nog steeds achter bij CFC en SCUM, dus hoger eindiigen dan een (of beiden) van die twee is nog altijd een goede prestatie. Ik hoop dat het lukt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51515843
Dit jaar hebben jullie veel meer uitgegeven dan Chelsea, dus als je zo graag geld aan prestaties koppelt, mag je dit jaar wel wat verwachten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51518471
quote:
Liverpool heeft stadionplannen klaar

Liverpool zal de plannen voor een nieuw stadion nog voor het einde van deze maand bij de gemeente van Liverpool indienen. Dit maakte algemeen directeur Rick Parry maandaochtend bekend aan de Engelse media.

De Engelse topclub wil een stadion met een capaciteit van zestigduizend zitplaatsen laten bouwen, dat eventueel met twintigduizend zitplaatsen kan worden uitgebreid. De totale kostenpost wordt op een slordige vierhonderd miljoen euro geraamd. Het team van coach Rafael Benítez zou al bij de start van het seizoen 2009/2010 kunnen aantreden in het stadion

Mocht Liverpool toestemming krijgen, dan zal de bouw van de nieuwe thuishaven over enkele maanden van start gaan. Het stadion moet vlak naast waar nu Anfield Road ligt, gebouwd worden. Het is nog onduidelijk hoe het stadion zal heten, maar de kans is groot dat enkele multionationals hun naam aan het complex willen verbinden.

“We weten al in grote lijnen hoe het stadion eruit komt te zien”, vertelde een trotse Parry. “In de komende weken zullen de plannen wereldkundig worden gemaakt. Ik weet zeker dat de supporters met het nieuwe stadion weg zullen lopen. Ik ben er daar een van.”

“Of we het stadion zullen uitbreiden is afhankelijk van de vraag naar seizoenskaarten, maar hangt ook af van de inkomsten die we genereren met andere activiteiten in het stadion. Het moet gewoonweg groter worden dan Anfield Road.”

“De nieuwe eigenaren waren bezorgd dat het stadion van Liverpool op de lange termijn te klein zou worden. Het is nooit een geheim geweest dat zij een nieuw stadion wilden bouwen. Of Liverpool hierdoor in het rood komt te staan? Dit is een investering die ongetwijfeld geld zal opleveren en waaruit vervolgens het team zal worden versterkt”, concludeerde Parry.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51520177
De wedstrijd is morgen te zien op eurosport.
pi_51520421
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ik wacht de ontwerpen even af. Zo'n 2e Emirates Stadium of City of Manchester Stadium zie ik niet zitten, laat ze maar ideeen opdoen in Lissabon en Oporto.

En voordat iedereen gaat miepen dat het prachtige oude Anfield eraan gaat: behalve de Main Stand zijn de tribunes in de jaren '90 gebouwd. De lokatie was dan wel weer top, maar de nieuwbouw is er niet ver vandaan.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 16:03:18 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51524980
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef duncannn het volgende:
De wedstrijd is morgen te zien op eurosport.
Ik zag dat je thisisanfield ook gevonden hebt
(met dezelfde post ook nog eens )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 16:07:16 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51525082
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik wacht de ontwerpen even af. Zo'n 2e Emirates Stadium of City of Manchester Stadium zie ik niet zitten, laat ze maar ideeen opdoen in Lissabon en Oporto.

En voordat iedereen gaat miepen dat het prachtige oude Anfield eraan gaat: behalve de Main Stand zijn de tribunes in de jaren '90 gebouwd. De lokatie was dan wel weer top, maar de nieuwbouw is er niet ver vandaan.
Het beste aan Anfield is dat je zo dicht op het veld zit. Als ze dat ook in het nieuwe station hebben ben ik tevreden. Daarnaast is het aantal seats op de KOP ook fraai (mooi z'n grote tribune achter het doel), maar ik heb ook begrepen dat zoiets ook in het nieuwe ontwerp zit.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51525107
Nog bedankt voor die 18 miljoen jongens! .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 16:09:48 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51525162
Niet graag gedaan

Ik probeer op thisisanfield uit te leggen dat LFC een nieuwe Cisse heeft gekocht ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51526205
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Het beste aan Anfield is dat je zo dicht op het veld zit. Als ze dat ook in het nieuwe station hebben ben ik tevreden. Daarnaast is het aantal seats op de KOP ook fraai (mooi z'n grote tribune achter het doel), maar ik heb ook begrepen dat zoiets ook in het nieuwe ontwerp zit.
Precies, daarom wil ik ook geen stadion zoals die van City en Arsenal. De Kop is ook na de nieuwbouw mooi gebleven, maar ik vond het oude toch een stuk indrukwekkender, het geluid 'golfde' meer. Een zelfde ontwerp als de nieuwe Kop in het nieuwe stadion zou al fantastisch zijn, zeker als je het vergelijkt met de nieuwbouwgedrochten in Engeland die misschien nog wel lelijker zijn dan die bij ons.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51526225
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef Doc het volgende:
Niet graag gedaan

Ik probeer op thisisanfield uit te leggen dat LFC een nieuwe Cisse heeft gekocht ...
Moet je de mensen hier wel even uitleggen dat die falikant mislukt is, misschien vatten ze het op als een compliment
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51527966
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Doc het volgende:

[..]

En Ajax wordt er niet slechter van ...
Nou, als je hoort wat ze als vervangers willen.... Maar goed, mooie aanwinst voor Liverpool wel, BABEL.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 juli 2007 @ 17:54:42 #34
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51528451
18 miljoen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 16 juli 2007 @ 18:08:12 #35
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51528877
quote:
Het stadion moet vlak naast waar nu Anfield Road ligt, gebouwd worden.
Die ligt er over tien jaar ook nog wel lijkt me.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51532525
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zag dat je thisisanfield ook gevonden hebt
(met dezelfde post ook nog eens )
Hehe
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 21:56:58 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51537429
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:58 schreef duncannn het volgende:

[..]

Hehe
Bedankt voor de tip trouwens - 18:15 zag ik ...

vorig jaar waren die wedstrijden, oa een dramatisch verloren wedstrijd (5-0 tegen Mainz of zo) van het trainingskamp in Zwitserland ook op Eurosport herinner ik me
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51548239
20:15 DOC voor het geval dat je frustie voor de tv zit en begint te schelden dat LFC weer niet wordt uitgezonden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 08:40:24 #39
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51548341
Thanx!

(voordat ik was gaan schelden had ik wel op Eurosport teletext gekeken hoor )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 22:15:55 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51574675
Er mag wel een goede verdediger bij, want de second string was niet goed genoeg. Ik las op de teletekst van Eurosport dat Chielini (die op het U21 nog voor Italie tegen Engeland scoorde als ik het wel heb) in de interesse van LFC stond (en hij daar niet negatief tegenoverstaat). Lijkt me niet slecht - was zover ik me kan herinneren een goede speler.

Torres had ik zelden of nooit zien spelen, maar die deed het leuk. Alleen heeft-ie wel late zien dat-ie eigenlijk net niet koelbloedig genoeg voor de goal is. Voronin is een mindere voetballer, maar is wel koelbloediger leek het.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51575486
Torres heeft 2 balcontacten gehad en in mijn ogen heeft hij nu al meer kwaliteit dan de spitsen die LFC had. Dat hij nog niet koelbloedig is komt nog wel. Bij Atlectico heeft ie meerdere malen laten zien een killer te kunnen zijn.

Babel heeft in de 15 min laten zien dat hij veel te leren heeft en zeker kwaliteit gaat missen

verder vrees ik dat kuyt zijn tijd gehad heeft Voronin heeft in 2 wedstrijden laten zien zeker een goede team speler te zijn. Verder viel Pennant weer eens pos op. Hopelijk houdt ie zn vorm vast
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51581102
Hoe bedoel je 15 min.? Babel speelde 5 minuten mee aldus Voetbalzone ( ).
pi_51582538
Nou hij kwam in de 75 minuut in het veld voor El Zhar dus dan mogen ze bij Voetbalzone een lesje rekenen overdoen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:39:12 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51589666
Wie is dat spelertje dat ze van Leeds willen kopen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51592001
Danny Rose
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51597188
Die commentator van Sentana sprak Babel uit als Bay-bel.
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:50:04 #47
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51598121
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef stevengerrard het volgende:
Danny Rose
quote:
On the 12th July 2007 it was announced on Leeds United's website that Danny Rose had resigned from the Leeds United scholarship scheme and was talking to a number of Premiership clubs. Rose has been linked with Tottenham Hotspur, Chelsea, Liverpool, and Newcastle United.
Van wiki
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51598221
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef stevengerrard het volgende:

Babel heeft in de 15 min laten zien dat hij veel te leren heeft en zeker kwaliteit gaat missen
ben je nou zo dom of doe je alsof?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51599483
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef Doc het volgende:
Er mag wel een goede verdediger bij, want de second string was niet goed genoeg. Ik las op de teletekst van Eurosport dat Chielini (die op het U21 nog voor Italie tegen Engeland scoorde als ik het wel heb) in de interesse van LFC stond (en hij daar niet negatief tegenoverstaat). Lijkt me niet slecht - was zover ik me kan herinneren een goede speler.

Torres had ik zelden of nooit zien spelen, maar die deed het leuk. Alleen heeft-ie wel late zien dat-ie eigenlijk net niet koelbloedig genoeg voor de goal is. Voronin is een mindere voetballer, maar is wel koelbloediger leek het.
Moeilijk oordelen natuurlijk na een paar minuutjes. Je kunt lastig na een oefenpotje zeggen wie er zogezegd het meest koelbloedig is. Over de verdediging heb je gelijk, en Chiellini is imo een betere versterking dan een Heinze. Was verreweg de beste Italiaan op het EK-21, vooral tegen Engeland en Tsjechië.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51603245
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ben je nou zo dom of doe je alsof?
want!

babel speelde ongeinspireerd, leed veel balverlies, was niet besluitvaardig bij de kans die die kreeg en liep medespelers voor de voeten. Dat zijn dingen die wij bij de e-tjes leren!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juli 2007 @ 20:10:00 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51604106
Zijn (Babels) positiespel was licht dramatisch, maar goed, het waren ook pas de eerste 15 minuten in dit team - dat kan (en moet!) beter worden. Een paar aardige individuele dingetjes waren weel OK - maar de schoten waren ergerlijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juli 2007 @ 20:13:50 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51604243
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef WeebI het volgende:

[..]

Moeilijk oordelen natuurlijk na een paar minuutjes. Je kunt lastig na een oefenpotje zeggen wie er zogezegd het meest koelbloedig is. Over de verdediging heb je gelijk, en Chiellini is imo een betere versterking dan een Heinze. Was verreweg de beste Italiaan op het EK-21, vooral tegen Engeland en Tsjechië.
Tuurlijk is het wat te vroeg om een perfect oordeel te geven. Had elders ook gelezen dat hij redelijk wat kansen nodig heeft om te scoren: en dat typisch voor Torres was om drie tegenstanders te dollen, de keeper te omspelen er vervolgens de bal dan net naast te spelen. Dat zag ik wel terug. Neem vooral de eerste kans: een killer had die gemaakt. Maar goed - mijn blik was vertroebeld door een vooor oordeel
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51605378
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:45 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

want!

babel speelde ongeinspireerd, leed veel balverlies, was niet besluitvaardig bij de kans die die kreeg en liep medespelers voor de voeten. Dat zijn dingen die wij bij de e-tjes leren!
Je Liverpoolvrienden zijn het niet zo met je eens geloof ik:

http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=186589.0
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51617447
Nou ze zeggen wel veel over hem

Babel? some nice touches but needs to stay out left if that's where he's playing

Babel is alright, hes young and tends to struggle at decision making yet shows good determination

Babel started on the left and drifted into the middle. He was not afraid to shoot.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51621850
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wat te vroeg om een perfect oordeel te geven. Had elders ook gelezen dat hij redelijk wat kansen nodig heeft om te scoren: en dat typisch voor Torres was om drie tegenstanders te dollen, de keeper te omspelen er vervolgens de bal dan net naast te spelen. Dat zag ik wel terug. Neem vooral de eerste kans: een killer had die gemaakt. Maar goed - mijn blik was vertroebeld door een vooor oordeel
Dat vooroordeel klopt wel hoor.. dat is Torres
pi_51622005
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:38 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat vooroordeel klopt wel hoor.. dat is Torres
Dus goed genoeg voor een middenmotor als Aletico maar niet goedgenoeg voor de echte top als LFC
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51622065
idd.. dus geef maar weer terug
pi_51626223
Kan niet Torres wil zelf eindelijk eens ervaren hoe het voelt om in Europa te spelen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51627842
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:08:26 #60
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51629874
Torres heeft genoeg ervaring opgedaan met het Spaanse elftal.

Van Atlético naar Liverpool is niet zo'n grote stap als het lijkt.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:08:39 #61
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51633353
Van een team dat geen Europees speelde naar eentje dat 2 van de 3 afgelopen CL-finales speelde? Mwoah, laat ik zeggen, de stap van FCG naar Ajax is een minder grote "positieverbetering" ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51634839
Liverpool Bremen nu op Eurosport als je het dinsdag hebt gemist
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:28:23 #63
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51637651
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef Doc het volgende:
Van een team dat geen Europees speelde naar eentje dat 2 van de 3 afgelopen CL-finales speelde? Mwoah, laat ik zeggen, de stap van FCG naar Ajax is een minder grote "positieverbetering" ...
Van een middenmoter in de sterkste competitie ter wereld naar een subtopper in Engeland.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_51650240
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef Devano het volgende:

[..]

Van een middenmoter in de sterkste competitie ter wereld naar een subtopper in Engeland.
Jammer maar het is al jaren bewezen dat de PL de sterkste competitie ter wereld is
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2007 @ 08:43:45 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51650771
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 07:40 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Jammer maar het is al jaren bewezen dat de PL de sterkste competitie ter wereld is
niet in Europa (UEFA/CL): http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2007.html
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:48:36 #66
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51650834
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 07:38 schreef stevengerrard het volgende:

Babel started on the left and drifted into the middle. He was not afraid to shoot.
Ah, zo kennen we hem weer. Ergerde me altijd weer kapot als ie een schot afvuurde dat de cornervlag op een haar na miste.

Maar ok, als ze er in vlogen dan waren het wel juweeltjes. Helaas was dat spaarzaam.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:15:59 #67
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51651285
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 07:40 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Jammer maar het is al jaren bewezen dat de PL de sterkste competitie ter wereld is
Door het hoge tempo lijkt het heel wat, ja. Maar als je het afzet tegen het technisch en tactisch geslepen spel in Spanje, en in mindere mate Italië, dan kom je bedrogen uit. Een voordeel van de komst van steeds meer buitenlanders naar de EPL is echter dat het niveau voetballend wel omhoog wordt getild. Alleen denk ik niet dat het zo positief is voor het Engelse voetbal in z'n geheel.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_51653241
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ah, zo kennen we hem weer. Ergerde me altijd weer kapot als ie een schot afvuurde dat de cornervlag op een haar na miste.

Maar ok, als ze er in vlogen dan waren het wel juweeltjes. Helaas was dat spaarzaam.
nou het ergste was juist dat ie geen enkel schot op goal heeft gelost. Hij had 1 kans maar vond het nodig om eerst 3 man op het verkeerde been te trachten te zetten om bij poppetje 1 al de bal te verliezen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51653247
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:43 schreef Doc het volgende:

[..]

niet in Europa (UEFA/CL): http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2007.html
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51659561
ze doen wel alles om Babel zich thuis te laten voelen

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51659760
Ik dacht dat hij nummer 18 had?
pi_51659828
En ook voor Dirkie op de achtergrond

Vond deze wel wat hebben, two newbies... Voronin speelde een puike pot van wat ik gezien had.
pi_51659869


Is daarachter iemand omgevallen?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:20:54 #74
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51660876
en wie is de 4e fietsen met dat vieze lange haar
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:21:01 #75
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_51660880
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef Devano het volgende:

[..]

Van een middenmoter in de sterkste competitie ter wereld naar een subtopper in Engeland.
Liverpool een subtopper?
Ok ze presteren niet zo best in de PL maar het is nog altijd een topclub
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51660998
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef Smeich het volgende:
En ook voor Dirkie op de achtergrond

Vond deze wel wat hebben, two newbies... Voronin speelde een puike pot van wat ik gezien had.
[afbeelding]
Voronin is een onderschatte aanwinst. Scoort niet ontzettend veel maar kan heel belangrijk worden. Zijn probleem wordt denk ik de concurrentie die nu in de aanval gaat heersen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51661174
Hij bedoelt van een subtopper in de sterkste competitie ter wereld naar een topper in Engeland

Atleti is toch ook nog wel een topclub
pi_51662902
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef One_conundrum het volgende:
en wie is de 4e fietsen met dat vieze lange haar
Paletta.... Noem jij je nou een LFC supporter!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51667080
Babel speelde slecht zeg.
pi_51788808
De 1e wedstrijd in Azie is winnend afgesloten. Net als vorige week tegen Bremen laat Riise zien dat hij zijn handelsmerk nog niet verleerd is!!

http://youtube.com/watch?v=So8LWY7tEIY
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juli 2007 @ 07:34:19 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51807565
Dat chinese doeelpunt was trouwens best mooi (beetje een vaud van Carson als de bal vanaf die plek het doel in gaat, maar toch)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51830181
Nieuw uit shirt gekocht.







En dit:


  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juli 2007 @ 21:19:28 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51831766
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van het uitshirt vind, maar na een tijdjje begin ik er altijd aan te wennen en koop ik het ook

Waar ik ook niet precies nog van weet wat iik er van vnd is het ontwerp van het nieuwe stadion ontwerp. Wat een futuristisch geval - maar goed het is niet een een standaard bouwpakket geval zoals er al 10-talen van zijn ....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51833059


Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juli 2007 @ 22:14:10 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51833958
Die lege hoekeen zien er natuurlijk niet uit. Maar het is wel duidelijk dat die in de loop van de tijd opgevuld gaan worden

Voor hen die niet alles over LFC lezen: de hoeken worden nog niet in dit design opgevuld, omdat je dan direct boven de 60.000 uit komt. Voor 60.000 man is de vergunning voor aangevraagd is. Dan kan er wel weer een nieuwe vergunning aangevraag worden, maar dat duurt weer tijden voordat er weer door is omdat dan eerst de transport problemen van weer 20.000 personen erbij opgelost moeten worden - bijvoorbeeld door een oud spoorlijntje weer te heropenen. het is nu geloof ik de bedoeling dat hier nu mee gestart worrdt en ondertussen aan de vergunning gewerkt gaat worden. Of dat dan al voor de opening -hopelijk mid 2010- geregeld is, weet nnatuurlijk niemand ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 01:34:52 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51841845



twee niet officiele impressies
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:38:03 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51841905
Moet eerlijk zeggen dat de tribunes me aan Anfield moeten denken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51842122
Hoe groot is deze Kop?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 09:29:53 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51845330
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat de tribunes me aan Anfield moeten denken.
Yep - en dat vind ik een pluspunt!!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 09:32:16 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51845380
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe groot is deze Kop?
18.000 en dat op een tribune (singletier). Steiler dan de oude Kop, en er zal ook aandacht aan de accoustiek besteed wordt (die dan hopelijk beter is dan nu op Anfield, aangezien je daar de Kop aan de andere kant van het stadion amper hoort - ja ook als ze WEL zingen )...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51845956
Ziet er van buiten uit als een vliegveld. Maar wel een héél mooi vliegveld!

De sfeer zal ook wel mooi zijn als iedereen op de stands "We are the champions" zingt nadat Torres jullie daarheen heeft geknald
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:42:51 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51848962
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef Doc het volgende:

- ja ook als ze WEL zingen )...


Subtiele toevoeging.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:44:01 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51848989
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef Smeich het volgende:


De sfeer zal ook wel mooi zijn als iedereen op de stands "We are the champions" zingt nadat Torres jullie daarheen heeft geknald


Hij voetbalt in 2060 toch niet meer
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51851276
Toch zou het nog eerder zijn dan er in het emirates stadion gezongen word
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:10:22 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51851437
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:04 schreef stevengerrard het volgende:
Toch zou het nog eerder zijn dan er in het emirates stadion gezongen word
Kan jij niet over oordelen, de sfeer daar is overigens niet beter of slechter dan gemiddeld in Engeland.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51851753
ik reageerde meer op de stelling dat er bij LFC in 2060 nog steeds niet We are the champions gezongen kan worden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:24:36 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51851819
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
ik reageerde meer op de stelling dat er bij LFC in 2060 nog steeds niet We are the champions gezongen kan worden.
op die fiets, daar zou ik mijn geld niet op durven inzetten, is bij mij om het even eerlijk gezegd.
Denk wel dat de hunkering bij Pool vele malen groter is dan bij ons.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51854504
ja op die fiets.

True al denk ik dat op papier LFC dit jaar meer kans zou kunnen maken dan Arsenal. Maar goed Lfc zou zich zelf wel weer een verdienste doen door een slechte uitreeks neer te zetten en punten verliezen tegen de "kleintjes".

De hunkering is uiteraard veel groter dan bij arsenal! Daarom is het in mijn ogen voor Benitez wel het jaar van slagen of
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 01:16:00 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51874954
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef stevengerrard het volgende:
ja op die fiets.

True al denk ik dat op papier LFC dit jaar meer kans zou kunnen maken dan Arsenal.
Beide hebben geen kans, beide zijn in oktober al weer uitgespeeld voor de titel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 03:01:43 #100
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51876329
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:56:47 #101
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51879062
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 01:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Beide hebben geen kans, beide zijn in oktober al weer uitgespeeld voor de titel.
Nee Liverpool haalt december nog wel
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:01:56 #102
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51879192
Royston Drenthe:
Naast Real Madrid en Chelsea lijkt liverpool met het beste aanbod op tafel te komen namelijk 8 miljoen euro + Paletta + Pongolle

Dirk Kuyt : Ac Milan zou haast hebben met hun nieuwe spits ze zouden 22 miljoen willen betalen voor Dirk Kuyt(La Gazzetta Dello Sport)

Strik erom en weg ermee!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51879234
Hoe gaat het met onze vriend Babelinho? Nog oefenwedstrijdjes gespeeld?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:06:06 #104
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_51880779
Kuyt naar Milan?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51881186
Is de wedstrijd van vanmiddag ergens op Sopcast te zien ofzo?

Edit: Gevonden

[ Bericht 48% gewijzigd door duncannn op 27-07-2007 12:14:42 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juli 2007 @ 12:13:50 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51882719
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef stevengerrard het volgende:
Royston Drenthe:
Naast Real Madrid en Chelsea lijkt liverpool met het beste aanbod op tafel te komen namelijk 8 miljoen euro + Paletta + Pongolle

Dirk Kuyt : Ac Milan zou haast hebben met hun nieuwe spits ze zouden 22 miljoen willen betalen voor Dirk Kuyt(La Gazzetta Dello Sport)

Strik erom en weg ermee!
Lijken me onzin berichten - vooral die eerste omdat Pongolle bij mijn weten al verkocht is!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juli 2007 @ 12:14:52 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51882754
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef koningdavid het volgende:
Hoe gaat het met onze vriend Babelinho? Nog oefenwedstrijdjes gespeeld?
Wel in zwitserland, maar niet in China/HK. Dat laatste had met licenties oid te maken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:42:52 #108
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51891489
Is die Lucas per direct inzetbaar of moet die eerst nog 'rijpen' bij de jeugd ofzo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51891533
Hij speelde net de laatste 10 minute tegen pompey.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:48:56 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51891678
ah, hoe ging het ze af?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51892085
I like, very nice

leuk gedaan dit





en

http://videos.icnetwork.c(...)StadiumSouthEast.jpg
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:03:43 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51892159
Imageshack doet het al minstens 3 jaar niet meer op fok
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Moderator vrijdag 27 juli 2007 @ 17:06:44 #113
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51892250
In Italie lacht men als ze Dirk Kuyt zien voetballen (althans tracht te doen), geen mogelijkheid dat hij in het beste voetballand ter wereld aan de bak komt!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:23:46 #114
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_51895748
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
ah, hoe ging het ze af?
Verloren op penaltys

Torres en Beyanoun mistte voor Liverpool. Gerrard, Kuyt scoorde voor LFC
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:51:22 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51896453
ai, niet zo'n lekker begin voor de nieuwen, is er voor de rest wat aardig gespeeld ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51897514
Liverpool speelde in de eerste helft veel beter dan Pompey, kuyt had 3 'groote' kansen en had er minstens 1 moete scoren, alleen David James was weer in top vorm. tweede helft was iets minder. Pompey ging meer aanvallen maar hadden nog steeds veel mensen achter de bal en proberen geen doelpunt tegen te krijgen hopen op een lange bal die goed aankomt, anders met penalties winnen. Frustrerend kut voetbal (vind ik).

Waar speelde Babel bij Ajax? Het leek er soms op alsof hij zich niet wilde aanbieden toen die spits en rechts half speelde, half achter z'n man staan en was niet erg actief.

Uiblinkers waren Pennant en Sissoko.
pi_52025813
Gaan er nog mensen naar dat tournooitje in rotterdam?
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:10:44 #118
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_52025867
Blijkbaar kun je online geen kaarten kopen, anders wou ik wel gaan
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_52026074
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52026643
quote:
haha, dat is de meest lachwekkende site. Die prijzen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52031194
ik zei ook niet dat ik ging. Ik ga denk ik naar murphy's daar zullen wel wat scouser zijn om te drinken
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52036179
Yep SG is er bij in Rotterdam (Y)
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:27:50 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52092872
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Smeich het volgende:
Doelpunten van Liverpool
Torres.. finalmente!
http://www.dailymotion.co(...)hanghai-torres_sport
Heerlijk doelpunt van Stevie G
http://www.dailymotion.co(...)anghai-gerrard_sport
Die nummer 11 is Benayoun zeker?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52094635
Die heeft volgens www.footballsquads.co.uk inderdaad rugnummer 11 gekregen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 11:18:09 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52135110
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Fakir het volgende:
Gaan er nog mensen naar dat tournooitje in rotterdam?
Zat voor het werk in Zuid-oost Azie en kwam gister pas thuis. Wel nog net op tijd om de wedstrijd op TV te zien. Zoals ze gister speelde worden ze trouwens geen kampioen - het is nog net te traag en soms te weinig creatief.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 11:19:32 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52135133
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:19 schreef Doc het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van het uitshirt vind, maar na een tijdjje begin ik er altijd aan te wennen en koop ik het ook
Ik was er blijkbaar al snel aan gewend - heb het alweer gekocht
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52135709
Te traag komt vanwege het "vriendschappelijke stempel", hoop ik dan maar.

Idd mijn 1e bevinding was ook dat Lfc qua creativiteit om wat kansen te creeeren niet vooruit is gegaan. Vorig jaar werden te veel wedstrijden hierop verloren of gelijkgespeeld en tot op heden zie ik nog geen vooruitgang.

En voor een 3 spitsen formatie ( torres, Kuyt en Voronin) heeft lfc gewoonweg niet spelers dus Rafa stap er aub vanaf!!

Een positief iets! Gerrard 1e pos wordt gewoon midden op het middenveld
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 12:05:35 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52136355
Echt vriendschappelijk was het niet

Maar het waren idd dezelfde punten als vorig jaar die het soms moeilijk maakte de wedstrijd te winnen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52136403
Als centrale middenvelder of centraal aanvallende middenvelder? Wat is de line up denk je waar Liverpool mee gaat starten volgende week?

Gisteren hadden jullie volledige controle, maar daar hield het bij op gisteren. Voronin was wel weer aardig tot goed bezig, zie ik wel een grote impact maken dit seizoen.
pi_52137573
dat zeg ik niet want die gegevens gebruik jij weer voor Fantasy voetbal
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52137692
haha alleen Agger wellicht Ik heb tot nu toe geen eentje van jullie erinstaan.

Maar Stevie G centraal centraal als in midmid?
pi_52145056
reina,
finnan agger carragher riisse
pennant gerrard mascherano kewell
torres kuyt

dat wordt hem denk ik
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 20:13:09 #133
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52148814
Gek eigenlijk dat er geen automatische plek meer is voor Alonso ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52153498
Alonso is goed als creativiteit nodig is. Tegen Villa zou Gerrard wel vaak aanvallend willen gaan en is een bikkel op het middenveld wel nodig.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:42:23 #135
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52155305
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
In Italie lacht men als ze Dirk Kuyt zien voetballen (althans tracht te doen), geen mogelijkheid dat hij in het beste voetballand ter wereld aan de bak komt!
Dat doet ie al.
Ta mère bien.
pi_52155306
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:56 schreef stevengerrard het volgende:
reina,
finnan agger carragher riisse
pennant gerrard mascherano kewell
torres kuyt

dat wordt hem denk ik
denk het ook .

Verder was het wel een leuke pot om te zien gister
pi_52155746
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Doc het volgende:
Gek eigenlijk
Ik zoek naar een ander woord.

Schandalig lijkt er meer op.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52159610
waarom schandalig? Javier is een heel andere type speler dan Alonso en bij sommige wedstrijden heb je gewoon een bikkel nodig om de verdediging te assisteren ipv dat je 2 voetballende spelers wilt hebben. Alonso komt nog vaak zat aan de bak, wees niet bang!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:37:23 #139
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52203015
Van een Engels forum:
quote:
Whos this player??

Out side Anfield today some lad took a pic of him but no ones sure who he is? Didn't speak a word of english and his agent (right) tried to stop him taking a photo "until later"

Any ideas?
Iemand hier een idee?

Beetje raar verhaal wel
Jawel, je keek.
pi_52204896
Met een beetje verbeelding lijkt het Diarra van Chelsea. Benitez zou geinteresseerd zijn.

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:02:53 #141
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52205016
Hij lijkt ook wel een beetje op Kluivert
Jawel, je keek.
pi_52206643
Toen ik die foto eerst zag dacht ik aan Marcos Assunção, maar na vergelijking met andere foto's is het hem toch niet.

Ik weet het ook niet
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52206703
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik was er blijkbaar al snel aan gewend - heb het alweer gekocht
Ik heb hem ook binnen. Maar ja, de maten bij adidas verschillen nogal met die van reabok, dus ik moet of intens veel bier drinken of deze maar weer in de verkoop doen
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52207133
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef jna het volgende:
Van een Engels forum:
[..]

Iemand hier een idee?

Beetje raar verhaal wel
Hij heeft wat weg van LuaLua
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:36:48 #145
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52210094
Na lang zoeken kom ik uit op Charles Itandje van RC Lens.
Jawel, je keek.
pi_52210133
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef jna het volgende:
Na lang zoeken kom ik uit op Charles Itandje van RC Lens.
Dat is hem inderdaad.

Zijn ze bij Pool opzoek naar een keeper dan?
quote:
Charles Itandje mag niet klagen over belangstelling. Sir Alex Ferguson ziet in de doelman van RC Lens de ideale vervanger van Edwin van der Sar, terwijl Olympique Lyon hem per direct wil aantrekken als vervanger van de geblesseerde en op leeftijd rakende Gregory Coupet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:41:23 #147
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52210234
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is hem inderdaad.

Zijn ze bij Pool opzoek naar een keeper dan?
[..]
Ze hebben Reina, Carson(van jong Engeland) en ene David Martin (die ik niet ken)
Jawel, je keek.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 augustus 2007 @ 21:47:47 #148
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52210440
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:52 schreef Fakir het volgende:

[..]

Ik heb hem ook binnen. Maar ja, de maten bij adidas verschillen nogal met die van reabok, dus ik moet of intens veel bier drinken of deze maar weer in de verkoop doen
Het verschilt bij mij per shirt/model of ik L of XL moet hebben bij de LFC shirts. Daarom koop ik ze ook meestal in de wiinkel om te weten wat het moet worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 augustus 2007 @ 22:01:19 #149
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52210941
heel aardig stuk over Benitez " rotation policy"
quote:
Excellent article by Paul Tomkins on the official website. The press has been going on about Rafa's rotation policy since Rafa arrived but anyone reading this would be stupid to keep going on about it (No doubt they will though!). I've always said Paul Tomkins is the best pundit around and this article is just another example why. He always backs his arguments with facts and statistics instead of jumping on the bandwagon like the majority of other pundits these days.


STOP THIS ROTATION 'ROT'

Paul Tomkins 08 August 2007

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/NG156624070808-1304.htm


Rather than rotation being the rot that eats away at the core of Liverpool's title challenges, it's the criticism that's rotten.

You don't believe me? Read on ...

In his new role as Setanta Sports' analyst, ex-Red Steve McManaman stated a few weeks ago that Benítez needed to rotate less to win the league. He was far from alone in expressing that belief; I don't mean to single him out, but he was just the first to mention it this pre-season.

I can barely turn on a sports channel or read a newspaper opinion piece without hearing it trotted out like some brainwashing mantra. No wonder people believe it. I even stopped reading the Premier League previews, and just searched for the word 'rotation' within. A couple of times it didn't appear in a piece; upon further investigation, another phrase had been chosen to explain Benitez's 'folly'. Same accusations, different wording.

It's become received wisdom, passed on in acts of laziness that pass as analysis.

Rotation is by its nature difficult to assess, as often you cannot say for sure if players were rested, suspended, injured, or left out for essential tactical purposes. Only the management know why team selections are made, as well as how the players were looking in training in the build up. Long gone are the days of settled sides and 14 players featuring all season long. For Benitez, any team change is labelled 'rotation'.

And of course, rotation is only mentioned after defeats, never after long runs of victories. Benitez was criticised during 2006/07 for having named his 99th consecutive altered line-up, but none of the critics bothered to check that he'd actually won a stunning percentage of those 99 games.

Obviously everyone knows Benitez rotates more than anyone else? (Ergo: way too much.) It's a known fact, right?

Except, of course, it's not true.

Manchester United won last season's league title with Alex Ferguson having made a total of 118 changes to his Premiership line-ups throughout the campaign, at an average of 3.11 changes per game. The season before that, Chelsea won the league with Mourinho also having made 118 changes to his Premiership line-ups throughout the campaign, again (obviously) at an average of 3.11 changes per game.

So how many changes did Benitez make in 2006/07?

You guessed it, 118 changes to his Premiership line-ups throughout the campaign, at what the eagle-eyed among you will know recognise as an average of 3.11 changes per game.

Ah, but in 2005/06, Benitez must of gone crazy with the rotation? Indeed he did, with an outrageous and outlandish 119 changes, at an average of 3.13 changes per game: a miniscule 0.02 more than the last two title-winning teams.

So why is there this unerring torrent of punditry telling us Benitez rotates so much more than his rivals? As an example, in the pre-season friendly against Shanghai Shenhua last Friday, experts Trevor Francis and Gary McAllister (who can be partially excused on account of being a hugely likeable Liverpool demi-legend, and also for being a fellow member of the bald community) both noted that Benitez rotated too often. So did the game's commentator.

Of course, the above figures don't take into account rotation that occurs in other competitions, in games played between Premiership matches. In that sense, it is indeed true that Benitez changes his team fractionally more than Mourinho and Ferguson, freshening things up for the cups.

And, the Spaniard could argue, with some justification, given the Reds' record in Europe and the FA Cup in that time.

But the fact remains that Benitez has kept his Premier League team selections as consistent as Ferguson and Mourinho. In terms of rotation, there's been nothing to separate them.

Yes, Benitez's line-ups are often difficult to predict. But there is far more consistency to his league selections than he is given credit for. This is proof that rotation has not been what has cost Liverpool the league title.

The fact that Ferguson named an unchanged team in the league four times last season - something Benitez never did - suggests the United man's ability to keep a settled side at least on the odd occasion.

But in those four games United's results were well below their overall season average, and way below the ultra-high average racked up on the nine times he made three changes.

So for Ferguson, three changes were far better than none. Indeed, it's worth pointing out that Liverpool's best points average came when Benitez made four changes from the previous league match: at an average of 2.5 points in those six games, it shows a rate consistent with a final total of 95 points. That doesn't mean he should make four changes every game, just for the sake of it, but it does highlight that for him, making the right changes worked.

So perhaps Benitez's fault is that he rotates his key players more often? Or switches his strikers around more than anyone else? Surely this has to be the case? As Gary McAllister said on Sky, Ferguson keeps a core of his players in the team at all times, something Benítez never did.

Well, the truth is very different.

It's clear that whenever Jamie Carragher, Pepe Reina and Steven Gerrard were fit, they were almost always selected, at least up until the April/May 'ease off'. As his three most indispensable players, they were never rotated, just rested on occasion or absent through injury. Finnan, Alonso, Riise and Kuyt also started the vast majority of games.

Indeed, Gerrard started a whopping 92 per cent of Liverpool's league matches, and was on for a 100 per cent attendance record until Benítez rested him on the 35th, 36th and 37th games of the season, with Athens looming. Pepe Reina also started 92 per cent of the matches.

Neither Manchester United or Liverpool had a player with a 100 per cent league-starts rating during last season, but out of United and Liverpool's squads, Gerrard and Reina came closest, with the Reds' Carragher next in line, with an 89 per cent start rate. United had no one who started more than 87 cent of league games. So it was Benitez who had a more settled core of indispensable players.

Overall, both teams had six 'ultra-key' players who started in the vast majority (76-99 per cent) of league games; Chelsea, by contrast, had only four (injuries to Petr Cech and John Terry lowered this from the expected six).

Then come the fairly indispensable players: those who started 50-75 per cent of matches.

Again Liverpool had six players in this category, but United only had four (Chelsea had six). So, while Chelsea and Manchester United only had ten players who started the majority of league matches, Liverpool had 12. (As an example, centre-backs Agger and Hyypia both started 23 league games, but Carragher was the main man with 34. Agger and Hyypia tended to be rotated, but on four occasions all three started.)

This can be looked at in one of two ways: Ferguson had a slightly smaller core of key players he would always call on; while Benitez had two more 'important' players who featured very heavily.

While Benitez used 26 players in total, Ferguson used 25, so there's little difference there. Even looking at those who were little more than bit-part players, it's virtually identical; both had 10 players who started less than 25 per cent of Premiership games, many of these in the dead rubbers in late April and early May.

As for strikers, Benitez only really rotated between three - Kuyt, Crouch and Bellamy - until the final three games of the season; before then, the fourth striker, Robbie Fowler, started only three times, and only once between the fourth and 35th matches; as such, for the league he was hardly considered until there was nothing left to play for.

By contrast, Ferguson rotated between four strikers. Rooney (like Kuyt at Liverpool) started the majority of matches, but Saha, Solskjaer and Larsson were switched and swapped regularly, particularly over the winter (Larsson's only time at the club). Alan Smith, returning from injury, also started the last six games of the season, to add a fifth name to Ferguson's rotation roster. (Both teams occasionally used midfielders as second-strikers.)

None of this is to say that Benitez picked the perfect team every game (no manager does). Or that rotating is perfect, and leads to success all the time, or that alternating strikers doesn't run the risk of them losing confidence, but it's such a difficult thing to judge.

It requires a long-term overview, rather than a knee-jerk response after any given defeat. And it also requires a proper assessment, rather than merely regurgitating misconceptions based on Benitez's reputation from Spain.

Let me repeat: Liverpool have not lost the league title under Benitez due to rotation. While I always suspected this, even I was surprised at what I found when looking through all the top teams' line-ups, and at how identical they were in terms of changes made.

The league was lost last year largely because of inconsistent finishing, particularly away from Anfield, from all areas of the team.

There was also the defensive uncertainty at the start of the season, where ring-rustiness and injuries occurred when an unprecedented fixture list that sent the Reds to Everton, Chelsea, Arsenal, Manchester United and Bolton (where a terrible decision cost the Reds) in the first six away games, as well as the up-and-at-'em approach of a fired-up, newly-promoted Sheffield United.

Liverpool's key players had not had a summer off for three seasons, and had played more games than any of United's players in that time. Gerrard and Carragher spoke of not being anywhere near as fresh as they now feel, which bodes so much better for this campaign.

Also missing was that complete centre-forward, like Fernando Torres, who could combine lethal pace with all-round ability. Someone who could really stretch defences and create chances out of nothing.

Of course, as Chelsea's squad cost three times as much as Liverpool's, and United's almost twice as much, the odds were stacked in the favour of those two teams contesting the title.

Those clubs still have far more expensive squads, but Benitez has been able to bring in some top-class players this summer. This suggests that when Benitez rotates this season, he will always be introducing quality into the line-up. So perhaps rotating less is not the key ?? given Benitez rotates to an identical level of his rivals ?? just having a better squad to rotate with. And that certainly appears to be the case now.

So - will this article, and the facts within, stop the deluge of inaccuracies? I doubt it.

But it would be nice to see at least one sports writer or pundit pause before trotting out the same old cliches.

Of course, even better would be a 19th league title come May.

[Special thanks to Akif Butt for his invaluable help with the team-sheets and rotation data.]
(PS: I would appreciate it if the mods could leave this thread in this section rather than move it to Worth a Read section where no one will even look at it.)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52219484
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zijn ze bij Pool opzoek naar een keeper dan?
[..]
Martin staat op het punt verhuurd te worden, Carson zou eventueel nog verkocht kunnen gaan worden mocht er flink in de buidel getast worden door bijv Eriksson.

Zelf vind ik de selectie prima met Heinze er volgende week nog bij.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52227221
Carson net als vorig jaar verhuurd dus een nieuwe keeper is niet overbodige luxe
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:13:06 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52233177
Goeie zaak dat ze Carson wel willen behouden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:12:30 #153
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52234682
quote:
Liverpool Football Club have completed the signing of Charles Itandje from Lens.
The 25-year-old 'keeper's arrival means that Scott Carson can now complete his
loan move to Aston Villa.
Jawel, je keek.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 03:52:52 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52277245
Liverpool players have nicknamed manager Rafael Benitez 'Max' because they reckon his goatee beard makes him look like the character from Peter Kay's Phoenix Nights.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:11:15 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52283280
crosspostje ...

Vandaag van start ... - ik maak me over een kampioensschap van LFC geen illussies. Sterker nog ik het het al voor me, vanavond om 20:10 - wedstrijd uit op Villa Park voorbij- en starend in een leeg glas Guiness het gevoel van "OK, dat was dan het seizoen" (dat was vorig seizoen na de openingsmatch tegen the Blades in ieder geval het gevoel) ....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52283313
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef Doc het volgende:
crosspostje ...

Vandaag van start ... - ik maak me over een kampioensschap van LFC geen illussies. Sterker nog ik het het al voor me, vanavond om 20:10 - wedstrijd uit op Villa Park voorbij- en starend in een leeg glas Guiness het gevoel van "OK, dat was dan het seizoen" (dat was vorig seizoen na de openingsmatch tegen the Blades in ieder geval het gevoel) ....
Van Aston Vila moet gewoon te winnen zijn.

En heiligschennis pleeg je wel door Guinness verkeerd te spellen!!!
pi_52283387
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van Aston Vila moet gewoon te winnen zijn.
Van Sheffield ook, en dat gebeurde ook niet.

Maar ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat


En doe mij maar een Carlsberg ipv die zwarte zooi
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52283419
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef WeebI het volgende:

[..]

Van Sheffield ook, en dat gebeurde ook niet.

Maar ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat
Toen hadden ze mister hipshot nog niet!
quote:
En doe mij maar een Carlsberg ipv die zwarte zooi
Guinness
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:26:30 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52290730
De eerste 3 punten zijn binnen. Het was spannend, maar LFC speelde goed en de eindstand was terecht imho.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:32:56 #160
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52293802
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:36:51 #161
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52293905
quote:
Wat een geweldenaar
Jawel, je keek.
pi_52294279
Had nooit gegeven moeten worden!!
maar ...., hij zat er prima in!

Torres liet ook hier zien dat zijn afmaken nog aan verbetering onderhevig is, wellicht structureel probleem maar die bewegingen met de bal waren als vanouds.. net als bij Atleti weet hij precies wat hij met de bal wilt doen voordat hij deze heeft ontvangen.
pi_52294517
quote:
Die zit aardig perfect in de kruising
pi_52295001
quote:
Just simply phenomenal
pi_52305302
Gelukkig dat we niet nog steeds alleen afhankelijk zijn van Gerard
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52306885
gerard had er al 2 in moeten hebben liggen voor de vrije trap!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52306910
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef stevengerrard het volgende:
gerard had er al 2 in moeten hebben liggen voor de vrije trap!
Sowieso had de wedstrijd al lang beslist moeten zijn.

Maar drie punten in de eerste speelronde is altijd het belangrijkst.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52307717
quote:
Fantastichse vrij trap was dat

Gerrard

( alleen jammer dat het filmpje daar is verwijderd )
pi_52391700
Reina
Finnan
Carragher
Hyypia
Arbeloa
Benayoun
Gerrard
Mascherano
Babel
Voronin
Crouch

De opstelling voor vanmiddag Toulouse uit
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52391720
Ik ben benieuwd naar Babel.
pi_52392031
Hij begint nu dus al met roteren, je zou bijna hopen dat ze dik onderuit gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52392338
oh ben jij ook weer onder een steen vandaan gekomen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:28:59 #173
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52393923
Die wedstrijd is live op Eurosport zie ik, mooi
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52394400
Mooi, die shirts zo zonder reclame
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:53:02 #175
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52394734
Elmander
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:57:00 #176
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52394869
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef TimoBasso het volgende:
Elmander
Heeft niets in te brengen teven Carra
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52394902
Ze kunnen deze wedstrijd al sluiten. Wordt toch 0-0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:04:44 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52395119
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef belanov het volgende:
Mooi, die shirts zo zonder reclame
Waarom eigk?
pi_52395152
Moet het eerst een traditioneel shirt zijn en geen rood shirt zonder historie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52395155
Volgens mij omdat alcohol-gerelateerde sponsoring verboden is in Frankrijk.
pi_52395171
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Waarom eigk?
In Frankrijk is alcohol reclame verboden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52395203
Geen amstel tijdens de CL?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:11:21 #183
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52395313
Ze halen de CL toch niet
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52395384
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef J.Herrer het volgende:
Ze halen de CL toch niet
Ze staan nu 0-1 voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52395392
Leuk, zonder shirtsponsor spelen Mag je geen alcohol zo promoten in Frankrijk ofzo?

Oeh, en net nu ik dit typ een doelpunt van Voronin! Wordt zeer belangrijk voor Pool denk ik!
pi_52395395
Voronin
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52395427
Die zit er goed in zeg nu ik de herhaling bekijk, sow!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:15:39 #188
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_52395439
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze staan nu 0-1 voor.
Ja, daarom
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:16:20 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52395458
haha, ik kom er net achter dat het er NU voor is. Dacht vanaaf om een uur of 9 pas
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:18:17 #190
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_52395509
mooie goal

babel weinig aan de bal geweest..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_52395535
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze kunnen deze wedstrijd al sluiten. Wordt toch 0-0
He's ba'ack!

kusje
pi_52395572
Waar is het eigenlijk te zien?
pi_52395589
Eurosport
rust nu
pi_52395593
Makkelijk te voorspellen zo´n zondagsschot
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:21:26 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52395610
eurosport
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52395656
Babel speelt aardig, krijgt te weinig of slechte ballen aangespeeld maar wanneer hij wordt aangespeeld heeft hij mooie acties.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:24:28 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52395703
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Makkelijk te voorspellen zo´n zondagsschot
Waarom was je een tijd niet op het forum? Vakantie?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52395766
Ja, kado gedaan door Nikky
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:31:54 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52395927
Lekker goal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52398426
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Waarom was je een tijd niet op het forum? Vakantie?
Hij was aan het scouten!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:36:43 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52431378
Rafael Benitez op de website van LFC (linkje) over de mogelijkheden in de voorhoede:
quote:
"We knew he could give us different things. We have Torres, Crouch, Kuyt and Voronin and now we can use different players and look for different things."
Vergeet hij Ryan Babel nu? Of is Babel echt als winger gehaald?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52431481
Ja

babel gaat vast als rechtshalf spelen..

Voronin is wel een goeie.
pi_52432035
Van wat ik in de voorbereiding gezien heb, moet Babel inderdaad eerder concurreren met spelers als Kewell, Pennant en Benayoun dan met Torres, Voronin, Kuyt of Crouch.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52435509
Babel zou ws in de Cup wedstrijden wel zn potjes krijgen als spits maar voor dit seizoen is zn plek winger met een actie
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:14:02 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52435584
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:11 schreef stevengerrard het volgende:
Babel zou ws in de Cup wedstrijden wel zn potjes krijgen als spits maar voor dit seizoen is zn plek winger met een actie
Hadden ze dan voor die 17 miljoen euro niet wat beters kunnen aankopen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52435748
Ja!



Waaaaaaanchope
pi_52442028
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hadden ze dan voor die 17 miljoen euro niet wat beters kunnen aankopen?
Nee, want babel is de nieuwe henry
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:40:19 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52442504
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 07:34 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Nee, want babel is de nieuwe henry
Als ze echt zo'n vertrouwen in hem hebben, waarom laten ze hem zich dan niet ontwikkelen op de spits-positie? Als winger heeft hij veel te weinig rendement, de kritiek (want hij heeft toch 17 miljoen euro gekost) zal dan toch ook snel volgen? Of verwacht men nog een vertrek van Dirk Kuyt of Peter Crouch?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52443598
Dit jaar vertrekt er niemand meer, misschien dat Heinze er nog bij komt maar verder houdt Benitez zich volgens mij rustig.

Op dit moment heeft hij zeker te weinig rendement maar hij bezit wel kwaliteiten om een goede winger te worden. Snelheid, passerbeweging en schotkracht. Het enige wat hij zeker niet bezit is een voorzet maar goed er zijn tegenwoordig zowiezo weinig spelers die 90 minuten een goede voorzet in huis hebben.

Qua henry was sarcasme he .
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:02:15 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52443736
Steekpass, vorzet en aanname zijn onvoldoende voor een winger in de PL. Schotkracht is prima, maar op die positie is dat niet het belangrijkste. Snelheid en actie zijn ook goed, maar ik denk echt dat je hem als spits moet gebruiken, anders is die 17 miljoen euro weggegooid geld geweest.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52444876
17 miljoen is zowiezo al weggegooid geld voor iemand met de kwaliteiten van Babel. Echter hij is nog jong en misschien groeit ie wel hetzelfde als Van Persie
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52444944
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:00 schreef stevengerrard het volgende:
17 miljoen is zowiezo al weggegooid geld voor iemand met de kwaliteiten van Babel. Echter hij is nog jong en misschien groeit ie wel hetzelfde als Van Persie
Je spreekt jezelf nogal tegen hier.

Volgens mij gaat Babel het maken bij Liverpool. Hij speelt daar met meer vrijheid dan bij Ajax waar hij toch vooral vast op de linksbuitenpositie moest staan. En als Babel vrijheid krijgt is het een levensgevaarlijke speler die lastig te verdedigen is, zie o.a. het jeugd-ek.
Ik gok dat hij binnekort een basisplaats heeft veroverd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52445826
Ik spreek me niet tegen. Ik ben van mening dat het geld wat voor Babel op dit moment betaald is veel te veel is. Dat hij kwaliteiten bezit staat niet tot de discussie en misschien laat ie iedereen versteld staan van zijn kwaliteiten door enorm te groeien. Ik zie niet in waar ik me dan tegen spreek. Hoop alleen voor Babel dat hij progessie boekt maar als je elke dag met spelers als Alonso, Gerrard op het veld staat moet dat toch wel goedkomen.

Basisplaats voor vast hebben er maar een paar bij LFC en ik zie Babel toch niet iemand die dat dit jaar al voor elkaar krijgt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:58:55 #214
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52448029
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Steekpass, vorzet en aanname zijn onvoldoende voor een winger in de PL. Schotkracht is prima, maar op die positie is dat niet het belangrijkste. Snelheid en actie zijn ook goed, maar ik denk echt dat je hem als spits moet gebruiken, anders is die 17 miljoen euro weggegooid geld geweest.
Om te beginnen: voor Babel is te veel betaald. De helft van de transfersom valt echter wel makkelijk te rechtvaardigen. Maar dat is ook een beetje de gekte van de transfermarkt.

Over de kwaliteiten van Babel: hij is niet "the finished product", maar heeft wel de kwaliteiten om goed genoeg te worden. Daarbij is met name zijn de drang om veel te leren en ook het feit dat-ie ook daadwerkelijk veel leert heel belangrijk. Zijn aanname is bijvoorbeeld aardig verbetert. Hij is tegenwoordig minder een "Djibril Cisse" dan 2 jaar geleden. Babel's steekpasses zijn juist wel aardig imho en je ziet ook dat hij heel goed combineert met Gerrard.

Minder dan bij Ajax is een winger iemand die met het krijt aan de schoen de achterlijn moet halen en dan een voorzet mag geven. In Engeland zijn wingers zelf vaak directer en zo meer dreigend. Zie Robben, Van Persie, Ronaldo die allen meer spits zijn dan klassieke vleugelspeler (allen bij mijn weten als winger gekocht; dat geldt volgens mij zelfs voor Henry die in Italie op de vleugel speelde toen Wenger hem haalde). In die optiek past Babel ook beter dan het klassieke Ajax systeem van een vleugelspeler.

Of Babel goed genoeg zal worden om een echte topper te worden zullen we moeten zien. Hij is jonger dan Van Persie toen die naar Engeland ging. In de eerste twee seizoenen speelde RvP 27 en 24 (delen van) PL wedstrijden en scoorde in beide seizoenen 5 doelpunten. Als Babel dat ook weet te halen bij LFC is hij gewoon op de goede weg. Als ik zie hoe hij nu speelt zou dat best wel eens kunnen gaan lukken. Vergelkijk je naar wat RvP bij F'noord deed en Babel bij Ajax zijn de verschillen ook niet gigantisch. Kijk je naar de interlands dan doet Babel het qua score bijvoorbeeld niet slechter dan Van Persie. Het is evident dat Van Persie wel beter is, maar is dan ook ruim 3 jaar verder in zijn ontwikkeling (en dat op top niveau).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:04:46 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52448203
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef Doc het volgende:

Of Babel goed genoeg zal worden om een echte topper te worden zullen we moeten zien. Hij is jonger dan Van Persie toen die naar Engeland ging. In de eerste twee seizoenen speelde RvP 27 en 24 (delen van) PL wedstrijden en scoorde in beide seizoenen 5 doelpunten. Als Babel dat ook weet te halen bij LFC is hij gewoon op de goede weg. Als ik zie hoe hij nu speelt zou dat best wel eens kunnen gaan lukken. Vergelkijk je naar wat RvP bij F'noord deed en Babel bij Ajax zijn de verschillen ook niet gigantisch. Kijk je naar de interlands dan doet Babel het qua score bijvoorbeeld niet slechter dan Van Persie. Het is evident dat Van Persie wel beter is, maar is dan ook ruim 3 jaar verder in zijn ontwikkeling (en dat op top niveau).
Verschil is alleen dat AFC een goedkope gok deed met RvP en LFC 17 miljoen euro neertelt voor Ryan Babel.

Vor zoveel geld koop je toch iemand die er meteen staat?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:15:10 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52448437
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat AFC een goedkope gok deed met RvP en LFC 17 miljoen euro neertelt voor Ryan Babel.

Vor zoveel geld koop je toch iemand die er meteen staat?
Zie mijn eerste punt van de post die je quote.

Bij RvP was ook een verschil dat F'noord niet extreem happig was om hem te houden (en daardoor de transferprijs lager lag) en was zijn "gedrag" ook een reden om te twijfelen of hij het wel zou halen ...

De bedragen voor de transfers slaan soms nergens op (Drenthe, Nani, Babel), maar dat er teveel voor betaald wordt houdt echter niet in dat het geen spelers zijn die wel kunnen gaan maken. Een te hoog transferbedrag maakt de speler op zich niet slechter. De alternatieven die er direct zouden staan waren nog duurder ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 17-08-2007 13:20:13 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52450217
Alternatieven voor Babel waren namelijk Simao, Quaresma of Daniel Alves. Echter ook daarbij blijft weer de vraag of ze de PL aankunnen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52451182
Malouda heeft toch ook met Liverpool gesproken? Die was maar 2 miljoen meer ofzo dan Babel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:20:17 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52453892
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef mcyodogg het volgende:
Malouda heeft toch ook met Liverpool gesproken? Die was maar 2 miljoen meer ofzo dan Babel.
Yep. Maar CFC zal mogelijk meer geboden hebben qua salaris en Drogba was een oude bekende van Malouda. Als zo iemand dan uiteindelijk liever naar CFC gaat dan doe je daar verder weinig aan ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52468529
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:11 schreef stevengerrard het volgende:
Babel zou ws in de Cup wedstrijden wel zn potjes krijgen als spits maar voor dit seizoen is zn plek winger met een actie
Je schiet er toch niks mee op om een aanvaller als rechtshalf op te stellen.
pi_52468747
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef stevengerrard het volgende:
Alternatieven voor Babel waren namelijk Simao, Quaresma of Daniel Alves. Echter ook daarbij blijft weer de vraag of ze de PL aankunnen.
Bij Babel is het gelukkig allang duidelijk dat hij geweldig is

Is Paletta verhuurd of verkocht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52472230
verhuurd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:15:06 #223
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52473743
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je schiet er toch niks mee op om een aanvaller als rechtshalf op te stellen.
Het gebeurt regelmatig in d PL ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:17:31 #224
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52473783
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je schiet er toch niks mee op om een aanvaller als rechtshalf op te stellen.
Ja idd... Das hetzelfde om Kuyt op de rechtsback neer te zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:32:46 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52474069
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja idd... Das hetzelfde om Kuyt op de rechtsback neer te zetten.
Dat is niet echt " hetzelfde" vind je niet?

Kijk eens naar de "vleugelspelers" bij de Engelse clubs - dat zijn niet zozeer spelers die geheel aan de zijkant bijven, de achterrlijn moeten halen en alleen een voorzet moeten geven. Wingers in Engeland spelen veel meer als directe aanvaller met veel meer directe dreiging. Robben moet het niet zozeer hebben van zijn voorzetten, maar van zijn acties. Van Persie werd ook op de vleugel gezet, en ook dat hoerenjong van SCUM. Allemaal meer aanvallers, dan vleugelspeler in de " Nederlandse" traditie.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52486253
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 08:50 schreef stevengerrard het volgende:
verhuurd
Hoe lang?

Wel jammer op zich, want dan kan Boca de onkunde van Benitez ongedaan maken want Paletta is echt een prima verdediger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 11:46:30 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52496041
Ik denk dat het een season long loan is ... (op de officiele site nog geen bevestiging)

Ik zit te twijfelen over Paletta. Op een of andere manier lijkt het me ook een goede verdediger, maar alle keren dat ik hem heb zien spelen vond ik hem slordig en paniekerig spelen. Als jet vergelijkt met Agger, dan zie je dat Agger (iets meer dan een jaar ouder, en een half jaar langer bij LFC) vorig jaar duidelijk wat toevoegde en zeerggoed speelde, terwijl Paletta in de proefcampagne van dit jaar nog steeds even slordig/paniekerig was. Het zou kunnen zijn dat de taal een rol speelt (hoewel Spaans het toch ookaardig moet doen daar ), of de cultuur - maar feit is dat Paletta niet heeft laten zien wat Agger wel heeft laten zien. Hopelijk doet de switch naar BBoca hem goed - ook voor het zelfvertrouwen - zodat hij ook in Engeland het waar kan maken.

Benitez vergeleek Paletta met Carragher, en als die vergelijking klopt dan moet Paletta gewoon wat ouder en ervarener worden: Jamie die brak eigenlijk ook pas vrij laat door als steunpilaar voor LFC, na een start die ook niet altijd even gelukkig was.

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 19-08-2007 12:23:10 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52504008
Hypia doet de laatste jaren niet veel anders meer dan de bal wegkoppen. Die speeltijd had je beter aan Paletta kunnen geven. Dat had je hem nu niet hoeven te verhuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 17:23:54 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52505010
Agger speelt op de plek Hyypia ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:23:38 #230
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52507595
Torres, de man die de goede naam van Liverpool naar beneden gaat halen.

Schwalbes, mierenneuken, zielig doen, egoistisch aan de bal. Het is de C.Ronaldo van Liverpool.

Zijn goal zat er wel lekker in overigens, wanneer die meer oog voor zijn medespelers had dan had Liverpool makkelijk gewonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 20:43:42 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52509722
Het is wel een beetje zo dat LFC een type C.Ronaldo nodig had ... Overigens erger ik me zeker niet aan hem. Misschien als ik meer van hem zie, maar vooralsnog zeg ik: prima speler.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52518928
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Torres, de man die de goede naam van Liverpool naar beneden gaat halen.

Schwalbes, mierenneuken, zielig doen, egoistisch aan de bal. Het is de C.Ronaldo van Liverpool.

Zijn goal zat er wel lekker in overigens, wanneer die meer oog voor zijn medespelers had dan had Liverpool makkelijk gewonnen.
Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 augustus 2007 @ 08:22:02 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52520332
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bedankt voor je nuttige bijdrage
Graag gedaan.

Agger speelt effectiever op de plek van Hyypia dan Paletta, vind je niet?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 augustus 2007 @ 08:23:42 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52520341
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
Ik denk dat het feit dat hij een paar jaar clubscorer bij A.Madrid was ook wel een beetje geholpen heeft - dat gecombineerd met een beetje techniek en zo ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52521694
Als Torres niet bij Liverpool had gevoetbald, had je dan ook nog wat te zeiken op hem gehad ow dammetje?
pi_52535315
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 08:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Agger speelt effectiever op de plek van Hyypia dan Paletta, vind je niet?
Ik weet dat je last hebt van het zien van dingen die er niet zijn maar ik had het nergens over Agger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52535345
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:08 schreef Smeich het volgende:
Als Torres niet bij Liverpool had gevoetbald, had je dan ook nog wat te zeiken op hem gehad ow dammetje?
search.fok.nl

Torres
DiegoArmandoMaradona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52535379
Torres
pi_52550330
Zo terug van Anfield en wat was het weer (Y) (Y). Uiteindelijk een terechte score al had de penalty natuurlijk nooit gegeven mogen worden! Liverpool begon goed aan de wedstrijd waarbij de 1e kans van Riise uiteraard erin had gemogen maar helaas had hij geen goede controle. De 1-0 was prima uitgespeeld en het dak ging eraf! Echter ipv vooruit te spelen controleerde LFC de wedstrijd waardoor Chelsea meer en meer in de wedstrijd kwam. De 2e helft begon en het was meer dat Chelsea thuis speelde dan LFC want LFC ging meer en meer op de counter spelen. Zat kansen voor de 2-0 werden gecreeerd maar de 1-1 hing in de lucht. Na veel gezeur en gezeik van Chelsea spelers van naam gaf Styles na een overtreding van Malouda op Finnan een penalty! Op een gegeven moment leek hij zelfs een 2de gele kaart aan Essien te geven, zonder de rode te trekken. Later bleek die 2de voor Terry te zijn geweest. En zo eindigde de wedstrijd op 1-1.

Beide teams zijn nog zeker aan het zoeken en moeten nog op stoom raken om een titelkandidaat in spe te worden op het veld! Daarbij een slechte start van Scum en het was feest in Liverpool!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:42:45 #240
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52551696
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Ik weet dat je last hebt van het zien van dingen die er niet zijn maar ik had het nergens over Agger
Nee, je hebt het over Hyypia - en dat Paletta op zijn plek moet spelen-, maar hoeveel wedstrijden heeft Hyypia dit seizoen in de PL gespeeld? En wie speelt daar wel? Juist ja...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:54:53 #241
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52551966
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

search.fok.nl

Torres
DiegoArmandoMaradona
Ik heb even gekeken, maar zag niet zo snel een quote van je waarin je je negatief uitlaat over Torres voordat hij naar LFC vertrok. Zou je die kunnen geven?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52560174
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, je hebt het over Hyypia - en dat Paletta op zijn plek moet spelen-, maar hoeveel wedstrijden heeft Hyypia dit seizoen in de PL gespeeld? En wie speelt daar wel? Juist ja...
Als je dat wil weten moet je op www.vi.nl kijken. Dan kan je niet meer de fout in gaan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52560193
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken, maar zag niet zo snel een quote van je waarin je je negatief uitlaat over Torres voordat hij naar LFC vertrok. Zou je die kunnen geven?
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52560324
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je dat wil weten moet je op www.vi.nl kijken. Dan kan je niet meer de fout in gaan.
Oh ja die zijn echt betrouwbaar!! Die denken zelfs dat Makelele dit weekend gespeeld heeft en dat Malouda tegen Agger op sprong
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:49:12 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560340
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je dat wil weten moet je op www.vi.nl kijken. Dan kan je niet meer de fout in gaan.
Welke fout heb ik gemaakt volgens jou?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52560370
Je praat alleen onzin dus waarschijnlijk heb je niks fout gezegd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:52:14 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560435
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je praat alleen onzin dus waarschijnlijk heb je niks fout gezegd
Iemand die alleen onzin praat, die zegt niets fout? Wat is dit voor een logica?

VI bevestigt dat Hyppia geen PL gespeeld heeft dit seizoen en Agger wel (op de plek van Hyypia), en dat de opmerking dat Paletta op Hyppia's plek kan spelen, dus met Agger te maken heeft of anders onzinnig is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:53:17 #248
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560464
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja
Fijn dat je dat kan. Geef een zo'n quote.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:00:07 #249
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560692
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

-
Waarom heb je het over vorig seizoen als Paletta pas dit seizoen verhuurd is?
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hypia doet de laatste jaren niet veel anders meer dan de bal wegkoppen. Die speeltijd had je beter aan Paletta kunnen geven. Dat had je hem nu niet hoeven te verhuren
Agger speelt daar nu en niet Hyppia.

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 21-08-2007 20:36:12 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:02:30 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560783
Ik herhaal het maar: Paletta is back-up voor de plek van Carragher, en Agger voor die van Hyypia. Je kan wel drammen dat Paletta ipv Hyypia had moeten spelen, maar dat is nooit de bedoeling geweest enb dat zou ook de balans in de verdediging verstoren....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52560837
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom heb je het over vorig seizoen als Paletta pas dit seizoen verhuurd is?
[..]

Agger speelt daar nu en niet Hyppia.
Dat jij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Vraag maar aan iemand anders of die het kan uitleggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:07:58 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52560950
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat jij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Vraag maar aan iemand anders of die het kan uitleggen
Ik snap wel wat je bedoelt - dat Hyppia in het geen niet had moeten spelen vorig seizoen en dat Carragher en Paletta of Agger en Paletta hadden moeten spelen. Maar Paletta met Carragher is geen goede balans in de verdediging (daarom zeg ik ook: Agger staat op de plek van Hyppia, en niet Paletta) en voor die tweede mogelijkheid is Paletta ook niet goed genoeg.

Hoeveel heb je Paletta überhaupt zien spelen afgelopen jaar?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52561031
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:07 schreef Doc het volgende:
Hoeveel heb je Paletta überhaupt zien spelen afgelopen jaar?
Ik heb de meeste wedstrijden van hem gezien die hij speelde en verder een stuk of 30 keer in Argentinie.

Benitez is een mongool om hem niet te laten spelen maar dat zal hij dit seizoen wel aantonen, jammer alleen dat Boca nu Liverpool helpt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:21:27 #254
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52561386
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb de meeste wedstrijden van hem gezien die hij speelde en verder een stuk of 30 keer in Argentinie.
Geef eens de lijst van wedstrijden kunnen geven die hij tussen juli 2006 en juli 2007 in Argentinië gespeeld heeft (dus afgelopen jaar waar ik het over gehad heb).

En je beweert dus dat je de meeste wedstrijden van hem in het tweede van LFC hebt zien spelen? Waar zijn die uitgezonden? En de League Cup wedstrijden + Oefenwedstrijden: welke heb je gezien en wat deed hij daar goed en wat deed hij daarin minder goed volgens jou?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52567691
Ander nieuws: Heinze heeft de rechtzaak verloren

in de brief van Heinze zou staan dat de "ontsnappingsclausule "in zijn contract alleen zou gelden bij een internationale transfer

heinze heeft nog wel de mogelijkheid om beroep aan te tekenen tegen de uitspraak maar omdat de transfer deadline op 31 augustus ligt is de verwachting dat heinze zal gaan tekenen voor Lyon.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:02:17 #256
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_52567731
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef stevengerrard het volgende:
Ander nieuws: Heinze heeft de rechtzaak verloren

in de brief van Heinze zou staan dat de "ontsnappingsclausule "in zijn contract alleen zou gelden bij een internationale transfer

heinze heeft nog wel de mogelijkheid om beroep aan te tekenen tegen de uitspraak maar omdat de transfer deadline op 31 augustus ligt is de verwachting dat heinze zal gaan tekenen voor Lyon.
Gelukkig maar

Heinze is 1) slecht en 2) niet nodig met Fabio Aurelio, Riise en Insua
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_52567830
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef stevengerrard het volgende:
Ander nieuws: Heinze heeft de rechtzaak verloren

in de brief van Heinze zou staan dat de "ontsnappingsclausule "in zijn contract alleen zou gelden bij een internationale transfer

heinze heeft nog wel de mogelijkheid om beroep aan te tekenen tegen de uitspraak maar omdat de transfer deadline op 31 augustus ligt is de verwachting dat heinze zal gaan tekenen voor Lyon.
Tja van de ene Amerikaanse club, naar de andere, is dan ook niet internationaal he.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52579573
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef Doc het volgende:

[..]

Geef eens de lijst van wedstrijden kunnen geven die hij tussen juli 2006 en juli 2007 in Argentinië gespeeld heeft (dus afgelopen jaar waar ik het over gehad heb).

En je beweert dus dat je de meeste wedstrijden van hem in het tweede van LFC hebt zien spelen? Waar zijn die uitgezonden? En de League Cup wedstrijden + Oefenwedstrijden: welke heb je gezien en wat deed hij daar goed en wat deed hij daarin minder goed volgens jou?
Ik heb alleen officiele wedstrijden gezien.

De lijst kan je zelf op zoeken. Daar heb ik ongeveer 30-40% van gezien op TV en een aantal in het stadion.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52580991
Dat zijn dus wel geteld 6 wedstrijden geweest

Daar heb je dus 2 wedstrijden van op de tv gezien en ws dus ook 2 in een stadion. Ben benieuwd welke dat geweest zijn dan!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52581013
Ik had het over de wedstrijden in Argentinie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:30:20 #261
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581351
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 07:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had het over de wedstrijden in Argentinie
Ik vroeg duidelijk (tweemaal) om de hoeveelheid wedstrijden die je gezien had die hij het afgelopen jaar gespeeld heeft. Hoeveel waren daarvan in Argentinie? En ik kan je nu al vertellen dat dat er geen30 zijn ...

Wat vond je van de wedstrijden in Engeland: wat deed hij goed en wat deed hij daarin minder goed?- want het gaat er natuurlijk ook om hoe hij het daar doet als hij een plek in het team van LFC moet verdienen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52581407
Verdedigend goed, opbouwend wat slordig

Hypia verdiende in elk geval geen speelminuten, die deed niks anders meer dan afentoe een bal weg koppen.

Ik bekijk spelers op een carriere, daarom zal ik er ook altijd meer van snappen dan jij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:36:18 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581427
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verdedigend goed, opbouwend wat slordig

Hypia verdiende in elk geval geen speelminuten, die deed niks anders meer dan afentoe een bal weg koppen.
Vond je hem ook zo verdedigend goed bij die 3-6 nederlaag tegen AFC? Of die 1-0 verloren partij tegen Fulham? Welke wedstrijden met hem heb jij eigenlijk echt gezien?

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 22-08-2007 08:43:49 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:36:47 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581430
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


Ik bekijk spelers op een carriere, daarom zal ik er ook altijd meer van snappen dan jij


Als je naar een carriere kijkt moet je bij jonge spelers ook kijken of ze zich nog ontwikkelen en is zo'n afgelopen jaar in een andere competitie juist erg interessant. Pikt iemand dat snel op of niet ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52581529
Of bij de 5-0 nederlaag tegen Mainz vorig jaar.

Paletta is gewoon gigantisch door de mand gevallen en hij mag niet eens de schoenen van Hyppia poetsen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:48:18 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581565
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:45 schreef stevengerrard het volgende:
Of bij de 5-0 nederlaag tegen Mainz vorig jaar.

Paletta is gewoon gigantisch door de mand gevallen en hij mag niet eens de schoenen van Hyppia poetsen!
En ook afgelopen oefewedstrijden speelde hij ook niet al te best - maar daar zullen we het maar niet over hebben want dat waren geen "officiele wedstrijden" - en voor iemand die echt een carriere volgt die kijkt daar niet naar
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52581615
Nee, oefenwedstrijden zijn er voor mensen zonder vrienden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 09:37:26 #268
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52582381
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, oefenwedstrijden zijn er voor mensen zonder vrienden
En voor mensen die Paletta wel eens in een Liverpool shirt willen zien spelen en dan wat zinnigs kunnen zeggen over hoe hij het doet.

Wat waren nou de wedstrijden die je van Paletta gezien had dat hij het zo goed deed?

En voor iemand die iemands carriere zegt te volgen is je inzicht in wat Hyypia kan zeer beperkt. Tegenwoordig is Sami niet meer zo goed als vroeger. Overigens begrijp ik nog steeds niet dat je Paletta op de plek van Sami wil zien. Moet dat naast Carragher zijn dan, of naast Agger? Ik heb van beide combinaties de nadelen al aangegeven.

Paletta heeft aangetoond nog niet klaar te zijn voor wedstrijden op PL niveau. Dat is duidelijk voor een ieder die de wedstrijden echt heeft gezien. Hij is echter nog jong en het is in potentie een (zeer) goede verdediger. Maar hij is simpelweg nog niet klaar voor de top 7 van de PL. Ik heb er goede hoop op dat dat beter wordt - voor Carra duurde het ook iets langer. Ik had wel liever gezien dat hij in Engeland verhuurd was geweest zodat hij aan het Engelse spel gewend kon raken. Ook had ik begrepen dat de taal een probleem bij hem was en dat het Engels leren niet snel genoeg ging - maar wat daar van waar is weet ik niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52582399
De speeltijd die Hypia kreeg had Paletta moeten krijgen maar dat is een herhaling van zetten, jij begrijpt het toch niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 09:42:50 #270
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52582478
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De speeltijd die Hypia kreeg had Paletta moeten krijgen maar dat is een herhaling van zetten, jij begrijpt het toch niet
Nee - want als Hyppia niet speelde, dan speelde Agger want Agger is de vervanger van Hyypia. Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?

Maar goed, for sake of the argument - dan heb je de volgende combinaties: Agger - Paletta of Paletta - Carragher. Beide combinaties hebben duidelijk hun nadelen zoals ik al aangegeven heb.

Ook heb ik al aangegeven dat de wedstrijden dat Paletta speelde aangetoond hebben dat hij nog niet klaar is voor dit niveau. Een ieder die echt de wedstrijden gezien heeft kan dat beamen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52582502
Nee, jij denkt dat en je hebt geen gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 10:09:11 #272
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52582985
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, jij denkt dat en je hebt geen gelijk
Ik ben niet de enige...

Daarnaast heb jij ook al duidelijk kunnen maken dat je hem afgelopen jaar amper hebt zien voetballen in Engeland, dus jouw mening is nou niet bepaald op enige kennis van Paletta's vaadrigheden in het Engelse voetbal gebaseerd. Jij bent tot dusver de enige (hier op dit forum, of elders) die ik gehoord heb die vind dat Paletta nu wel goed genoeg is voor de top 7 van de PL. Jij kan dan wel -zonder veel kennis van zaken van de vooruitgang van Paletta in het afgelopen jaar - gaan beweren dat iedereen gek is behalve jij, maar het kan misschien ook geen kwaad te bedenken dat jij mis zit in deze.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52583028
Ik heb hem gewoon de meeste wedstrijden zien spelen die hij vorig seizoen speelde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 11:00:07 #274
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52584084
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb hem gewoon de meeste wedstrijden zien spelen die hij vorig seizoen speelde
Welke 5 wedstrijden heb je dan gezien van hem?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52584641
oh DOC nu moet ik toch ff van DAM opkomen! Het waren er 6
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 12:22:39 #276
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52586454
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef stevengerrard het volgende:
oh DOC nu moet ik toch ff van DAM opkomen! Het waren er 6
Volgens wikipedia zijn het er 8, maar dat is incorrect volgens mij. Daar staan 3 League Cup wedstrijden terwijl FC er bij mijn weten twee gespeeld heeft. Dan hou je er 7 over over. Paletta is daarvan 5 in de basis gestart en heeft er twee als invaller gespeeld. Van de 5 dat hij in de basis speelde zijn er 4 verloren ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52588186
invalbeurten tellen ook mee he.... het zijn 3 competities, 3 league cup en 2 CL wedstrijden om precies te zijn. Maar goed die heeft DAM ook allemaal gezien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52588432
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef stevengerrard het volgende:
invalbeurten tellen ook mee he.... het zijn 3 competities, 3 league cup en 2 CL wedstrijden om precies te zijn. Maar goed die heeft DAM ook allemaal gezien
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 21:18:41 #279
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52602643
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef stevengerrard het volgende:
invalbeurten tellen ook mee he.... het zijn 3 competities, 3 league cup en 2 CL wedstrijden om precies te zijn. Maar goed die heeft DAM ook allemaal gezien
Volgens mij heeft LFC vorig seizoen maar twee LC wedstrijden gespeeld (Reading en AFC, beiden thuis). Beide wedstrijden Paletta in de basis en (3 + 6 =) 9 tegendoelpunten ...

Wat was die derde LC wedstrijd?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52607696
Waarom gaan jullie met die gast in discussie? wat een bandbreedte verspilling
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52608267
Pool speelde ook CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52612221
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij heeft LFC vorig seizoen maar twee LC wedstrijden gespeeld (Reading en AFC, beiden thuis). Beide wedstrijden Paletta in de basis en (3 + 6 =) 9 tegendoelpunten ...

Wat was die derde LC wedstrijd?
Birmingham
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:24:36 #283
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_52616112
quote:
FC Twente haalt doelman Mikhailov

FC Twente staat op het punt de Bulgaarse doelman Nikolay Mikhailov op huurbasis over te nemen van Liverpool. Het 19-jarige keeperstalent is onlangs voor vijf jaar vastgelegd door de Engelse topclub, maar krijgt vooralsnog geen werkvergunning.
Mikhailov, zoon van de Bulgaarse recordinternational Borislav, is afkomstig van Levski Spartak Sofia, waar hij het afgelopen seizoen eerste keeper was.

Hij speelde tot dusverre één A-interland. Mikhailov gaat bij FC Twente met Cees Paauwe knokken voor de plek van tweede keeper, achter Sander Boschker.

AD.nl
Dit lijkt me een goede concurrent voor Boschker. Liverpool legt hem niet voor niets voor 5 jaar vast.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:52:21 #284
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631643
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Dit lijkt me een goede concurrent voor Boschker. Liverpool legt hem niet voor niets voor 5 jaar vast.
Het lijkt er op dat LFC een uitzendbureau voor keepers start ...

Carson en deze gast "on loan".

Dan hebben ze Reina nog en een fransman (Itandje) en sinds vandaag ook Peter Gulacsi (hongarije).

Vorig jaar nog Padelli op bezoek "on loan" (en Dudek liep er toen ook nog rond - het is een komen en gaan ...).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:53:49 #285
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631676
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:28 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Birmingham
even gechecked en zag dat het was de enige wedstrijjd die Paletta in de basis speelde dat LFCgeen tegendoelpunten had ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:56:20 #286
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631748
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pool speelde ook CL
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef stevengerrard het volgende:
invalbeurten tellen ook mee he.... het zijn 3 competities, 3 league cup en 2 CL wedstrijden om precies te zijn. Maar goed die heeft DAM ook allemaal gezien
Eentje daarvan kwam hij de 78e minuut het veld in op een moment dat LFC zonder 3 tegendoelpunten mocht krijgen ...

En weet jij wel welke wedstrijd hij helemaal gespeeld had en heb jij die gezien?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52633355
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:53 schreef Doc het volgende:

[..]

even gechecked en zag dat het was de enige wedstrijjd die Paletta in de basis speelde dat LFCgeen tegendoelpunten had ...
Dat je me niet gelooft vind ik nog het ergste!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52639246
Dat is volgens mij wederzijds, maak het elkaar niet zo moeilijk.
That's all folks!
pi_52639344
Ik begrijp het wel zo weet ik bijvoorbeeld dat Cissé minder goed is dan Drogba en dat Paletta in de basis stond tegen Fulham.
-doe ff normaal- waar ik me aan erger dus ik denk dat ik maar stop met reageren

[ Bericht 16% gewijzigd door rubbereend op 24-08-2007 10:41:36 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52640998
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp het wel zo weet ik bijvoorbeeld dat Cissé minder goed is dan Drogba en dat Paletta in de basis stond tegen Fulham.
Dat meen je!!! Is wel een beetje appels met peren vergelijken vind jezelf ook niet. Is hetzelfde als je zegt C. Ronaldo is beter dan Hunt.

En hoe liep die wedstrijd af? en was het niet de directe man van Paletta die scoorde!...Daarbij speelde LFC die wedstrijd met een B - elftal
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

-doe ff normaal- waar ik me aan erger dus ik denk dat ik maar stop met reageren
Dit is je beste conclusie ooit!

[ Bericht 4% gewijzigd door rubbereend op 24-08-2007 10:42:01 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:55:53 #291
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52642740
Ideaaal straks een nieuw LFC topic zonder DAM
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:35:24 #292
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52644944
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:48 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Dat je me niet gelooft vind ik nog het ergste!!


ik wilde ook wel weten hoeveel tegendoelpunten onze sterverdediger deze keer moest verwerken

0 dus - als enige wedstrijd die hij geheel sppeelde
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:44:52 #293
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52645207
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp het wel zo weet ik bijvoorbeeld dat Cissé minder goed is dan Drogba en dat Paletta in de basis stond tegen Fulham.
-doe ff normaal- waar ik me aan erger dus ik denk dat ik maar stop met reageren
Tuurlijk is Cisse minder goed dan Drogba - allen scoorde Cisse in totaal in de seizoenen dat ze beiden in Frankrijk speelde wel meer dan Drogba.

Heel goed dat je weet dat Paletta in de basis stond tegen Fulham, maar welke van de 6 wedstrijden waarin Paletta 90 minuten speelde bij LFC had jij nou gezien? Ik neem aan dat je er een stuk of 4 gezien hebt aangezien je het er over had dat je de meeste officiele wedstrijden met hem bij LFC gezien had...

Wat jammer trouwens dat je je fatsoen blijkbaar niet kan houden als je met vragen te maken krijgt waar je geen antwoord op hebt ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Doc op 24-08-2007 12:10:19 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52645971
Doc daag hem nu niet uit om nog meer onzin te kranen! We zijn net zo blij dat hij de LFC topics gaat overslaan
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:14:14 #295
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52646079
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:55 schreef One_conundrum het volgende:
Ideaaal straks een nieuw LFC topic zonder DAM
Ben jaloers

Wil een Arsenal topic zonder die pipo
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:14:55 #296
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52646103
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:10 schreef stevengerrard het volgende:
Doc daag hem nu niet uit om nog meer onzin te kranen! We zijn net zo blij dat hij de LFC topics gaat overslaan
Hij zei toch dat hij niet meer ging posten in de LFC topics? Dan lijkt het me dat hij dat ook niet meer doet.

Maar mocht hij geen ruggegraat hebben en hier toch nog posten, mag hij eerst die vraag beantwoorden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52677499
Zo weer 3 punten erbij en eindelijk de 1e goal van Momo!!! Liverpool had de wedstrijd veel eerder moeten beslissen maar de beslissing kwam in de 86 min.

Slecht nieuws is er voor Carragher die ws een rib gebroken heeft en Hyppia die zn neus brak
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52677566
Was niet echt een goede wedstrijd, vooral veel schoppen in de eerste helft. Uiteindelijk met twee nette goals alsnog de drie punten binnen.

En idd matig dat zowel Carra als Hyypiä geblesseerd eraf moesten
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52677819
Kuijt is nu alweer de invaller, wordt geen goed seizoen voor hem denk ik.
pi_52677869
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij zei toch dat hij niet meer ging posten in de LFC topics? Dan lijkt het me dat hij dat ook niet meer doet.

Maar mocht hij geen ruggegraat hebben en hier toch nog posten, mag hij eerst die vraag beantwoorden
Je kan niet lezen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52677939
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:41 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Dat meen je!!! Is wel een beetje appels met peren vergelijken vind jezelf ook niet. Is hetzelfde als je zegt C. Ronaldo is beter dan Hunt.
Iemand die zegt dat Cisse beter is dan Drogba kan je niet serieus nemen, dus dat doe ik dan ook niet.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')