Ik dacht dat dat een geintje was...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
[..]
De reclame was volgens sommige hier na middernacht
Ik weet ook wie een gemene duivel isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is supergoed in het manipuleren van fans. Wij weten wel wie de gemene duivel is.
dat vind jij natuurlijk weer niet...ik denk ook dat je niet normaal bent als je Huub steunt...oehhoeh risky to say, isn't it?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die Huub steunen al dan niet 24/7 zijn mafkezen?
Snappen ze nu echt niet dat streamers ALLES zien?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is supergoed in het manipuleren van fans. Wij weten wel wie de gemene duivel is.
Maar ik neem toch aan dat ook Mitch nog eerder een schaap zal neuken dan Amanda.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Als de Butler wilde, dan had hij Amanda zo plat volgens mij, ze zit soms zo te kirren als hij er is.
Dat heet dus users aanvallen, en dat is not done.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dat vind jij natuurlijk weer niet...ik denk ook dat je niet normaal bent als je Huub steunt...oehhoeh risky to say, isn't it?![]()
Dat is ook een juiste constatering. Wij worden ook gemanipuleerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef STAP01 het volgende:
GVD!!! Wij, de mensen die zo goed als ALLES volgen! Wij worden gemanipuleerd! Volgens Brain!
Met "zelf veroorzaakt" bedoel ik dat Huub zwaar aan het inkakken is. Hij had veel meer tijd kunnen steken in Jaap. En Dennis haatte Huub al toen hij de villa in kwam, maar Nadia was nog enigszins aan het twijfelen. Als Huub van begin af aan vol op haar had ingezet, met al zijn charme en innemendheid, en Jaap bij zich had gehouden, zou het heel misschien zelfs 4-4 geweest kunnen zijn. Bijvoorbeeld nadat Natasia Nadia's gezicht had opengekrabt: dat had m.i. veel meer uitgebuit kunnen worden door Huub en Lieke. Of het uiteindelijk was gelukt met Nadia, OK dat is de vraag, maar Jaap m.i. had zeker binnenboord gehouden kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap zei gisteren dat hij de alliancie met Huub ophief en verder ging met Dennis en Nadia. Daarna kwam Huub met de opmerking tegen Jaap, over de vriendschap, waar Jaap nu zo van "onderste boven" is. Hij was zooo erg gekwetst dat hij daardoor zijn "24" uur aanvroeg. Dus...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is ook een juiste constatering. Wij worden ook gemanipuleerd.
Nee, echt niet. Ik vond het zelfs walgelijk hoe Eric werd aangepakt en dat heb ik ook uitgesproken. Ook al was hij dagen daarvoor ook los gegaan op Lieke. Ik houd er niet van. Ook niet een beetje, gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat bij jullie precies andersom zit. Iedereen heeft uiteindelijk wel een ietwat gekleurd beeld. Bij de huub fans kom ik die overigens het meest tegen (over groepsvorming en tolerantie naar anderen toe gesproken). Op de meeste fora wordt je, als je geen Huub fan bent, volledig weg geblazenEen hoop mafkezen zo links en rechts, echt waar.........
En wat zij zeggen nemen wij met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
Door Huub zijn er altijd streamlocks, dan horen wij niet wat Huub zegt en dat horen wij dan alleen door Brian en de rest.
precies..dat denk ik ook...ook van mij geen cent aan smsen...als smsen gratis was of het stemmen i.i.g. dan zou er een andere uitslag zijn 100% zekerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het feit dat Huub zo hoog scoort in de uiteindelijke pol heeft enkel te maken met zeer trouwe fans die hij heeft. Hij speelt dat erg goed, zowel in DGK als daarbuiten. Die die-hard fans spenderen veel geld aan smsjes. De uitkomst is dus wel degelijk heel erg gekleurd en niet overeenkomstig de werkelikheid. Ik betaal bijvoorbeeld enkel voor de streams en spendeer geen cent aan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |