Pesten in DGK is niet erg. In de vijver gooien ook niet. Niets is daar erg omdat het op basis van vrijwilligheid gaat. Sterker nog, bewoners willen het heel erg graag, ze hebben er immers 10.000 euro voor over. De worst, in de vorm van de hoofdprijs, wie zal hem krijgen? Misschien hij wel die de meeste boetes heeft gekregen, dat is immers het goedkoopst voor Tien?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dus..dat maakt het minder erg??? of beter???omdat er een regeltje gemaakt is??? Alsof ze de regels nog niet veranderd hebben vanaf dag één???de regels zijn geen regels...alles is los van elkaar te beoordelen..en als ik die balans opmaak, kom ik toch anders uit....
Exit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Ja scan bereid je daar maar op voor, anders valt het zo tegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig... Zal het daarover gaan en niet eens een zooitje boetes voor vannacht?????
Nou nee, een exit toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Een boete niet meer. Dat wordt dan een exitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Ik gok er ook op dat er vanavond weer een stemming voor een leuk (...) uitje wordt. Zal me zelfs niets verbazen als het een meerderheid van stemmen telt stemming wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
Ja scan bereid je daar maar op voor, anders valt het zo tegen.![]()
stiekum heb ik nog wel hoop![]()
dat zou een feest zijn ! betaal ik gelijk voor een maand.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete niet meer. Dat wordt dan een exit
Pesten is ook niet erg maar warom mag de een niet worden gepest en de andere wel????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pesten in DGK is niet erg. In de vijver gooien ook niet. Niets is daar erg omdat het op basis van vrijwilligheid gaat. Sterker nog, bewoners willen het heel erg graag, ze hebben er immers 10.000 euro voor over. De worst, in de vorm van de hoofdprijs, wie zal hem krijgen? Misschien hij wel die de meeste boetes heeft gekregen, dat is immers het goedkoopst voor Tien?
Maar er komt geen stemming. Er komt en brief met 2 of 3 boetes en een exit. Dat kán toch niet anders?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub is wel zo stom om de anderen een uitje of iets dergelijks te gunnen. Ik voorspel nu ook al dat hij Lieke zal overhalen om niet dwars te gaan doen.
en net schreef je nog dat je ook zeker niet geloofde dat er iets gedaan zou worden door achter tegen BANNJDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig... Zal het daarover gaan en niet eens een zooitje boetes voor vannacht?????
Jaap denkt dat het om een stemming gaat voor een bezoek naar de bioscoop!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
nee maar we mogen toch wel hopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef neehe het volgende:
Een exit daar geloof ik al helemaal niet meer in.
Ik kan me nog herinneren dat ene Jaap 5 dagen ultieme terror 24/7 heeft aangegeven ri. Brian...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Pesten is ook niet erg maar warom mag de een niet worden gepest en de andere wel????
Huub en Lieke kunnen wel tegen een stootje.
Dan ga ik toch van harte hopen, dat Tas vanavond tegen een zware koekepan aanlooptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Een exit of een boet voor Natasia gaat 'm niet worden mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |