fuckeduck, Dany heeft het filmpje gebruit voor de Fokpageheader:quote:
laat de dienstdoende mod dat maar niet lezen. Ads blokken is inkomstenderving en daar staat een straf opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door AdBlock staat er nu alleen maar de hele tijd "hier staat een banner".
Mijn Fipo stond er anders eerder dan de jouwe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:28 schreef Napalm het volgende:
De TS heeft altijd FiPo met de OP.
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
laat de dienstdoende mod dat maar niet lezen. Ads blokken is inkomstenderving en daar staat een straf op
Dat zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.![]()
Dat heb ik ook, zo te zien Napalm ook...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door AdBlock staat er nu alleen maar de hele tijd "hier staat een banner".
Surfen is net anders dan Seks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.![]()
Was dat niet de force?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Aoristus het volgende:
Dat zei mijn vrouw vannacht ook
jij zoent erMee, dat moet je van te voren uitzoeken voor dat je met kind wordt geschopt.quote:
Nee, dat is het plaatje zoals fok het host. De banner wordt eroverheen geplaktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zo te zien Napalm ook...
Ik gebruik gewoon subscriptions. Ik klik er toch nooit op, kan ik ze net zo goed niet aan mijzelf tonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:32 schreef Napalm het volgende:
Ik blok geen banners totdat ze:
1) geluid gaan maken
2) weggeklikt moeten worden
3) epelepsie opwekken door te knipperen
Dan gaat de hele banner buisiness op bannerblok
maar reclame werkt ook zonder dat je erop klikt. Op de TV en radio kan je niet klikken, toch reclame. Dat is niet zomaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik klik er toch nooit op, kan ik ze net zo goed niet aan mijzelf tonen.
Ik heb er zoveel gehad, ik ga toch geen namen onthouden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef Napalm het volgende:
jij zoent erMee, dat moet je van te voren uitzoeken voor dat je met kind wordt geschopt.
Ah, dan heb ik alleen het ookquote:Nee, dat is het plaatje zoals fok het host. De banner wordt eroverheen geplakt
Meeste bannersystemen betalen op clickbasis en kosten voor de adverteerder op impressiebasis. Fok! heeft alleen wat aan het eerste. Tenzij ze zelf banners op impressiebasis gaan verkopen aan forummers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef Napalm het volgende:
maar reclame werkt ook zonder dat je erop klikt. Op de TV en radio kan je niet klikken, toch reclame. Dat is niet zomaar.
Ik ook. En de laatste keer dat ik een banner zag is lang geleden, op welke website dan ook. Zelfs googletekstrotzooi wordt eruit geknikkert.quote:Verder weet ik neit hoe het met jou zit maar ik besteed 80% van mijn internettijd op een tiental websites.
was nooit een succesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
Kippen
Ook zijn in het verleden dolfijnen ingezet om zeemijnen op te sporen en in Koeweit gebruikten
deden ze vroeger in de kolenmijnen ook..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
Amerikaanse mariniers kippen om chemische wapens te signaleren.
je moest eens weten wat ze met honden allemaal doen. Die bijen schijnen een nog fijnere neus te hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
In Amerika worden experimenten gedaan met bijen die bommen kunnen ruiken
1) Sletquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb er zoveel gehad, ik ga toch geen namen onthouden?
quote:
Daar zijn andere methoden voorquote:2) Dan moet je ook niet zeuren om geld/ hulp bij het opvoeden
Moet je 'ns uit het plastic halen, dan lijkt het tenminste alsof je 'm gebruiktquote:3) Ik heb een handtekeningen-, foto- recensieplakboek
quote:4) Slet
hierzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef Elseetje het volgende:![]()
Ik dacht dat je juist voor gebruik een jasje om moest doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef Elseetje het volgende:
Moet je 'ns uit het plastic halen, dan lijkt het tenminste alsof je 'm gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |