streamlock dus ik denk dat dat niet magquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
lekker dat slootwater over de ontstoken ogen van lieke. asoos
Emmers met drap.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef kybe het volgende:
Ze gaan weer emmers met water over Huub en Lieke heengooien.
Hadden N en L echt ruzie??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb net weer ruzie met Sliko ze zitten daar op het andere terras, dus mijn plan is weer emmers met drap over ze heen te gooien. Daar staan de emmers, doen jullie het even tegen Nadia en Amanda.
Oke zeggen de meisjes
Haha ze komen steeds vroeger!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou al streamlock op 1 en 2 ?
Precies dit kan achter niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
lekker dat slootwater over de ontstoken ogen van lieke. asoos
Ach jah, al mag it tas niet echt, ze is wel degene die altijd alles weer opruimt!!! en iedereen troost, en lekker kookt, na de gouden kooi mag ze wel bij mij komen wonen, neem die slabek wel voor lief hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb net weer ruzie met Sliko ze zitten daar op het andere terras, dus mijn plan is weer emmers met drap over ze heen te gooien. Daar staan de emmers, doen jullie het even tegen Nadia en Amanda.
Oke zeggen de meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |