Ik heb het nog niet gezien, er komt vanavond wel een iemand om met Jaap te praten. Maar ik heb niet de indruk dat hij weg gaat hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer, weet iemand ook of Jaap zijn 24.00uur heeft ingetrokken?
Tja weet ik ook wel, maar je mag toch wel hopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Komt Cora niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:32 schreef farceman het volgende:
Waarom kan Cora niet komen?
Zoals een beetje slagroom spuiten op het gezicht van Dennis. Meteen kwam de plasmaboy in actie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gaat ook om dat daarvoor de akties van huub niet mochten, en nu opeens alles mag.
Er word niet één lijn getrokken.
hij duwt tegen het gezicht van Natasia....en duwt nog iemand heel hard...kijk maar even het word in vertraging herhaaldquote:
Ook een voor Brian.Die liep Huub en Lieke met planten te slaan.(imo geen duw en trekwerk maar slaan)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien, HEEEL misschien komt er een brief voor Natas![]()
Duwen mag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef klarelucht het volgende:
[..]
hij duwt tegen het gezicht van Natasia....en duwt nog iemand heel hard...kijk maar even het word in vertraging herhaald
...wou jij beweren dat hij alles rustig onderging?????
dat was meer en aaitje met bloemen....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Ook een voor Brian.Die liep Huub en Lieke met planten te slaan.(imo geen duw en trekwerk maar slaan)
disana ik ben het volkomen met je eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in. Destijds met het slepen van Jaaps beddegoed en matras vond ik het al niet leuk, onlangs met Eric en daarvoor met zijn 2e date nog minder, en dit slaat echt alles.
Nu begreep ik net van Huub dat ze allemaal samen moeten eten. Dus dat is al een open invitatie tot de start van weer zo'n avond.
Daarna kwam nog een stuk, toen ze terugkwamen met een nieuwe zender.... toen werd Brian agressief... helaas staat dat stukje er niet bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef klarelucht het volgende:
[..]
bedankt...ik had het nog niet gezien...
wat een heisa om niets op dit forum...dus als ik het goed begrijp is het merendeel hier op t forum fan van H en L??? wat een trieste constatering......
zoveel stelde dat toch niet voor gisteren avond..daarbij werd Huubie weer eens agressief.....zielig allemaal
Ik heb haar eens gehoord in een gesprek met nena, nou die verdient haar centjes makkelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:36 schreef neehe het volgende:
Die klote phsycholoog kan hier natuurlijk wel van leren, die vind zoiets prachtig.
Kan hij er lezingen over houden.
Die wil alleen maar bekend worden.
Dat mocht andersom ook:)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ok dan hij gooit zand in het gezicht...enz...........
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik loopte even naar de keuken dus ik hebte dat gemist![]()
Als jij dat een aai noemt hoop ik dat je geen hond hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:36 schreef klarelucht het volgende:
[..]
dat was meer en aaitje met bloemen....
Emmers met modder gooien mag, modder in gezichten smeren mag, krabben mag, duwen trekken, spugen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ok dan hij gooit zand in het gezicht...enz...........
Asjemenou.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:38 schreef farceman het volgende:
Kilo zout bij de soute soep!
streamlock dus ik denk dat dat niet magquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
lekker dat slootwater over de ontstoken ogen van lieke. asoos
Emmers met drap.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef kybe het volgende:
Ze gaan weer emmers met water over Huub en Lieke heengooien.
Hadden N en L echt ruzie??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb net weer ruzie met Sliko ze zitten daar op het andere terras, dus mijn plan is weer emmers met drap over ze heen te gooien. Daar staan de emmers, doen jullie het even tegen Nadia en Amanda.
Oke zeggen de meisjes
Haha ze komen steeds vroeger!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou al streamlock op 1 en 2 ?
Precies dit kan achter niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
lekker dat slootwater over de ontstoken ogen van lieke. asoos
Ach jah, al mag it tas niet echt, ze is wel degene die altijd alles weer opruimt!!! en iedereen troost, en lekker kookt, na de gouden kooi mag ze wel bij mij komen wonen, neem die slabek wel voor lief hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
N; Ik heb net weer ruzie met Sliko ze zitten daar op het andere terras, dus mijn plan is weer emmers met drap over ze heen te gooien. Daar staan de emmers, doen jullie het even tegen Nadia en Amanda.
Oke zeggen de meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |