Er zit een heel groot verschil tussen 4e, 2x 8e, 11e en 12e en de Tour winnen hoor. Voor dat laatste heb je net wat extra nodig, iets dat ik bij Moreau gewoon niet zie. Natuurlijk kan hij 3 weken koersen wel aan, maar mijns inziens niet op een manier die hem ook echt de eindzege op zal leveren.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, als je 4de , 2x 8ste , 11de en 12de bent geweest in de Tour, en nu ziet dat een groot deel van degenen waar je toen door geklopt was er nu niet eens meer bij rijden dan kun je wel zeggen dat je een koers van 3 weken aankan. Het enige wat Moreau tegen heeft is echter z'n leeftijd.
De oudste winnaar in Parijs ? Firmin Lambot , 1922 , 36 jaar en 4 maanden oud. Moreau is echter nog net iets jonger. 36 jaar en 3,5 maanden ...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef itsme het volgende:
[..]
wie was de oudste winnaar van de gele trui?
Vond niemand mijn verhaal leuk?![]()
Mooi dat ze er meteen invliegenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Bartoli het volgende:
en het is loss
Natuurlijk is er een verschil , maar je moet het eens bekijken. Van de top 8 van 2003 zijn nu enkel nog Vino, Mayo en Zubeldia (& Moreau dus) er nog bij. Van de hele top 10 uit 2000 (waar hij 4de werd) is enkel hij zelf er nog bij.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen 4e, 2x 8e, 11e en 12e en de Tour winnen hoor. Voor dat laatste heb je net wat extra nodig, iets dat ik bij Moreau gewoon niet zie. Natuurlijk kan hij 3 weken koersen wel aan, maar mijns inziens niet op een manier die hem ook echt de eindzege op zal leveren.
Wat een onzin, hij verloor geen seconde, dus waarom kun je iemand dan afschrijvenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:15 schreef Eduard37 het volgende:
Vino kun je afschrijven volgens mij zag je gisteren en eergisteren al......
Maar sommigen geloven in wonderen ha ha ha ha
Straks die 3 eerste categorie col's gaan echt wel het hele veld uit elkaar trekken. Eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:24 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk als het helemaal uit elkaar gaat vallen.
Zou mooi zijn als er geen groepen van meer dan 15-20 man zouden ontstaan.
Nu al op plaats 2 in het pelotonquote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef Ericr het volgende:
Dekker rijdt weer heerlijk attent, dat gaat hem nog een keer opbreken.
Er zat er geloof ik eentje in een groepje voor het peleton. Waar wie?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:28 schreef Remzz het volgende:
Rabobank heeft niemand bij de eerste 50 zitten
Klopt ik zag er ook eentje, zal Rasmussen zijn denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zat er geloof ik eentje in een groepje voor het peleton. Waar wie?
Niet gelezen wat ik zei. Sommigen geloven in wonderen. Jij bent er dus 1 van..........quote:Op zondag 15 juli 2007 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij verloor geen seconde, dus waarom kun je iemand dan afschrijven?
Dat verandert ook gauw. Nu Voeckler, dan een groep van 15 (op tv zichtbaar meer) en dan het peloton.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:33 schreef Vork het volgende:
Volgens letour.com zijn er achter Voeckler en voor het peleton nu 2 groepen. Een groep van 6 (15 seconden van Voeckler) en daarachter een groep van 10.
Is maar goed ook, ze hebben niemand in de groep daarvoor.,quote:Op zondag 15 juli 2007 13:38 schreef Venga het volgende:
Weening, De Groot, Flecha en Niermann in de achtervolging, trekken alles in waaiers!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |