Iets met zijn knie geloof ikquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef BVO het volgende:
Wat is er met Sastre? Zag hem op het medisch uitreksel staan, is het ernstig?
Rabo zal niet hetzelfde zijn zonder Boogerdquote:Op zondag 15 juli 2007 12:02 schreef VoreG het volgende:
Wat je mist is een Erik Dekker en volgend jaar een Boogerd.
Renners die ook kunnen winnen (al noem ik met Boogerd misschien de verkeerde, maar hij kan het wel ontzettend bepalen)
Bram de Groot is ook gewoon meegenomen om het 'Nederlandse imago' van de Rabobank een beetje op peil te houden. Nu kan hij misschien nog wel eens wat doen in een ontsnapping en heeft hij de eerste week behoorlijk wat kopwerk aan het peloton gedaan... Maar er zijn veel meer renners bij de Rabobank die dat ook kunnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:08 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Rabo zal niet hetzelfde zijn zonder Boogerd![]()
Die man kleurt al jaren iedere koers waaraan hij meedoet (dit jaar zelfs vooraan in Vlaanderen). Hopen dat Dekker het vaandel over kan nemen. En dat ze die Weening naar huis sturen en volgend jaar Moerenhout meenemen.
Tja leipheimer zie ik niet winnen, Popovoyts lijkt me minder dan de voorgaande jaren... het is niet echt de Discovery/US Postal van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef itsme het volgende:
Ik heb dit jaar echt zo iets van alsjeblieft geen Amerikanen die winnen weer.
Verleden jaar was ik nog wel enthousiast voor landis maar na al die jaren met armstrong en het gedoe om Landis heb ik zo iets van , iedereen mag winnen maar het liefst geen noord amerikaan.
En Leipheimer zeker niet, dan had hij het maar moeten doen bij de rabobank.
Wat denken jullie van de discovery ploeg van dit jaar? zie je nog kanshebbers?
Mag je ook niet verwachten na tijdperk Armstrong, helaas.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja leipheimer zie ik niet winnen, Popovoyts lijkt me minder dan de voorgaande jaren... het is niet echt de Discovery/US Postal van de afgelopen jaren.
In mijn geval kan je het woordje helaas wel weg laten.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:15 schreef maril het volgende:
[..]
Mag je ook niet verwachten na tijdperk Armstrong, helaas.
Nouja Armstong heeft natuurlijk knechten gehad die ook de tour zouden kunnen winnen, Beltran, Heras, Landis, Leipheimer.... Maar die zijn allemaal weg.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:15 schreef maril het volgende:
[..]
Mag je ook niet verwachten na tijdperk Armstrong, helaas.
popovych is anders veel beter dan vorig jaar. Vorig jaar had hij nu al minuten aan zijn been. Nu volgde hij zonder 'zichtbare' moeite.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja leipheimer zie ik niet winnen, Popovoyts lijkt me minder dan de voorgaande jaren... het is niet echt de Discovery/US Postal van de afgelopen jaren.
Hij was de langzaamste van de hele Raboploeg bij de proloog, en ik herinner me nog zijn tijdrit van vorig jaarquote:Op zondag 15 juli 2007 12:20 schreef sjippen het volgende:
Rasmussen kan de Tour winnen, maar bij Rabo zien ze het nog niet. Als hij vandaag in de aanval gaat, wetende dat Vino, Kloden en Sastre niet top zijn, kan hij een geweldige zaak doen. OK je hebt nog een handvol andere "favorieten" maar ik zie Evans, Leipheimer of Valverde nog niet direct uit hun kot komen.
Want zoals de laatste jaren het altijd is in de Tour, wordt er steeds gekozen om passief te rijden. Wie gaat er rijden achter Rasmussen denk je? Hij moet proberen zoveel voorsprong bijeen te kirjgen voor ie de tijdritten aanvat.
Hetzelfde geldt voor Frank Schleck. Talent genoeg maar nog niet genoeg durf en zelfvertrouwen. Deze Tour heeft geen favorieten meer, dus moet iedere beloftevolle ronderenner de kans met beide handen grijpen.
Ik die van 2 jaar terug , triest kan de druk niet aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij was de langzaamste van de hele Raboploeg bij de proloog, en ik herinner me nog zijn tijdrit van vorig jaar
Die bedoelde ik trouwens ookquote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik die van 2 jaar terug , triest kan de druk niet aan.
Rasmussen meeschuiven is tactisch inderdaad een sterke optie vandaag. Of het lukt is natuurlijk de vraag, omdat men hem onderdehand wel kent. Het gevaar bestaat ook dat als weer alle ploegen iemand meesturen er weer rustig gekoerst word in het peleton, wat in het voordeel is van Astana (zeker met de rustdag voor de boeg).quote:Op zondag 15 juli 2007 12:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is ook maar de vraag of er een organisatie op touw gezet kan worden als Rasmussen ver vooruit rijdt. De koplopers van gister konden ook niet ingerekend worden.
Wat rabo kan proberen is vanaf begin aan mede de koers hardmaken, maar ontsnappingen zullen er toch komen ..Dan kun je beter een mannetje meehebben, en waarom dan neit Rasmussen. Als ze wegblijven is hij hoe dan ook topfavouriet. Wordt hij ingerekend, dan hebben andere ploegen Menchov naar voren gereden.
Ik had het idee dat hij er nooit rekening mee had gehouden voor de Tour dat hij wel eens top 5 kon gaan rijden. Vermoedelijk had hij gehoopt om zijn tijdrit in de anonimiteit te kunnen verrijden aangezien hij daar overduidelijk nooit op getraint heeftquote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik die van 2 jaar terug , triest kan de druk niet aan.
Ik vond het altijd prachtig om naar te kijken, maar veel nut voor het klassement had het naar mijn idee niet echt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef itsme het volgende:
Ja we hebben nu weer geen ploegentijdrit. Wat vinden jullie daar van?
Zelf mis ik die niet eens zo al was het wel leuk om naar te kijken.
166ste op 1.16quote:Op zondag 15 juli 2007 12:38 schreef itsme het volgende:
wat was de uitslag van Rasmussen bij de proloog? kan het even niet zo snel vinden.
Niet goed weer volgens mij?
Helemaal mee eens. Dit is zo veel leuker.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:35 schreef jpjedi het volgende:
Vind het juist leuk dat er geen favorieten zijn. Had echt een hekel aan die situaties als indurain en armstrong, hoe goed ze ook zijn. Zelfde effect als schumacher in de F1.. geweldige rijder met kutego die de populariteit van de F1 schaadt.![]()
De start van de etappe zelf is pas 12.55 dus de NOS heeft ook nog wel ff.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
En Sporza is begonnen, de NOS nog met wat filmpjes..
quote:
Was sterk in de Dolphine, maar niet in een etappe met hooggebergte. Leek wat aan de zware kant, maar hij lijkt iig weer wat zelfvertrouwen te hebben, wat toch een tijd ontbrakquote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef maartenducrot het volgende:
Wat denken jullie van Mayo? Ik vind hem er scherp uitzien, en hij is gisteren in de groep van favorieten gefinishd.
Dauphiné bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:44 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Was sterk in de Dolphine, maar niet in een etappe met hooggebergte. Leek wat aan de zware kant, maar hij lijkt iig weer wat zelfvertrouwen te hebben, wat toch een tijd ontbrak
Ik vind hem niet iemand die een koers over 3 weken zou kunnen winnen. Denk niet dat hij een koers kan domineren en dat topniveau oor zo lang kan volhouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:25 schreef sjippen het volgende:
Christophe Moureau is in vorm en kan in deze toch wel vreemde Tour (met slechts 1 favoriet) misschien nog wel voor een verassing zorgen.
Tijdrijden doet ie beter als Rasmussen in ieder geval.
NOS is er nu ook bijquote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
De start van de etappe zelf is pas 12.55 dus de NOS heeft ook nog wel ff.
Goedemiddag maarten. Kom je weer met leuke verhalen vandaag?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:45 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dauphiné bedoel je?
Zware kant vind ik toch heel erg meevallen, hij ziet er erg afgetraind uit.
Haha, spelling is niet mijn beste punt. Oh, en het was de Giro die ik eigenlijk bedoelde. Maar hij zag er in de toen wel wat log uit. Heb hem deze Tour nog niet echt in beeld gezien, misschien is hij wat kilootjes kwijt. Tis en blijft natuurlijk iemand met veel vermogens en hij lijkt het naar zijn zin te hebben bij Saunne Duvail (of hoe je dat ook spelt). Geen druk van kopman en de mogelijkheid om aanvallend te koersenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:45 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dauphiné bedoel je?
Zware kant vind ik toch heel erg meevallen, hij ziet er erg afgetraind uit.
Ik hoop vandaag op een mooie kanorivier.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemiddag maarten. Kom je weer met leuke verhalen vandaag?![]()
![]()
o spannend . Geen kastelen vandaag? O dat doet herbertquote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag op een mooie kanorivier.
En met deze warmte, misschien een mooi verhaal over eten en drinken tijdens de koers.
Goh, als je 4de , 2x 8ste , 11de en 12de bent geweest in de Tour, en nu ziet dat een groot deel van degenen waar je toen door geklopt was er nu niet eens meer bij rijden dan kun je wel zeggen dat je een koers van 3 weken aankan. Het enige wat Moreau tegen heeft is echter z'n leeftijd.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem niet iemand die een koers over 3 weken zou kunnen winnen. Denk niet dat hij een koers kan domineren en dat topniveau oor zo lang kan volhouden.
wie was de oudste winnaar van de gele trui?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, als je 4de , 2x 8ste , 11de en 12de bent geweest in de Tour, en nu ziet dat een groot deel van degenen waar je toen door geklopt was er nu niet eens meer bij rijden dan kun je wel zeggen dat je een koers van 3 weken aankan. Het enige wat Moreau tegen heeft is echter z'n leeftijd.
Je hoopt op ene kanorivier ? Doe je research man ! Neem een voorbeeld aan Renaat Schotte en overval voor elke koers die je moet becommentariëren het plaatselijke VVV kantoor ...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag op een mooie kanorivier.
En met deze warmte, misschien een mooi verhaal over eten en drinken tijdens de koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |