abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51778020
Ik heb een vraagje.
Ik wil voor mijn dochter een wit Minnenbed kopen en vroeg me af hoe breed zo een bed is? Is dat standaard? Ik heb nl. wel al een matrasje van een peuterbed.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:48:21 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51778292
gaat niet passen, ladyS

matras is 80 breed, kleinste stand is 130 lang. (70x150 is standaard-peuterbedmaat)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51778738
O Dan maar een matrasje erbij kopen. Ik neem aan dat je die daar wel kunt kopen?

Mar ze zouden toch overgaan op de standaard maten? Of zijn dat alleen de ledikantjes?
pi_51779273
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef LadyS het volgende:
O Dan maar een matrasje erbij kopen. Ik neem aan dat je die daar wel kunt kopen?

Mar ze zouden toch overgaan op de standaard maten? Of zijn dat alleen de ledikantjes?
Ze hebben daar gewoon de bijpassende matrassen Volgens mij ook nieteens zo duur. Kan het me niet zo snel herinneren is al een tijd geleden dat ik het bed voor mijn dochter daar gekocht heb.
pi_51779629
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef Adelante het volgende:

je moet altijd een aanbetaling doen (minimaal 110 euro) om te voorkomen dat je de order cancelled en IKEA voor niks alles al verstuurd, het restbedrag kun je vooraf betalen aan de kassa of achteraf bij levering. Betaling met IKEA card is ook mogelijk, waardoor je de betaling kunt spreiden over meerdere maanden (wel met rente)
Die aanbetaling is te doen gelukkig en betaling bij aflevering is geen probleem want als ik de bon kan overleggen zorgt de notaris dat het geld uit depot direct gestort wordt. En anders zou het 10 plan idd een oplossing zijn.

Wederom bedankt allemaal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:49:59 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51780070
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef LadyS het volgende:

je hebt twee matrasjes (3-delig). volgens mij 35 en 50 euro. (valt hartstikke mee dus).

dat van die standaardmaten is idd alleen ledikantjes (hoewel, als je dit bed op de grootste stand hebt, heb je ook een standaardmaat nl. 80x200. Alleen is daardoor de tussenstap geen standaardmaat)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:47:39 #132
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51783662
In een van de vorige topics heb ik al eens geinformeerd naar de kast Bestå met daarbij de Norum hoge kastdeuren (voor de schuifdeuren).
Toen schreef iemand dat die ik week 32 zouden komen, is dat nog steeds zo? En zijn ze dan direct in elk filiaal verkrijgbaar?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51783737
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60104269

Hoeveel kg kan zo'n Lack tafeltje dragen? Er staat bij mij nu tijdelijk een lompe tv op..
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:35:37 #134
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_51790710
Even een vraagje...
Ik heb sinds eind januari dit jaar een Aneboda bedframe, maar hij begint nu al uit elkaar te vallen. Het hele frame is heel erg gammel en gisteren kwamen we erachter dat een aantal schroeven aan de rechter lange zijde zich er uit werkten (die van het aluminium stripje waar de lattenbodem op ligt)
We gaan er morgen wel mee terug, maar eigenlijk wil ik mijn geld terug om dat bij een nieuw bed te leggen. Is dit mogelijk?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:56:59 #135
123170 alors
zlata1234
pi_51793564
Oh ik was ook van plan om een Aneboda te nemen, zijn daar meer klachten over dan? Wel fijn om van tevoren te weten
know'm sayin?
word? word.
pi_51798057
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef DJKoster het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60104269

Hoeveel kg kan zo'n Lack tafeltje dragen? Er staat bij mij nu tijdelijk een lompe tv op..
Geen idee hoeveel kilo zo'n ding kan dragen, maar ik kan je melden dat er bij mij ook een dikke tv op een zo'n Lack staat (ik heb geen audiomeubel maar twee Lacks naast elkaar met daaronder een draaitafel en platen).
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:21:57 #137
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51799623
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef Nijo het volgende:
Even een vraagje...
Ik heb sinds eind januari dit jaar een Aneboda bedframe, maar hij begint nu al uit elkaar te vallen. Het hele frame is heel erg gammel en gisteren kwamen we erachter dat een aantal schroeven aan de rechter lange zijde zich er uit werkten (die van het aluminium stripje waar de lattenbodem op ligt)
We gaan er morgen wel mee terug, maar eigenlijk wil ik mijn geld terug om dat bij een nieuw bed te leggen. Is dit mogelijk?
Je kunt die mogelijkheid overleggen, maar volgens de voorwaarden moet IKEA met hetzelfde of een soortgelijk product aankomen. Wij gaven vaak een tegoedpas .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51807839
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je kunt die mogelijkheid overleggen, maar volgens de voorwaarden moet IKEA met hetzelfde of een soortgelijk product aankomen. Wij gaven vaak een tegoedpas .
Dat doen we in Breda ook. We gaan de klant in principe niet verplichten om eenzelfde artikel aan te schaffen, als ze een andere keuze willen maken kan dat ook
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:36:38 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51811874
Ik ga NOOIT meer naar IKEA Breda, Sorry Allan24, maar er wordt een potje van gemaakt.

Vorige week gebeld door de transporteur dat ze wel een deel binnen hadden maar niet alles en dat ze dat af zouden wachten. Maandag belden ze weer dat alles nu compleet was en ze konden leveren. Vandaag levering gekregen en nu heb ik dan wél m'n matrassen en bedeinden, maar m'n boekenkasten en de middenbalk van m'n bed zaten er niet bij.

Ik ga voortaan wel weer gewoon naar Eindhoven, daar heb ik nog nooit problemen gehad met leveringen. Hier heb ik het idee dat ik straks naar m'n spullen én m'n geld kan fluiten
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:50:10 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51812278
En het duurt gewoon verdomme weer een paar dagen voor ik teruggebeld word

Recapitulatie:

3 juli, spullen gekocht bij IKEA
13 juli levering van IKEA, volgens afspraak. Maar bestelling niet compleet
19 juli telefoontje van transporteur, dat spullen binnen zijn, maar niet compleet. (wederom uitstel)
23 juli telefoontje transporteur, spullen binnen, levering woensdag
25 juli, levering IKEA, nog steeds niet compleet

En nu bel ik en kunnen ze niets anders voor me doen dan alleen maar weer een melding maken waarna ik over een paar dagen wel teruggebeld wordt. Echt jongens, zórg nou eens voor een goeie klachtenopvang in dit soort gevallen. Nu duurt het sowieso weer een paar dagen voor iemand het onder ogen krijgt, moeten de spullen weer verzameld worden, naar de transporteur en die moet dan weer bellen en plannen. En ik moet maandag gaan werken en kan geen vrij meer krijgen

Ik heb het écht écht helemaal gehad
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:21:22 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51817447
Nou vooruit, eerlijk is eerlijk. Ik ben net gebeld door een lieve IKEA-meneer die me vertelde dat hij m'n middenbalk op sneltransport gaat zetten zodat ik in ieder geval vanavond al wel in m'n bedje kan slapen.

Met de boekenkasten zijn wat problemen, maar die komen zodra ze binnen zijn ook met een sneltransport mijn kant uit. Dat is gelukkig pas na vieren, dus ik hoef er geen vrij voor te nemen. (wat ik nu toch niet kan krijgen)

Vanavond toch in m'n eigen bedje

Voel mezelf dan ook alweer iets beter nu.
pi_51818943
Ik doe (samen met m'n collega's) echt mijn best om het goed op te lossen... ik denk dat we hier echt te maken hebben gehad met de Wet van Mörphy

Trouwens, de transporteur van IKEA Breda is dezelfde als van de IKEA's in Eindhoven en Heerlen...
pi_51818994
Koffiepauze voorbij, ik ga weer verder met klachten oplossen
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:06:03 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51819105
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Allan24 het volgende:
Ik doe (samen met m'n collega's) echt mijn best om het goed op te lossen... ik denk dat we hier echt te maken hebben gehad met de Wet van Mörphy

Trouwens, de transporteur van IKEA Breda is dezelfde als van de IKEA's in Eindhoven en Heerlen...
Weet je wat het is? Het punt is écht niet dat er fouten gemaakt worden of dat er eens iets mis gaat, zélfs al is het de wet van Murphy

De pijn zit 'm bij mij écht in de 'schoudersophaalmentaliteit' van de dames op de infolijn (én de transporteur die de bal direct naar jullie doorschoof)

Na het telefoontje was het ook goed, probleem serieus genomen, oplossing geboden en vanavond in ieder geval toch m'n eigen bedje. Zó hoort klachtoplossing te gaan imho

!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:02:13 #145
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_51827321
Het is gelukt!

We hebben zonder problemen het geld van het bed teruggekregen (nou ja, we moesten er nog een keer voor terug, hadden eerst alleen de plank meegenomen waar het om ging en ze moesten het hele bed hebben). We hebben nu de Sultan Storfors:

met deze pootjes:

Ook heb ik nog een klein kastje aangeschaft:

en die behandelt met dit spul:

deze handdoeken ware in de aanbieding:

en natuurlijk de welbekende afwasborstels:

dus een geslaagde dag bij IKEA!
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:03:27 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51827370
M'n middenbalk is gebracht en m'n bed zit in elkaar

Pffft, nog best lastig zo in je eentje een tweepersoons bed in elkaar toveren. Maar het is gelukt
pi_51832666
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef flugeltje het volgende:
M'n middenbalk is gebracht en m'n bed zit in elkaar

Pffft, nog best lastig zo in je eentje een tweepersoons bed in elkaar toveren. Maar het is gelukt
Inderdaad, heb de Hopen alleen in mekaar gezet. Gelukkig creatieve oplossingen verzonnen Maarruh, slaap lekker in je nieuwe bedje
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:38:54 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51834841
Zo, net even een nieuwe salontafel gescoord:

En ons verlekkerd aan een boel andere dingen. Over een paar weekjes halen we de Besta
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51846412
Ik heb gisteren de hele avond zitten duimen, "als de tsp nu maar wel doet wat ik ze vertel!!"
Gelukkig is het goed gekomen Flugeltje hoe heb je geslapen?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:20:39 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51846567
Ik heb heerlijk geslapen

Het was overigens nog wel even misgegaan met de transporteur

Verkeerde huisnummer op de bon, maar gelukkig was de chauffeur zo slim om even te bellen toen de mevrouw die open deed op het verkeerde nummer zei dat ze de spullen niet besteld had...

Maar m'n bedje slaapt in ieder geval geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')