Ze hebben daar gewoon de bijpassende matrassenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef LadyS het volgende:
ODan maar een matrasje erbij kopen. Ik neem aan dat je die daar wel kunt kopen?
Mar ze zouden toch overgaan op de standaard maten? Of zijn dat alleen de ledikantjes?
Die aanbetaling is te doen gelukkig en betaling bij aflevering is geen probleem want als ik de bon kan overleggen zorgt de notaris dat het geld uit depot direct gestort wordt. En anders zou het 10 plan idd een oplossing zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef Adelante het volgende:
je moet altijd een aanbetaling doen (minimaal 110 euro) om te voorkomen dat je de order cancelled en IKEA voor niks alles al verstuurd, het restbedrag kun je vooraf betalen aan de kassa of achteraf bij levering. Betaling met IKEA card is ook mogelijk, waardoor je de betaling kunt spreiden over meerdere maanden (wel met rente)
je hebt twee matrasjes (3-delig). volgens mij 35 en 50 euro. (valt hartstikke mee dus).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef LadyS het volgende:
ODan maar een matrasje erbij kopen. Ik neem aan dat je die daar wel kunt kopen?
Mar ze zouden toch overgaan op de standaard maten? Of zijn dat alleen de ledikantjes?
Geen idee hoeveel kilo zo'n ding kan dragen, maar ik kan je melden dat er bij mij ook een dikke tv op een zo'n Lack staat (ik heb geen audiomeubel maar twee Lacks naast elkaar met daaronder een draaitafel en platen).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef DJKoster het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60104269
Hoeveel kg kan zo'n Lack tafeltje dragen? Er staat bij mij nu tijdelijk een lompe tv op..
Je kunt die mogelijkheid overleggen, maar volgens de voorwaarden moet IKEA met hetzelfde of een soortgelijk product aankomen. Wij gaven vaak een tegoedpasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef Nijo het volgende:
Even een vraagje...
Ik heb sinds eind januari dit jaar een Aneboda bedframe, maar hij begint nu al uit elkaar te vallen. Het hele frame is heel erg gammel en gisteren kwamen we erachter dat een aantal schroeven aan de rechter lange zijde zich er uit werkten (die van het aluminium stripje waar de lattenbodem op ligt)
We gaan er morgen wel mee terug, maar eigenlijk wil ik mijn geld terug om dat bij een nieuw bed te leggen. Is dit mogelijk?
Dat doen we in Breda ook. We gaan de klant in principe niet verplichten om eenzelfde artikel aan te schaffen, als ze een andere keuze willen maken kan dat ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt die mogelijkheid overleggen, maar volgens de voorwaarden moet IKEA met hetzelfde of een soortgelijk product aankomen. Wij gaven vaak een tegoedpas.
Weet je wat het is? Het punt is écht niet dat er fouten gemaakt worden of dat er eens iets mis gaat, zélfs al is het de wet van Murphyquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef Allan24 het volgende:
Ik doe (samen met m'n collega's) echt mijn best om het goed op te lossen... ik denk dat we hier echt te maken hebben gehad met de Wet van Mörphy
Trouwens, de transporteur van IKEA Breda is dezelfde als van de IKEA's in Eindhoven en Heerlen...
Inderdaad, heb de Hopen alleen in mekaar gezet. Gelukkig creatieve oplossingen verzonnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef flugeltje het volgende:
M'n middenbalk is gebracht en m'n bed zit in elkaar
Pffft, nog best lastig zo in je eentje een tweepersoons bed in elkaar toveren. Maar het is gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |