Iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:59 schreef Individual het volgende:
[..]
![]()
Dat doen alle Nederlanders in het buitenland toch?![]()
Maartena nog maar om de dag omdat ie half-half is en StefanP heeft z'n klompen verbrand.![]()
Mischien omdat je pas in het buitenland ontdekt hoe Nederlands je bent? Mensen denken hier altijd eerst dat ik Frans ben. Echter zodra ik mijn mond opentrek, dan is het ha! Nederlander!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:14 schreef Bramito het volgende:
toch blijft het nederlandse forum trekken... verbrande klompen of niet...
Volgens het lijstje zijn er 5 die jonger waren en 1 ook 13.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:14 schreef yoastinator het volgende:
jeetje, ik denk dat ik een van de jongste ben. ik was net 13 toen ik naar dubai vertrok, met familie mee. de zomer van 2008 ben ik weer trug gekomen
De eerste keer naar America was ik net 8. We gingen een ijsje eten toen ik naar de tandarts in Venlo ben geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:45 schreef Individual het volgende:
Hoe oud was je toen je emigreerde?
De eerste keer naar America was ik net 19 geworden
ik zei toch echt één van de jongste! .... niet DE jongste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens het lijstje zijn er 5 die jonger waren en 1 ook 13.
Ja, dat had ik gelezen, maar 13 is niet zo jong.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef yoastinator het volgende:
[..]
ik zei toch echt één van de jongste! .... niet DE jongste.je moet ff beter lezen volgende keer.
Alleen teruggekomen? Of met het hele gezin?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:14 schreef yoastinator het volgende:
jeetje, ik denk dat ik een van de jongste ben. ik was net 13 toen ik naar dubai vertrok, met familie mee. de zomer van 2008 ben ik weer trug gekomen
Oja?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef Libris het volgende:
Hehe, mijn Limburg was eigenlijk maar een grapje
na 5 jaar is de hele familie terug gekomen. ik was net klaar met highschool, en mijn pa kreeg weer een andere positie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Alleen teruggekomen? Of met het hele gezin?
Sprak je de taal al, toen je erheen vertrok? Of was alles nieuw?
de jongste in dit groepie dan.. ik ken mensen die niet eens echt weten waar ze nou vandaan komen. mijn vriend is geboren in abu dhabi (naast dubai). zijn pa is van australie, ma van schotland. hij heeft zelf in dubai en aus en engeland gewoont, en studeert nu in schotland. dus vergeleken met dat is 5 jaartjes dubai niksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef yoastinator het volgende:
[..]
ik zei toch echt één van de jongste! .... niet DE jongste.je moet ff beter lezen volgende keer.
Ja ik had ook de kans om naar Ierland te gaan voor werk maar uiteindelijk (vanwege toenmailge vriendin) niet gedaan..daarna lange tijd vaak in Zweden (samengewoond) maar vond er eigenlijk niks aan (Te koud en te stil). Na 3 maanden op de Filippijnen gezeten te hebben wist ik wel waar ik zou willen wonen (Ergens in Zuid Oost Azie dus). Uiteindelijk is het Laos geworden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:59 schreef Freeflyer het volgende:
Ik was 34 toen ik naar Cyprus ging.
Heb toen ik 20 was een kans gehad om naar Ierland te gaan. Daar heb ik toen nee tegen gezegd. Toen ik dus vorig jaar mijn tweede kans kreeg was het wel duidelijk.
Voor de toekomst is het zo dat ik overal wil zijn. Ik ben niet echt heel honkvast en sluit zelfs niet uit dat ik weer eens een tijdje in NL ga wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |