Het is een dom woordgrapje, knurftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Spel eerst zn naam eens goed.
Je snapt het niet hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Spel eerst zn naam eens goed.
Jij gaat Sneider aanklagen als hij niet blijft?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:11 schreef BonJovi het volgende:
Sue aanklagen weetje wel?
Naar mijn mening is de enige plek waar Suarez tot z'n recht komt de 16. En ja, daar loopt al een of andere Klaas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:20 schreef Messenga het volgende:
Suarez zie ik meer als valse tien dan een spits.
Toegeven dat je de grap niet snapte is moeilijk hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij gaat Sneider aanklagen als hij niet blijft?
Heb je al wel een vervanger voor Huntelaar als hij volgend seizoen vertrekt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Naar mijn mening is de enige plek waar Suarez tot z'n recht komt de 16. En ja, daar loopt al een of andere Klaas.
Ja hij speelt nu natuurlijk bij een kleine club. Dan heeft ie goed naar van Gaal geluisterd aan het eind van de competitie, aangezien hij nu perse naar Ajax wil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax heb wel vaak de scheids mee, dat is gunstig voor zijn schwalbe's.
Je moet nu schijt hebben als ajax zijnde. Voetbal is big business waar vele miljoenen in omgaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Toegeven dat je de grap niet snapte is moeilijk he
Ik denk wel dat Suarez gaat slagen bij Ajax. Ik hoop alleen dat de clubs er nog uitkomen en dat hij op een eerlijke manier naar Amsterdam komt want met zo'n rechtzaak schiet Ajax zich alleen maar in eigen voet. Ik vond het ook sjiek dat ze Defour vorig jaar niet meer wilde kopen (mischien dit jaar alsnog?).
We zullen zien.
Straks wil er niet 1 club meer met Ajax onderhandelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je moet nu schijt hebben als ajax zijnde. Voetbal is big business waar vele miljoenen in omgaan.
Zal wel meevallen. Ajax doet altijd netjes zaken en probeert dat nu ook met een goed bod op Suarez maar Groningen is gewoon dom bezig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Straks wil er niet 1 club meer met Ajax onderhandelen.
Deze quote ik evenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ajax doet altijd netjes zaken en probeert dat nu ook met een goed bod op Suarez maar Groningen is gewoon dom bezig.
quote:Vertrek De Mul houdt Martina bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
14 juli 2007
Door het vertrek van Tom De Mul naar Sevilla heeft Javier Martina te horen gekregen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. De geplande verhuur van de getalenteerde rechtsbuiten is door de Amsterdamse club teruggedraaid, zo meldt de website Highlow.nl. Voorlopig blijft Martina deel uitmaken van de selectie van Jong Ajax. Maandag meldt hij zich bij coach Adrie Koster en assistent Aron Winter voor de eerste training.
De rechterspits mag Ajax voorlopig niet verlaten. Het was de bedoeling dat Martina verhuurd zou worden aan een Eredivisieclub. De afgeronde transfer van De Mul naar Sevilla heeft daar echter een stokje voor gestoken. Martina hoopt op een snelle promotie naar de A-selectie nu hij na aanwinst Kennedy Bakircioglu de tweede rechtsbuiten is in Amsterdam.
quote:Lindenbergh niet naar Feyenoord
--------------------------------------------------------------------------------
14 juli 2007
Afgelopen week verscheen op de website van RTV Rijnmond het bericht dat Feyenoord tot een persoonlijk akkoord is gekomen met Olaf Lindenbergh. De middenvelder van Ajax liet onlangs tegenover RTV Noord-Holland weten dat hij een overgang naar Rotterdam wel ziet zitten. Een vertegenwoordiger van Feyenoord meldde tegenover fanzine Lunatic News echter dat er geen sprake is van een transfer.
Net als enkele maanden geleden dook opnieuw het hardnekkige gerucht op dat Lindenbergh, die bij Ajax bankzitter is, de overstap naar Feyenoord zou gaan maken. Ten einde aan al deze geruchten een einde te willen maken, meldt een vertegenwoordiger van de Rotterdammers 'dat Feyenoord nog altijd geen interesse heeft in Olaf Lindenbergh'. De routinier heeft bij Ajax nog een verbintenis tot medio 2008, maar mag ondanks zijn nog lopende contract transfervrij uit De Arena vertrekken.
quote:Transfer Arveladze naar Ajax niet aan de orde
14 juli 2007
De transfer van Shota Arveladze van AZ naar Levante is nog niet afgerond, zo meldt AD Sportwereld. De 34-jarige aanvaller leek te hebben gekozen voor de Spanjaarden, maar wil bij nader inzien nog twee aanbiedingen uit Griekenland in overweging nemen. Arveladze werd ook in verband gebracht met Ajax, maar volgens zijn zaakwaarnemer Rob Cohen is die overgang niet aan de orde.
"Iedereen weet dat Shota gevoelens voor Ajax heeft", verklaart Cohen. "Maar die club heeft zich niet bij ons gemeld. Datzelfde geldt voor Sevilla." Arveladze speelde eerder tussen 1997 en 2001 voor Ajax. In 125 officiële wedstrijden maakte hij 73 doelpunten voor de Amsterdamse club.
Nee hoor, maar de volgende keer zal ik speciaal voor jullie het bericht waar ik op reageer quoten, vet, cursief en onderstrepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Toegeven dat je de grap niet snapte is moeilijk he
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:06 schreef BonJovi het volgende:
Suarez boeit me ff geen fuck als Sneider maar blijft
VVSB is geen verkeerde ploeg hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef El-Salvador het volgende:
Over een uurtje onze eerste wedstrijd van het seizoen!!
Wat gaat het worden? Ik gok 0-9
2-1, we spelen vast met het C-elftalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
VVSB is geen verkeerde ploeg hoor.
Ik gok 1-5.
Er zijn sterke vermoedens dat Ajax veel vaker 4-4-2 gaat spelen, of iig met 2 spitsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef Grulez het volgende:
Jammer dat Suarez vervolgens gaat floppen bij Ajax omdat hij niet in een 4-3-3 past.
Nee maar ze zeiden ook dat Ajax te hoog voor hem was en niet in 4-3-3 kon spelen enzo maar we zullen zienquote:
Ik verwacht wat van Baki onze topaankoop tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef El-Salvador het volgende:
Over een uurtje onze eerste wedstrijd van het seizoen!!
Wat gaat het worden? Ik gok 0-9
Dat zeg ik dan ook niet. Hij past gewoon niet op de flank. Dat was bij de FC al goed te zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee maar ze zeiden ook dat Ajax te hoog voor hem was en niet in 4-3-3 kon spelen enzo maar we zullen zien![]()
Suarez is alles behalve een traditionele centrumspits. Als hij 10 ballen kaatst. komen 9 ballen niet aan. Hij moet zwervend vanaf links, waar genoeg ruimte is, zijn mannetje opzoeken en de 16 ingaan. Wel kan hij met zijn poeperd naar de goal toe en dan indraaien, maar als je neit een kaatsende spits bent heeft een beetej verdediger snel genoeg door dat je alleen maar indraait. Vandaar de goede opmerking van Grulezquote:
Doe datquote:
Hebben jullie er in ieder geval weer een homofieltje bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe dat
Suarez is een drol van een kerel maar wel een leuke speler, mag best bij Ajax ballen wat mij betreft
17.00quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Hoelaat begint het
hehe, het zit diep hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hebben jullie er in ieder geval weer een homofieltje bij.
Opstelling: Gentenaar; Colin; Heitinga; Stam Emanuelson; Gabri; Kennedy: Davids; Doutie; Fanteni en Miteaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:05 schreef versteegrob het volgende:
Wat is de opstelling?
zat ik een aantal Ajax topics geleden toch in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef versteegrob het volgende:
We zijn Colin,Doute,Fanteni?
Uit de eigen selectie? Hmm ben benieuwd of er wat goals vallen. Heb nou niet hogen pet van de aanvallers
Miskoopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Kennedy voor open doel naast gekopt
Hoofdklassequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef w00h00 het volgende:
welke klasse spelen die gasten
Klasse "uh" gok ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef w00h00 het volgende:
welke klasse spelen die gasten
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef w00h00 het volgende:
www.rtvnens.nl/page/111 en dan rechts luister live.
LIVE AJAX-VVSB
Ja de keeper trapte de bal naar de andere kant van het veld in de handen van Gentenaar, lijkt op een doelpoging toch?quote:
Ze zijn bang voor onsquote:'Met tien man voor de pot tegen Ajax'
GFC-trainer Alte Relker: ,,Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Derdeklasser GFC uit Goor krijgt maandag bezoek van het 'grote' Ajax. De Amsterdamse grootmacht speelt een oefenwedstrijd op Sportpark Heeckeren ter ere van het honderdjarige jubileum van de Goorse voetbalvereniging.
Strijdplan
Alte Relker, trainer van de thuisploeg, heeft zijn strijdplan al klaar. ,,Ik denk dat ik maar met twee rijen van vijf ga spelen. Vijf verdedigers en daarvoor een blok van vijf middenvelders. Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Die komen toch niet aan de bal. Ik verwacht niet dat er maandagavond iemand bij Jaap Stam in de buurt gaat komen.”
De coach zag de Amsterdamse ploeg ooit live spelen en heeft daar slechte herinneringen aan overgehouden. ,,Ik heb Ajax een paar jaar geleden zien spelen tegen een ander regionaal team. Binnen mum van tijd stonden ze al 7-0 voor. Daar heb ik geen trek in. Daarom kies ik voor een verdedigende tactiek. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Wereldkans idd, Ajax bezwijkt bijna onder de drukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja de keeper trapte de bal naar de andere kant van het veld in de handen van Gentenaar, lijkt op een doelpoging toch?![]()
quote:'Touma in beeld bij Ajax'
Ajax heeft de onderhandelingen geopend met de transfervrije Sharbel Touma. Dat melden bronnen rondom de linkeraanvaller aan Ajax Online. Er bestaat momenteel veel interesse van binnen- en buitenlandse clubs voor de in Libanon geboren Zweed. Naast Ajax zouden ook AZ en PSV geīnteresseerd zijn in het inlijven van Touma.
Sharbel Touma De speler heeft PSV inmiddels afgewezen omdat hij onvoldoende perspectief zag in Eindhoven. Touma zou in het verleden al eens op het verlanglijstje van Ajax hebben gestaan, maar destijds kozen de Amsterdammers voor het contracteren van Mauro Rosales. De afgelopen drie seizoenen speelde de aanvaller voor FC Twente. Het afgelopen seizoen kwam Touma tot negen competitietreffers voor de club uit Enschede. De 28-jarige Zweed heeft al van meerdere clubs aanbiedingen ontvangen, maar maakt omwille van zijn transfervrije status geen haast met het nemen van een beslissing.
Ajax ziet in Touma een mogelijke opvolger van de vertrokken Ryan Babel. De Amsterdamse club zou de oud-speler van Halmstads BK verkiezen boven Lasse Nilsson van SC Heerenveen. De eerste keus van Ajax blijft echter Luis Suárez van FC Groningen. Touma twijfelt nog over een overstap naar De Arena, omdat hij het liefst verkast naar een club in Spanje of Italië. Eerder nam Ajax Kennedy Bakircioglu al over van FC Twente.
"Euuuhh oohh Ajax euhh ik bedoel VSB oooooh kans ooh nee toch niet Stam. Ooooh weer Kokkelkop met een kans maar Doetie springt ervoor."quote:
Nog niet gemeld volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik verwacht wat van Baki onze topaankoop tot nu toe.
11-1. Kat in het bakkie.
De mul mag de schoenen van Kennedy nog niet eens poetsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef BonJovi het volgende:
Ik zag Touma en ik dacht NEEE, maar Kennedywho the fuck is de mul
En?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:46 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sjezus, ze spelen maar tegen een hoofdklassertje hoor![]()
Dankzij de goal van Terrorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:50 schreef BonJovi het volgende:
aiight Raggae
.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef BB-boy het volgende:
Die moeten ze alleen al halen om zn bijnaam.
haak aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:04 schreef Pritt het volgende:
Mijn God, ik tune in en kom hier in country muziek terecht. =/
ben jij zo'n rap neger?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:04 schreef Pritt het volgende:
Mijn God, ik tune in en kom hier in country muziek terecht. =/
give me a hollaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
the banjoman moet dood.
Als ik die commentator zo over Ajax hoor praten en ze spelen iedere week zo worden ze zo kampioenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:11 schreef w00h00 het volgende:
Ongelovelijk gerafineerde aanvalllen van Ajax.
Colin is aal aangetrokken! Wat een mongool
En Doutie en Fanteni (volgens hem Foetie en Fentini) spelen bij jong Ajax en krijgen hun kansje in het eerstequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:11 schreef w00h00 het volgende:
Ongelovelijk gerafineerde aanvalllen van Ajax.
Colin is al aangetrokken! Wat een mongool. Lees je anders van te voren ff in.
over violen gesprokenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef BonJovi het volgende:
Wat een viool die gast
Nee was een smoesje. Hij moest gewoon ff een contract ondertekenen in Valencia. ssst hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Sneijder was toch geblesseerd?
my thoughts...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja hij weet meer over dat amateur ploegje te vertellen dan over ajax. Lijkt echt wel de leider of de kantinebeheerder.
In de Arena krijg je helemaal geen patatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef BonJovi het volgende:
WTF ik lig helemaall dubbel hierde patat verkoper in de Arena weet nog zelfs meer dan onze grote vriend.
daarom weet hij meer dan deze manquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de Arena krijg je helemaal geen patat![]()
Die was wel heerlijk jaquote:
of die 2e keeper van vvsb..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Bartje Duindam moeten we halen
En Delgorche in de basis!!!!!
Afgelopen seizoen vooral van andere supporters gehoordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja met feyenoord publiek op de achtergrond![]()
In de Arena klonk het wel lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vooral van andere supporters gehoord
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:53 schreef ub40_bboy het volgende:
0 - 4?
quote:Ajax wint met 0-4 van VVSB
jax heeft de eerste wedstrijd in de voorbereiding van seizoen 2007/2008 winnend afgesloten. In Noordwijkerhout werd het 0-4 tegen hoofdklasser VVSB. Bij rust was het al 0-3. Debutant Kennedy scoorde tweemaal, Fanteni (een van de twee Zuid-Afrikaanse stagiaires) scoorde eenmaal, net als Mitea.
Kennedy Bakircioglu zorgt al na 6 minuten in zijn eerste wedstrijd voor Ajax voor de openingstreffer. De Zweed was in de eerste helft de meest opvallende speler. Na rust bleef Ten cate doorwisselen om alle spelers speeltijd te geven. Invaller Vertonghen viel een kwartier voor tijd geblesseerd uit. De al gewisselde Mitea kwam weer terug in het veld en scoorde vervolgens alsnog.
Scoreverloop:
0-1 Kennedy '6
0-2 Kennedy '34
0-3 Fanteni '43
0-4 Mitea '89
Opstelling 1e helft: Gentenaar; Colin; Heitinga; Stam Emanuelson; Gabri; Kennedy; Davids; Doutie; Fanteni en Mitea.
Zover zat ik er dus niet naast.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
VVSB is geen verkeerde ploeg hoor.
Ik gok 1-5.
Inderdaad, desnoods richting de 10 a 12. Volgens mij heeft die jongen nog niet bijgetekend bij PSV, of wel? Dan maar een keertje van de principes afstappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder weggaat, gewoon 8 miljoen bieden voor Aissati. Die hebben we dan zo in de pocket.
Nog niet bijgetekend en volgens mij belandt hij weer op het tweede plan bij PSV, en daar zal hij weinig zin in hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods richting de 10 a 12. Volgens mij heeft die jongen nog niet bijgetekend bij PSV, of wel? Dan maar een keertje van de principes afstappen.
quote:Vertonghen mogelijk lang aan de kant
zaterdag 14 juli, door SP, Amsterdam, 20:25u, Elfvoetbal.nl
Jan Vertonghen heeft tijdens het eerste oefenduel van Ajax tegen VVSB een mogelijk zware blessure opgelopen. De Belg, die amper in training was, liep een enkelblessure op.
'We vrezen voor een enkelbreuk', zei trainer Henk ten Cate tegenover ELF. Mocht het daadwerkelijk om een breuk gaan, dan is Vertonghen waarschijnlijk een half jaar uitgeschakeld.
Flinke tegenvaller voor zowel Ajax als de speler zelf. Enige bijkomend 'voordeel' is dat de club wellicht iets actiever opzoek gaat naar een extra centrum verdediger.quote:
Wat een rotzomer voor Ajax tot nu toe.quote:
En 0-12 tegen Taxandria.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:
Het is wachten op de eerste Feyenoorders met opmerkingen over deze schamele 0-3 overwinning natuurlijk, na hun fantastische prestatie tegen VV Lyra![]()
Een 3e klasser toch?quote:
JULLIE HEBBEN KOEMAN!!!!!!! Whahahquote:
Die goede ouwe tijd...quote:Nu heeft Zlatan Ibrahimovic zijn handen in het vuur gestoken voor zijn oude ploegmaat, met wie hij bij Ajax een tijdje heeft gespeeld en op het randje van successen heeft gestaan. "Ik ken Chivu ontzettend goed. Tijdens onze periode bij Ajax heeft hij ons er werkelijk doorheen gesleept. Ik weet zeker dat wij toendertijd zonder hem nooit de kwartfinale van de Champions League zouden hebben gehaald."
quote:
Schijnbaar maandag een gesprek met Ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop trouwens echt dat Xabi Prieto naar Athletic de Bilbao vertrekt.![]()
Ik heb ook geen goed gevoel bij deze eventuele aankoop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop trouwens echt dat Xabi Prieto naar Athletic de Bilbao vertrekt.![]()
Vertel eens wat meer over Prieto want ik ken hem niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef PyTh het volgende:
Die Prieto lijkt me echt zo'n 2e Roger (die te goed was voor ajax)
Tja, dat hou je toch. En daarom ben ik 'fan' van een brede selectie. Ajax kwam net ff wat mankracht tekort vorig seizoen om een elftal op de been te houden dan kan meestrijden. met 2-3 spelers extra hadden we (jaja, achteraf gelul, bite me) kampioen geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
Ontzettend vervelend weer die blessure. Ik had het gevoel dat Vertonghen dit jaar echt ging doorbreken. Hopelijk is hij er weer redelijk snel weer bovenop.
Jij had het natuurlijk allemaal beter gedaan, zeur.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar nee, natuurlijk laat je Perez lekker naar PSV gaan........ Ajax.. zullen ze het ooit leren?
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij had het natuurlijk allemaal beter gedaan, zeur.
Ken hem ook niet echt maar daarom zeg ik ook lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Prieto want ik ken hem niet.
Het is een goede zet in de zin dat de situatie tussen de trainer en speler zodanig verslechterd was dat de situatie onhoudbaar was. Bovendien wilde de speler zelf perse naar die concurrent. Wat moet Ajax dan doen behalve psv zoveel mogelijk te laten betalen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...
Komop, Perez heeft Ajax meerdere malen gered afgelopen seizoen en dan laten ze hem voor een appel en een ei naar DE concurrent gaan.
Als jij dat een goeie zet vond denk ik niet dat ik nog in discussie hoef te gaan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ken hem ook niet echt maar daarom zeg ik ook lijkt mij.
Onzin. Het is geen CM ofzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...
Komop, Perez heeft Ajax meerdere malen gered afgelopen seizoen en dan laten ze hem voor een appel en een ei naar DE concurrent gaan.
Als jij dat een goeie zet vond denk ik niet dat ik nog in discussie hoef te gaan.
Hem gewoon niet verkopen, klaar. Nu maak je de al (zo is het helaas) zo onverslaanbare concurrent alleen maar sterker....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is een goede zet in de zin dat de situatie tussen de trainer en speler zodanig verslechterd was dat de situatie onhoudbaar was. Bovendien wilde de speler zelf perse naar die concurrent. Wat moet Ajax dan doen behalve psv zoveel mogelijk te laten betalen?
Idd, en dat is jammer. Weinig professioneel van HtC hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef BB-boy het volgende:
Als ik trainer was had ik hem wel een basisplaats gegeven, maar helaas is onze trainer even koppig als Perez.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vertonghen heeft waarschijnlijk beschadige enkelbanden, dus 3-4 weken out inplaats van de gesproken 6 maanden.. beter voor hemAldus de NOS.
Nee, die is z'n fopduik aan het oefenen voor in de rechtzaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Is die duikelaar al binnen?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vertonghen heeft waarschijnlijk beschadige enkelbanden, dus 3-4 weken out inplaats van de gesproken 6 maanden.. beter voor hemAldus de NOS.
Heeft ie ingebroken dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, die is z'n fopduik aan het oefenen voor in de rechtzaal![]()
was ff goed kijken, maar idd fraai.quote:
quote:'Ajax in onderhandeling met Touma: Touma in beeld bij Ajax boven Nilsson'
14-07-07
Ajax heeft de onderhandelingen geopend met de transfervrije Sharbel Touma, zo meldt de webiste AjaxOnline, die zich basseert op 'bronnen rondom de speler zelf'. Naast Ajax zouden ook AZ en PSV geīnteresseerd zijn in het inlijven van Touma. De speler zou inmiddels PSV hebben afgewezen omdat hij onvoldoende perspectief zag in Eindhoven. De Zweedse aanvaller, die zijn aflopende contract bij FC Twente niet wilde verlengen, heeft onlangs ook een aanbieding van Borussia Mönchengladbach afgewezen.
Touma zou in het verleden al eens op het verlanglijstje van Ajax hebben gestaan, maar destijds kozen de Amsterdammers voor het contracteren van Mauro Rosales. De afgelopen drie seizoenen speelde de aanvaller voor FC Twente. Het afgelopen seizoen kwam Touma tot negen competitietreffers voor de club uit Enschede. De 28-jarige Zweed zou al van meerdere clubs aanbiedingen ontvangen hebben, maar zou omwille van zijn transfervrije status geen haast maken met het nemen van een beslissing.
Boven Nilsson
Ajax ziet in Touma een mogelijke opvolger van de vertrokken Ryan Babel. De Amsterdamse club zou de oud-speler van Halmstads BK verkiezen boven Lasse Nilsson van SC Heerenveen. De eerste keus van Ajax blijft echter Luis Suárez van FC Groningen. Touma twijfelt nog over een overstap naar De Arena, omdat hij het liefst verkast naar een club in Spanje of Italië.
Klopt, ik verwacht dan ook niet dat wanneer Touma komt, de miljoenen die binnen zijn gekomen niet besteed zouden worden. Touma en Alves, of Touma en Suarez en nog een rechtermiddenvelder die niet luistert naar de naam Prieto.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:21 schreef Mindstate het volgende:
Alsjeblieft zeg, met spelers als Touma wordt je geen kampioen.
Touma staat bij twente linksbuiten ik weet niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
Touna nee man, we hebben Maduro al
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:12 schreef Urquhart het volgende:
Zeker een mooi shirt. Ik vind het alleen een beetje vreemde kraag, maar goed gelukkig zit er een kraag op.
Xabi Prieto speelt in Spanje vaak als rechtermiddenvelder, maar is meer een rechtsbuiten. Heeft een goede voorzet en passeerbeweging. Denk alleen dat de grote clubs het (nog) niet aan durven met hem. Er zijn betere opties voor die clubs.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:36 schreef Pritt het volgende:
Tsja Touma, misschien een beetje overschatte speler.
Ik wil graag nog een grote aankoop zien.
Iemand vaker Xabi Prieto zien voetballen?
Als hij zo goed is snap ik niet waarom hij nog niet bij een grotere club zit.
http://www.omroepflevolan(...)7d.aspx?newsId=19279quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Waar is dat genomen?
Ik neem aan dat Ajax toch ook minstens 20 miljoen voor Sneijder wilt hebben.quote:De Argentijnse middenvelder voldoet aan de wensen van trainer Quique Sánchez Flores en technisch directeur Miguel Ángel Ruiz, die enkele weken geleden als opvolger van Amadeo Carboni werd aangesteld. De halsstarrige houding van de Portugese topclub vertraagt echter de onderhandelingen. Porto vraagt namelijk de hoofdprijs van twintig miljoen euro voor de 26-jarige international en Valencia is geenzins van plan om hieraan te voldoen.
Hoezo is dat goed dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 09:12 schreef Urquhart het volgende:
Zeker een mooi shirt. Ik vind het alleen een beetje vreemde kraag, maar goed gelukkig zit er een kraag op.
Inderdaad. Al staat die sponsor er moet ik zeggen al jaren onopvallend op...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Prosac het volgende:
ik moet zeggen dat het toch wel een mooi shirt is. Lekker veel rood, doet klassiek aan, maar toch ook weer niet. En de sponsor staat er eigenlijk opvallend onopvallend op.![]()
Van Geel moet zich even realiseren dat hij niet meer bij AZ zit. Wij willen geen spelers als Touma of Nilsson, als dat van Touma waar zou zijn wat ik heel erg betwijfelquote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Als Snijder nu ook weggaat is van Geel toch niet echt de juiste man op de juiste plek.
Mwah... Als ze écht veel geld bieden is er geen houden meer aan...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Als Snijder nu ook weggaat is van Geel toch niet echt de juiste man op de juiste plek.
Verschillende type voetballers idd.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef Chivu het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom de keuze is tussen Sneijder en Lucho.
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
En dan? Kopen we Ronaldinho? Of Henry? geld is leuk, jammer dat je er als Nederlandse club geen fuck aan hebt. De echte toppers komen toch niet. Dus als je ze zelf "maakt" moet je ze gewoon zo lang mogelijk vasthouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah... Als ze écht veel geld bieden is er geen houden meer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |