abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51461053
Het verhaal

Ik ben dus gescheiden en haal eens in de twee weken de kids op
Deze week omdat het vakantie is heb ik ze een week
Binnen een dag is dus het toetsenbord van mijn laptop gesloopt(ze moet nog 2 worden oke)

de laptop stond in mijn slaapkamer waarvan de deur dicht was, alleen heeft de middelste ff de deur opengedaan waarna de jongste mijn laptop kon verbouwen.

kan ik dt gaan verhalen?
Het is niet een groot bedrag (ong 100 inc inzetten)
en ja ik moet ze beter in de gaten houden(voor de zeurders)
wa verzekering ofzo
mvrgr Mijndochters
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 juli 2007 @ 14:54:07 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51461137
Titel even aangepast, het gaat hier om een AvP (WA is voor motorvoertuigen)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:59:30 #3
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51461268
Verhaal het op je ex. Het zijn háár kinderen, nietwaar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51461329
sorry!
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_51461386
hou hun zakgeld in
DAMN het zijn je eigen kinderen hoor
pi_51461499
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
hou hun zakgeld in
Welk kind van 2 krijgt al zakgeld
quote:
Maar dan nog denken mensen dat er wel ergens een verzekering bestaat die dat zal vergoeden. Want we moeten overal voor verzekerd kunnen zijn / zijn immers overal voor verzekerd, we weten alleen niet via welke verzekering.

Voor TS, bij mijn weten is schade in gezinsverband (ene gezinslid wat schade maakt bij het andere gezinslid) niet gedekt in een AvP polis.
pi_51461633
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
hou hun zakgeld in
dat ben ik met je eens, maar de verantwoordelijkheid schijnt ergens anders te liggen.
mij hoor je niet snel, maar nu is een laptop practisch niet te gebruiken.
als dit zo doorgaat kunnen ze beter alles in 1 keer afbreken

Zij heeft de verantwoordelijkheid genomen voor ze en benadrukt dit ook
pi_51461669
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef frederik het volgende:

[..]

Welk kind van 2 krijgt al zakgeld
[..]

Maar dan nog denken mensen dat er wel ergens een verzekering bestaat die dat zal vergoeden. Want we moeten overal voor verzekerd kunnen zijn / zijn immers overal voor verzekerd, we weten alleen niet via welke verzekering.

Voor TS, bij mijn weten is schade in gezinsverband (ene gezinslid wat schade maakt bij het andere gezinslid) niet gedekt in een AvP polis.
leg eens uit aub?
pi_51461671
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef mijndochters het volgende:
sorry!
[afbeelding]
Dit is meestal nog wel te fixen hoor heb je alle onderdelen nog of zijn ze echt gebroken?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51461711
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:17 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dit is meestal nog wel te fixen hoor heb je alle onderdelen nog of zijn ze echt gebroken?
onderdelen zijn er maar niet meer te gebruiken, anders had ik het zelf wel gefixt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:19:37 #11
109065 sungaMsunitraM
pi_51461714
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:17 schreef mijndochters het volgende:

[..]

leg eens uit aub?
Nou heel simpel: waarom moet álles wat stuk gaat tegenwoordig verhaald kunnen worden op een of andere verzekering? Als je iets uit je handen laat flikkeren, is dat gewoon jammer, schade aftikken en de volgende keer beter opletten.

En zo ook in dit geval. Kinderen van 2 slopen nou eenmaal dingen. Shit happens.

(en ik dacht dat het wel overduidelijk was, maar gezien je posts heb ik toch de behoefte om het er even bij te zetten: deze post van mij:
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Verhaal het op je ex. Het zijn háár kinderen, nietwaar
was dus sarcastisch bedoeld. Gewoon lappen die schade, jammer dan, en de volgende keer kwetsbare spullen beter opbergen en/of je kinderen beter in de gaten houden )
pi_51461821
ik verhaal nooit wat
ik vind een laptop alleen erg zonde
als ik de laptop van haar nieuwe vriendje kapot maak moet ik ook betalen(of hare)
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:25:27 #13
109065 sungaMsunitraM
pi_51461851
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:24 schreef mijndochters het volgende:
als ik de laptop van haar nieuwe vriendje kapot maak moet ik ook betalen(of hare)
Kan je een volwassene verantwoordelijk houden voor zijn/haar daden?

Kan je een kind van 2 verantwoordelijk houden voor zijn/haar daden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51462106
toen ik 4 was heb ik ook eens tegen een auto aangefietst
werd ook geregeld
leeftijd heeft er volgens mij niks mee te maken
stuk is stuk 3 of 80
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:39:34 #15
109065 sungaMsunitraM
pi_51462220
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:34 schreef mijndochters het volgende:
toen ik 4 was heb ik ook eens tegen een auto aangefietst
Een auto van een derde waarschijnlijk. Een AvP vergoedt de schade die jij of je kinderen (per ongeluk!!!) aan derden toebrengen.

In dit geval gaat het om je eigen kind dat iets van jou gesloopt heeft. Dus jouw AvP gaat het sowieso niet vergoeden.
Ik neem aan dat jullie samen de voogdij hebben? Als je ex alleen de voogdij heeft zóu je het misschien wel op haar kunnen verhalen, maar ik denk niet dat dat een echt gezellig verhaal wordt. Gewoon niet zeuren dus.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:53:33 #16
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51462567
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat zo'n toetsenbordje kost.
Vampire Romance O+
pi_51462613
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:19 schreef mijndochters het volgende:

[..]

onderdelen zijn er maar niet meer te gebruiken, anders had ik het zelf wel gefixt
Ik heb al mijn afgelopen laptops van een compleet andere keyboard layout voorzien, maak eens een foto van wat er nog van over is.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_51462788
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:53 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat zo'n toetsenbordje kost.
55 euro op internet
pi_51462801
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:55 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ik heb al mijn afgelopen laptops van een compleet andere keyboard layout voorzien, maak eens een foto van wat er nog van over is.
staat er al
pi_51462891
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:02 schreef mijndochters het volgende:

[..]

55 euro op internet
Echt een kneus je EIGEN kinderen die iets slopen bij JOU en dan wil je de schade (55 euro ) gaan verhalen op iets of iemand Klaag je ex aan als je geld wil zien en laat je kinderen niet meer binnen bij jou, kan zoiets ook niet gebeuren KNEUS
pi_51462893
Als dit soort dingen te verzekeren zouden zijn, dan wordt de premie onbetaalbaar.
Je tv gaat stuk? Ah, dat heeft mijn dochter gedaan, kan ik effe vangen?
De versnellingsbak van de auto ligt aan gort? Ai, die kleine is er per ongeluk in gaan zitten en heeft het gesloopt, kan ik weer effe vangen?
Je laat je broodrooster per ongeluk in 10.000 stukken vallen? Dat was ik niet, mijn dochter heeft het gedaan. Willen jullie even uitkeren?

Het antwoord op je vraag: nee, dit kan je niet verhalen op je verzekering.
Gelukkig niet, zou een mooie boel worden.
Ik snap trouwens niet dat je dit zelf niet kunt bedenken, maar dit even terzijde.
pi_51463117
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Ozziecar het volgende:
Als dit soort dingen te verzekeren zouden zijn, dan wordt de premie onbetaalbaar.
Je tv gaat stuk? Ah, dat heeft mijn dochter gedaan, kan ik effe vangen?
De versnellingsbak van de auto ligt aan gort? Ai, die kleine is er per ongeluk in gaan zitten en heeft het gesloopt, kan ik weer effe vangen?
Je laat je broodrooster per ongeluk in 10.000 stukken vallen? Dat was ik niet, mijn dochter heeft het gedaan. Willen jullie even uitkeren?

Het antwoord op je vraag: nee, dit kan je niet verhalen op je verzekering.
Gelukkig niet, zou een mooie boel worden.
Ik snap trouwens niet dat je dit zelf niet kunt bedenken, maar dit even terzijde.
haha ik claim nooit wat ook nog nooit gedaan
oplichters heeft niemand wat aan
pi_51463164
Daar heeft inderdaad niemand wat aan
Maar volgens mij snap je totaal niet wat ik bedoel.
pi_51463171
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:02 schreef mijndochters het volgende:

[..]

staat er al
wat er al staat is *eenvoudig* te repareren.
pi_51463424
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:17 schreef Skinkie het volgende:

[..]

wat er al staat is *eenvoudig* te repareren.
iets met afgebroken enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')