Zou het niet weten en eigenlijk interesseert het me geen bal ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen allen tezamen !! Kom je uit je bed en hoor je WEER dat
verhaal over Yairo (vind het voor die jongen wel zielig hoor).
WAAR IS DENNIS ??
Nog maar een keer, check dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef willem-jozef het volgende:
Het moet toch haast zo zijn dat natasiaa(met haar criminele vrinden) redactieleden angst aanjaagt. Anders zou ze al lang op straat moeten staan. Het lijkt me dat een zichzelf respecterend programma niets te maken wil hebben met een persoon dat in dit programma regelmatig mensen met de dood bedreigd. Duidelijke zaak dat er meer aan de hand is achter de schermen.
Die hangt op dit moment onder Friesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het niet weten en eigenlijk interesseert het me geen bal ook.
Heb hem onder 4 gezet, druk op de n om normale te krijgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of deze : http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tour2007.asp
Je bent een schatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb hem onder 4 gezet, druk op de n om normale te krijgen
Haha, dank je wel. Heb het stukje gelezen. Neemt niet weg dat die heks nog steeds in de kooi zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog maar een keer, check dit.
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
Bron: FOK.
Top tyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb het even getest voor je, werkt prima. Volgens mij maakt je hier anderen blij mee. Ik kijk zelf niet via jouw streams en volg de Tour via m'n TV-kaart. Wel blij dat ik je de tip kon geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar zit zijn verstand in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:12 schreef CoT het volgende:
Wat llopt die Dennis nou met een toilettasje rond![]()
Ik begrijp uberhaupt al niet waarom Natasia is toegelaten in dgk als ze zogenaamd niet meedoet aan het spel om te winnen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef willem-jozef het volgende:
Het moet toch haast zo zijn dat natasiaa(met haar criminele vrinden) redactieleden angst aanjaagt. Anders zou ze al lang op straat moeten staan. Het lijkt me dat een zichzelf respecterend programma niets te maken wil hebben met een persoon dat in dit programma regelmatig mensen met de dood bedreigd. Duidelijke zaak dat er meer aan de hand is achter de schermen.
In z'n onderbroek zitten geen zakken. Het tasje is een vervanger, daar kan hij z'n handen instoppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:12 schreef CoT het volgende:
Wat llopt die Dennis nou met een toilettasje rond![]()
Heb zelf ook een TV-kaart erin, maar ik volg de toer niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb het even getest voor je, werkt prima. Volgens mij maakt je hier anderen blij mee. Ik kijk zelf niet via jouw streams en volg de Tour via m'n TV-kaart. Wel blij dat ik je de tip kon geven.
Leuk om de TV-kaart en de stream te vergelijken. De stream loopt ongeveer een halve kilometer achter.
Yvonne lekker de tour kijken hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef yvonne het volgende:
Heeft het zin de streams al aan te zetten of kan ik nog even de tour kijken?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb zelf ook een TV-kaart erin, maar ik volg de toer niet.
Laat maar even weten als er een grote valpartij is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |