Gast, een hele dag mensen die wegrijden en teruggepakt worden en wegrijden en teruggepakt worden ... doe es normaal, dat gebeurt NOOIT.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:36 schreef Eduard37 het volgende:
5 minuten al bah wordt dus de hele dag weer een groep vooruit ............saaiiiiiiiiii
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat belletje op de Belg steeds? Heeft André een magnetron mee ofzo?
Nog nooit een kriterium gezien?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gast, een hele dag mensen die wegrijden en teruggepakt worden en wegrijden en teruggepakt worden ... doe es normaal, dat gebeurt NOOIT.
Een criterium is geen serieuze wielerkoers natuurlijk ....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog nooit een kriterium gezien?
Als het 10 min. wordt, zit de winnaar voorin ga ik al bijna denken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:45 schreef Remzz het volgende:
Toch leuk om zo te bekijken welke ploeg het voortouw gaat nemen in de achtervolging als de voorsprong te groot word.
Ik bedoel meer met het oog op het klassement.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het 10 min. wordt, zit de winnaar voorin ga ik al bijna denken.
De groep vooraan is inmiddels ook al bijna even groot als het peletonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Doe 's een beeld van het peloton, want het gat blijft nu even groot...
Gast, een hele dag mensen die denken dat ze Tour-wetenden zijn en daarom anderen maar als onwetenden klassificren is pas onwetend. doe es normaal en behandel jezelf niet als betweter........!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gast, een hele dag mensen die wegrijden en teruggepakt worden en wegrijden en teruggepakt worden ... doe es normaal, dat gebeurt NOOIT.
Veel Tour-onwetenden vandaag zeg
Juist ....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:47 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Gast, een hele dag mensen die denken dat ze Tour-wetenden zijn en daarom anderen maar als onwetenden klassificren is pas onwetend. doe es normaal en behandel jezelf niet als betweter........!!
Maar is dan wel in de buurt van Rasmussen, Boogerd en Menchov in plaats van te lossenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Juist ....
Ontopic:
Beetje rare actie van Rabo, Flecha waait er straks snoeihard als een van de eersten af op de slotklim.
Niet echt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Doe 's een beeld van het peloton, want het gat blijft nu even groot...
Zodat ie nog ff 100 meter kan doorblazen? Zou kunnen, maar echt veel hulp zal ie niet kunnen geven ben ik bangquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar is dan wel in de buurt van Rasmussen, Boogerd en Menchov in plaats van te lossen.
Nou hij kan dan net ff naar ze zwaaien dnek ik maar vliegt net zo hard weer uit het peloton.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar is dan wel in de buurt van Rasmussen, Boogerd en Menchov in plaats van te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |