Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles kloptequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig juist leuker. Vroeger was het altijd Armstrong, Armstrong en Armstrong. Dat was te voorspelbaar. Dit is veel leuker, maar heel veel kanshebbers.
Teams waar alles klopt zijn nooit mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles klopteIk kan me nog een rit naar Alpe D'Huez herinneren waar al Armstong zijn knechten(Ekimov en Landis toen nog) een voor een het hele peloton uti elkaar trokken
Volgens mij was dat in 2001. Armstrong zat de hele dag achterin het peloton en deed alsof ie slecht was. Ondertussen liet Ullrich zijn ploeg de de hele dag op kop rijden, tot de voet van ALpe D'Huez, toen US Postal ten aanval ging, vooral Beltran meen ik mij te herrineren. Armstrong zou later zeggen dat het zelfs iets te hard ging.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles klopteIk kan me nog een rit naar Alpe D'Huez herinneren waar al Armstong zijn knechten(Ekimov en Landis toen nog) een voor een het hele peloton uti elkaar trokken
Gatver nee. Altijd dat getoneelspel van die vent. Die man reed op haat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja, was dat niet in 2003, toen er eentje van US Postal de alpe d'huez opsprinttequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt idd dat was het, hij vond dat Beltran er te hard aan trokquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 2001. Armstrong zat de hele dag achterin het peloton en deed alsof ie slecht was. Ondertussen liet Ullrich zijn ploeg de de hele dag op kop rijden, tot de voet van ALpe D'Huez, toen US Postal ten aanval ging, vooral Beltran meen ik mij te herrineren. Armstrong zou later zeggen dat het zelfs iets te hard ging.
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt idd dat was het, hij vond dat Beltran er te hard aan trok
Sastre inderdaad en daarna kwam Armstrong er achter aan en die kwam samen met Sastre achter Boogerd over de streep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
Armstrong? Was toch Sastre die achter Boogerd aanging in 2002?
Ja, Sastre opende de aanval en Armstrong sprong er toen naartoe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
Ja maar daarna Armstrong nog een keer, volgensmij haalde die sastre zelfs in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
"hij danst van 'm weg"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"![]()
zo hey zei die een keer niet dag DER janquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"![]()
Nou, doe maar de laatste 6.4 kilometers. Dat is stijl hoor, vooral voor Tour-begrippen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die laatste anderhalve kilometer op de Colombiére straks gaat leuk worden.![]()
[afbeelding]
Dat lijkt zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:47 schreef xienix84 het volgende:
En zie ik nu goed op het kaartje(van de hele etappe) dat het de laatste kilometers voor de finish weer aardig omhoog gaat? Of lijkt dat zo.
Hehe, hij was toen in een riviertje gevallen waar maarten 'm al kanoend uitviste.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:49 schreef RayMania het volgende:
Of die keer dat Ullrich de berm inreed. Priceless.
* RayMania haalt herinneringen op.
Redant daarnet op Sporza Radio: "Ze hadden opdracht gekregen mee te springen , dat is niet gebeurd, dus moeten ze dan maar vooraan het peloton rijden ipv voorin mee te draaien"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:46 schreef xienix84 het volgende:
Bron: letour.fr
14:43 - Redant: "We have decided to control the peloton..."
The Predictor-Lotto and CSC teams are leading the peloton that’s now 6’30" behind the 15 escapees. LeTour.fr contacted the directeur sportif of the Belgian squad, Hendrik Redant to get his take on the action. “Today we have a decent size lead group and although there are no real top riders present, we can’t let them take 15 minutes," said Redant. "That’s why, together with CSC, we have decided to control the peloton because neither team has anyone in the escape.
"The idea is to try and get the leaders to within about four or five minutes before the start of the Col de la Colombiere and then we’ll let Cadel show what he’s got."
Dus het wordt gewoon constant houden tot de colombiere... Was te verwachten. Hopen dat het dan echt weer losbarst.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Redant daarnet op Sporza Radio: "Ze hadden opdracht gekregen mee te springen , dat is niet gebeurd, dus moeten ze dan maar vooraan het peloton rijden ipv voorin mee te draaien"
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef Lann555 het volgende:
Zou Evans een aanval in de planning hebben?
Lees ik daar Evans en aanval in dezelfde zin ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef Lann555 het volgende:
Hmmm...ik zet de tv weer even aan en de voorsprong is flink gedaald. Had ik het toch fout (mag ook wel eens). Zou Evans een aanval in de planning hebben? Of willen ze gewoon oppassen voor Pereiroesque taferelen?
gelukkig zijn het geen pony's. Zabel is in de buurtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die koeien langs de weg staan ook te kijken van "verrek wat gebeurt er hier nu"![]()
Ik hoop niet dat Tankink zich opblaast voor de Colombière.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:00 schreef Remzz het volgende:
Flecha zit daar echt niet lekker die is behoorlijk op, Tankink zit juist erg lekker voorin.
http://www.polarfrance.fr/Live_Race_Data/Polar_Live_EN.phpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:01 schreef itsme het volgende:
weet iemand hoe je de renners kunt volgen die srm gebruiken?
Ik zie wel een bericht op de nos site maar niet hoe ik die kan volgen.
Nee dat doet-ie wel op de Colombière.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik hoop niet dat Tankink zich opblaast voor de Colombière.
thanks Ik zat op polarcycling.com maar ging niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
http://www.polarfrance.fr/Live_Race_Data/Polar_Live_EN.php
Vandenbroucke dacht die dag : "Ik zie paarden voor mij, wat heb ik nu weer gepakt"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelukkig zijn het geen pony's. Zabel is in de buurt![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vandenbroucke dacht die dag : "Ik zie paarden voor mij, wat heb ik nu weer gepakt"
Goede genen heh. Waar kun je dat overigens zien?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef Vork het volgende:
Wat een verschil trouwens tussen de renners. De meesten zitten ergens rond de 166 slapen per minuut, maar Axel Merckx zit steady op 124.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:06 schreef Lann555 het volgende:
Goede genen heh. Waar kun je dat overigens zien?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef maartenducrot het volgende:
http://www.polarfrance.fr/Live_Race_Data/Polar_Live_EN.php
Niet echt, gat ging naar ongeveer 5 minuten, maar nu met de klim weer wat omhoog.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:06 schreef Venga het volgende:
Een uurtje niet gekeken ... nog wat gemist?
Op het 1e oog niet iig
Volgens mij zit Menchov juist voorin.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:07 schreef Vork het volgende:
Is dat nou Menchov die daar al een tijdje achterin het peleton rijdt?
lol dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef Vork het volgende:
Wat een verschil trouwens tussen de renners. De meesten zitten ergens rond de 166 slapen per minuut, maar Axel Merckx zit steady op 124.
De Groot rijdt met 53. 58 is Rasmussen, maar 53 (De Groot) heb ik net wel middenachterin zien zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:11 schreef Remzz het volgende:
Klopt 51 is Menchov, 57 Niermann, 58 die er ook zit is de Groot dacht ik.
Iedereen min de 15 die op kop rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:16 schreef Lann555 het volgende:
Hoeveel man zitten er ongeveer in het peleton?
Het brak toch in het begin? Is dat allemaal terug? Ik moest even de deur uit (ja, ik schaam me)quote:
Van de eerste klim was het allemaal terug... Op het laatste klimmetje moesten McEwen, Feillu en Napolitano even lossen, maar die kwamen tijdens de klim ook alweer terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het brak toch in het begin? Is dat allemaal terug? Ik moest even de deur uit (ja, ik schaam me)
Ja iedereen is weer kunnen aansluiten, sterker de maillot jaune draait mee op kop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het brak toch in het begin? Is dat allemaal terug? Ik moest even de deur uit (ja, ik schaam me)
Nee het loopt ervoor nog iets terug tot 5-6 minuten verwacht ik... en ze zullen wel gepakt wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
En 8 minuten, no way dat die koplopers alle 15 nog 8 minuten gaan verliezen op de Colombière.
En weer losquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:19 schreef Cootz het volgende:
Van de eerste klim was het allemaal terug... Op het laatste klimmetje moesten McEwen, Feillu en Napolitano even lossen, maar die kwamen tijdens de klim ook alweer terug.
Je Feillu kan de gelosten bijna niet bijhouden... :quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:21 schreef Wackyduck het volgende:
Laat die slotklim maar komen, daarvoor gebeurt er toch weinig.![]()
Jij was ook 1 van de weinigen die zeker wisten van niet...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef Lann555 het volgende:
De Belg vermoed dat de koplopers nog wel worden teruggepakt
Ach, je moet toch een beetje stelling durven nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:25 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Jij was ook 1 van de weinigen die zeker wisten van niet...
En dat baseer je op?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef ScottTracy het volgende:
Tankink gaat gewoon stand houden op de Colombiere
Hup Feillu.quote:
Opvallend, want meestal houden ze die wel ergens voorin met een mannetje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:25 schreef Bartoli het volgende:
Menchov zit idd achterin te rijden
Zijn column in het Brabants Dagblad van vanochtend. Hij verraste zichzelf door de negende plaats in Autun, hij zei dat hij zich goed voelde en dat er wellicht nog een verrassing in zat deze Tourquote:
Dan wint hij vandaag. Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zijn column in het Brabants Dagblad van vanochtend. Hij verraste zichzelf door de negende plaats in Autun, hij zei dat hij zich goed voelde en dat er wellicht nog een verrassing in zat deze Tour
In dat geval: Go Tankink!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zijn column in het Brabants Dagblad van vanochtend. Hij verraste zichzelf door de negende plaats in Autun, hij zei dat hij zich goed voelde en dat er wellicht nog een verrassing in zat deze Tour
Die interviews met de Tank na de streep zijn altijd geniaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:30 schreef Vork het volgende:
Het is opzich wel een figuur die in twee woorden kan vertellen wat hij gaat doen en dat ook doet.
Tankink isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Die interviews met de Tank na de streep zijn altijd geniaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |