Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles kloptequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig juist leuker. Vroeger was het altijd Armstrong, Armstrong en Armstrong. Dat was te voorspelbaar. Dit is veel leuker, maar heel veel kanshebbers.
Teams waar alles klopt zijn nooit mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles klopteIk kan me nog een rit naar Alpe D'Huez herinneren waar al Armstong zijn knechten(Ekimov en Landis toen nog) een voor een het hele peloton uti elkaar trokken
Volgens mij was dat in 2001. Armstrong zat de hele dag achterin het peloton en deed alsof ie slecht was. Ondertussen liet Ullrich zijn ploeg de de hele dag op kop rijden, tot de voet van ALpe D'Huez, toen US Postal ten aanval ging, vooral Beltran meen ik mij te herrineren. Armstrong zou later zeggen dat het zelfs iets te hard ging.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Armstrong was juist mooi, met zijn team alles maar dan ook alles voor de overwinning alles klopteIk kan me nog een rit naar Alpe D'Huez herinneren waar al Armstong zijn knechten(Ekimov en Landis toen nog) een voor een het hele peloton uti elkaar trokken
Gatver nee. Altijd dat getoneelspel van die vent. Die man reed op haat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja, was dat niet in 2003, toen er eentje van US Postal de alpe d'huez opsprinttequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt idd dat was het, hij vond dat Beltran er te hard aan trokquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in 2001. Armstrong zat de hele dag achterin het peloton en deed alsof ie slecht was. Ondertussen liet Ullrich zijn ploeg de de hele dag op kop rijden, tot de voet van ALpe D'Huez, toen US Postal ten aanval ging, vooral Beltran meen ik mij te herrineren. Armstrong zou later zeggen dat het zelfs iets te hard ging.
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt idd dat was het, hij vond dat Beltran er te hard aan trok
Sastre inderdaad en daarna kwam Armstrong er achter aan en die kwam samen met Sastre achter Boogerd over de streep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
Armstrong? Was toch Sastre die achter Boogerd aanging in 2002?
Ja, Sastre opende de aanval en Armstrong sprong er toen naartoe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
Ja maar daarna Armstrong nog een keer, volgensmij haalde die sastre zelfs in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef RayMania het volgende:
"hij danst van 'm weg"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"![]()
zo hey zei die een keer niet dag DER janquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mart zijn bekende uitspraak "tak tak tak, dag jan ik ga vast"![]()
Nou, doe maar de laatste 6.4 kilometers. Dat is stijl hoor, vooral voor Tour-begrippen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die laatste anderhalve kilometer op de Colombiére straks gaat leuk worden.![]()
[afbeelding]
Dat lijkt zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:47 schreef xienix84 het volgende:
En zie ik nu goed op het kaartje(van de hele etappe) dat het de laatste kilometers voor de finish weer aardig omhoog gaat? Of lijkt dat zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |