Nog nooit van iemand gehoord dat ie daarvoor een boete heeft gehad. Misschien dat er hier op fok mensen zijn die een boete hebben gehad voor dit vergrijp?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef LintuxCx het volgende:
Waarschijnlijk een keer op de bon geslingerd toen ze toch overstaken.
Eensch is met TS. En dan die idioten, dat als je aan komt rijden, zich in ene bedenken: oh, ik kan oversteken, er komt niets aan (soort van overdreven vertragingsmechaniek werkt daar in mee geloof ik) en dan de weg op stappen om ver volgens zichzelf en mij een hartverzakking te bezorgen terwijl ik gewoon door groen rijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voetgangers die wachten voor een rood licht terwijl erduidelijkgeen auto's meer aankomen:r
Eng gewoon die mensen, omdat ze blijkbaar totaal geen vertrouwen hebben in hun eigen beoordelings vermogen.
Mijn vraag is dan ook aan die mensen: "Wat bezielt jullie?"
Volgens mij heb ik hierover ooit wel een KLB topic gelezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nog nooit van iemand gehoord dat ie daarvoor een boete heeft gehad. Misschien dat er hier op fok mensen zijn die een boete hebben gehad voor dit vergrijp?
Hiero iemandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hierover ooit wel een KLB topic gelezen.
Veel regels zijn er om geinterpreteerd te worden, niet om als een schaap te volgen. Dit is 1 van die regels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan we nu al klagen over mensen die zich aan de regels houden?![]()
Je hebt er ook nog last van?![]()
![]()
Toen ik een jaar of 10 was heeft 1 van mijn vriendjes ooit eens besloten om niet meer als schaap te leven voor een paar minuten. Dat waren gelijk zijn laatste paar minuten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Veel regels zijn er om geinterpreteerd te worden, niet om als een schaap te volgen. Dit is 1 van die regels.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was heeft 1 van mijn vriendjes ooit eens besloten om niet meer als schaap te leven voor een paar minuten. Dat waren gelijk zijn laatste paar minuten.
Dit is geen eens een grapje.-O-
Als ik zelf kinderen zou hebben, zou ik t niet doen. Dan zou ik netjes wachten. Kinderen hebben nou eenmaal nog niet zo'n goed ontwikkeld beoordelingsvermogen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was heeft 1 van mijn vriendjes ooit eens besloten om niet meer als schaap te leven voor een paar minuten. Dat waren gelijk zijn laatste paar minuten.
Dit is geen eens een grapje.![]()
Mooi! Dan zal er maar net een automobilist zijn die dat ook vindt en met 90 km/h aangesuist komt zodat ie nog net het stoplicht kan halen. Had jij dat even verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Veel regels zijn er om geinterpreteerd te worden, niet om als een schaap te volgen. Dit is 1 van die regels.
Kom dan niet in KLBquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:48 schreef Robin2130 het volgende:
Mensen doe klagen over mensen die zich aan de regels houden
Ik moet ook wat te klagen hebben, nerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |