Dat was dus ook precies wat ik wildequote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond je slaapkamer idd ook zo mooi! Heel rustig en sereen!
Yep, is Ikea. Twee Annefors kast/poot-dingen en een Vika Amon (of zoiets) tafelblad van 2.00 x 0.60quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef Esraa het volgende:
Mooi geworden! Die slaapkamer![]()
Is het bureau van de Ikea? Ziet er lekker ruim uit![]()
Ja, ik heb ze onlangs nog gekocht (week of drie terug nu denk ik). Zijn gewoon volop verkrijgbaar bij Ikeaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:42 schreef Wampi het volgende:
oi, zeker mooi!! leuke kleurtjes gekozen!
edit: ik had een vraag over je bureau maar had het toch zelf al gevonden
edit2: (toch niet helemaal gevonden) die vika annefors staat niet op de nederlandse site, wel op de engelse.. heb je die onlangs nog gekocht? en wat was de prijs?
Trendhopperquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die stoelenWaar heb je die besteld? Ik moet ook nog steeds stoelen hebben :-/
Ah bedankt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:51 schreef Yoni het volgende:
De tafel is ook van Trendhopper![]()
Ik zit steeds naar links te kijken onder het computeren naar de gordijnen in de eetkamer. Vind het zo mooi staan![]()
Binnenkort komt er ook een logeerbed in de kleding/logeerkamer, dus dan zal ik daar ook eens foto's van posten. Is nu een beetje een zooitje haha.
Omdat ik een zwart/witte eetkamer wilquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:26 schreef Charisma het volgende:
mooi hoor de gordijnen en de tafel, waarom heb je de lila kleur niet gekozen voor de stoelen? staan ook heel stoer bij zwart en zilver
Pff nee, nog lang niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef tripack het volgende:
Mooie Diningroom Yoni![]()
is je huisje nu dan helemaal af?
Leuk huisje en leuk ingericht!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Morgen naar Ikea om zilveren kandelaars te scoren. En even te kijken voor fotolijsten. Muren zijn wel errrug kaal nog. Twijfel alleen tussen zilver en zwart.
De tafelquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:55 schreef Yoni het volgende:
*enorme mega schop*
Inmiddels woon ik alweer een heeeele tijd met veel plezier in mijn flatje. Maaaar er moet nog best het e.e.a gedaan worden. Helaas heeft het best een tijd wat stil gelegen, omdat mijn opa ernstig ziek was en uiteindelijk is overleden. Hoog tijd om weer verder te gaan dus.
De eetkamer was toen ik verhuisde nog helemaal leeg en is dat ook een tijd gebleven. Inmiddels is daar flink wat schot in de zaak gekomen. Er is een tafel, er zijn lampen en sinds vandaag zijn er ook gordijnen. Ook de stoelen zijn inmiddels besteld en betaald en worden over een week of 6 geleverd.
Een kleine impressie van The Diningroom (het klinkt zooo heeeerlijk sjiek haha!)
[ afbeelding ]
Deze stoelen heb ik besteld:
[ afbeelding ]
alleen dan in zwart velours.
Ik kan niet wachten tot ik gezellig etentjes kan gaan organiseren
Die gast ken ik!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef Yoni het volgende:
Na een bezoekje aan mijn vriendjes bij IKEA, heb ik besloten om voor zilverkleurige lijsten te gaan. Foto nummer 1 hangt inmiddels op de korte muur in de eetkamer. De anderen moeten nog, want ik heb eerst even twee lijsten meegenomen om te kijken wat ik uiteindelijk definitief wilde (het worden er vier in totaal).
[ afbeelding ]
Foto nummer 1![]()
In alle lijsten komen zwart wit foto's van muzikanten. Dit is Jan van Duikeren, trompettist bij o.a. Gare du Nord. Foto heb ik gemaakt (duh).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |