Bier wel... hij rookt niet... en de hel breekt los als hij dingen inzet die niet van hem zijn (ook als hij sommige dingen inzet die wel van hem zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bier en sigaren erbij, en daarna aan de wodka of whiskey. van die dure.
want ja, ze zijn opeens pro in poker.
en dan zetten ze je huis in, en dan ben je opeens je huis kwijt, dat vind je kut.
Mazzels man en werk ze .. Word wel warmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet morgen bikkelen...
Half negen 's ochtends opbouwen en tot overmorgen door...
Tyfusfeesten waar wij op cateren.![]()
Trusten Leannemais![]()
![]()
Ze is weg van Tokio hotel maar geen emo's of alto's in haar vrienden kring?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter is gene gothic en geen alto, maar ze is weg van Tokio Hotel. Trouwens de enige van haar vriendenkring, dus wie mag er mee ????????? Ik pfffff hoop dat ze voor 8 oktober een vriendje heeft die er ook van houdt, neemt ze die mee!!!!![]()
Ach ja... ze weet dus precies hoe ze het moet spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja was ik ook maar zo slim geweest, trouwens ze is bij haar Pa een surfplank aan het aftroggelen, aangezien die relatie niet echt soepeltjes verloopt en haar pa haar graag weer voor zich wil winnen, denk ik dat het haar gaat lukken![]()
Trustequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
Zonder mij krijgen jullie dit topic ook wel vakkundig naar de tyfus...
Als jullie me zoeken: ik ben op bed.
okthxbai
Ach het heeft één voordeel gehad, het afgelopen half jaar is ze van een 3,4 op haar rapport voor Duits naar een 6,8 gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze is weg van Tokio hotel maar geen emo's of alto's in haar vrienden kring?
Dan weet ik zeker dat ze er een geheime vrienden kring op nahoudt.
Truste kutnewbiepubertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef Ravii het volgende:
ik wil iet meer bikkelen
ik wil slapen
en snel ook
morgen leesvoer ;p!
Hij rookt niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bier wel... hij rookt niet... en de hel breekt los als hij dingen inzet die niet van hem zijn (ook als hij sommige dingen inzet die wel van hem zijn) en hij kent z'n moeder goed genoeg om dat te willen voorkomen
![]()
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het heeft één voordeel gehad, het afgelopen half jaar is ze van een 3,4 op haar rapport voor Duits naar een 6,8 gegaan.![]()
Máárrrrrr...quote:
Tjaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Máárrrrrr...
Nu de COS volledig naar de klote is gegaan, bijlezen niet meer mogelijk is omdat je de bijbel nou eenmaal ook niet in één dag uithebt en het LEVENSGEVAARLIJK is om daar te posten als je niet bij de REGULARS "hangt"...
Dat werd onderhand wel eens tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mazzels man en werk ze .. Word wel warm![]()
Ze luistert ook Robbie Williams, Jan Smit, Nick en Simon, Direct, John Legend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Maar zorg dat ze betere muziek gaat luisteren, deze muziek gaat tegen de ouders werken.
Sniet goed voor je.
Eindelijk weer mijn 2 maanden oude gloednieuwe super slippers aanquote:
Nope, hij rookt niet, ze hebben een jeugdhonk (waar alcohol geschonken wordt) waar ze een vrij streng anti-drugs beleid hebben... ook de jongens onderling zijn het daar over eens (iig het "bestuur") en toevallig kwamen ze net binnen toen het daar in de vorige SC over ging, en zijn letterlijke woorden waren "als er iemand met drugs loopt dan schop ik m persoonlijk naar buiten"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij rookt niet?
Gebruikt ie wiet?
Vast wel een keer geprobeerd.
Bereid hem maar vast voor, ik denk dat je al te laat bent.
Goede voorlichting moeten ze hebben, goede.
Geen jaa het is gevaarlijk gebruik het niet, nee, echte kwaliteits voorlichting.
Argh, dat is geheel de andere kant op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze luistert ook Robbie Williams, Jan Smit, Nick en Simon, Direct, John Legend.![]()
Zo denken ze eerst..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij rookt niet, ze hebben een jeugdhonk (waar alcohol geschonken wordt) waar ze een vrij streng anti-drugs beleid hebben... ook de jongens onderling zijn het daar over eens (iig het "bestuur") en toevallig kwamen ze net binnen toen het daar in de vorige SC over ging, en zijn letterlijke woorden waren "als er iemand met drugs loopt dan schop ik m persoonlijk naar buiten"
Dat zou kunnen... zo rond welke leeftijd??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo denken ze eerst..
Maar dat keert heul om hoor, let op mijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |