Bier wel... hij rookt niet... en de hel breekt los als hij dingen inzet die niet van hem zijn (ook als hij sommige dingen inzet die wel van hem zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bier en sigaren erbij, en daarna aan de wodka of whiskey. van die dure.
want ja, ze zijn opeens pro in poker.
en dan zetten ze je huis in, en dan ben je opeens je huis kwijt, dat vind je kut.

Mazzels man en werk ze .. Word wel warmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet morgen bikkelen...
Half negen 's ochtends opbouwen en tot overmorgen door...
Tyfusfeesten waar wij op cateren.![]()
Trusten Leannemais![]()
![]()

Ze is weg van Tokio hotel maar geen emo's of alto's in haar vrienden kring?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter is gene gothic en geen alto, maar ze is weg van Tokio Hotel. Trouwens de enige van haar vriendenkring, dus wie mag er mee ????????? Ik pfffff hoop dat ze voor 8 oktober een vriendje heeft die er ook van houdt, neemt ze die mee!!!!![]()

Ach ja... ze weet dus precies hoe ze het moet spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja was ik ook maar zo slim geweest, trouwens ze is bij haar Pa een surfplank aan het aftroggelen, aangezien die relatie niet echt soepeltjes verloopt en haar pa haar graag weer voor zich wil winnen, denk ik dat het haar gaat lukken![]()

Trustequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
Zonder mij krijgen jullie dit topic ook wel vakkundig naar de tyfus...
Als jullie me zoeken: ik ben op bed.
okthxbai

Ach het heeft één voordeel gehad, het afgelopen half jaar is ze van een 3,4 op haar rapport voor Duits naar een 6,8 gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze is weg van Tokio hotel maar geen emo's of alto's in haar vrienden kring?
Dan weet ik zeker dat ze er een geheime vrienden kring op nahoudt.

Truste kutnewbiepubertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef Ravii het volgende:
ik wil iet meer bikkelen
ik wil slapen
en snel ook
morgen leesvoer ;p!

Hij rookt niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bier wel... hij rookt niet... en de hel breekt los als hij dingen inzet die niet van hem zijn (ook als hij sommige dingen inzet die wel van hem zijn) en hij kent z'n moeder goed genoeg om dat te willen voorkomen
![]()

Dat is mooi.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het heeft één voordeel gehad, het afgelopen half jaar is ze van een 3,4 op haar rapport voor Duits naar een 6,8 gegaan.![]()

Máárrrrrr...quote:

Tjaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Máárrrrrr...
Nu de COS volledig naar de klote is gegaan, bijlezen niet meer mogelijk is omdat je de bijbel nou eenmaal ook niet in één dag uithebt en het LEVENSGEVAARLIJK is om daar te posten als je niet bij de REGULARS "hangt"...

Dat werd onderhand wel eens tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mazzels man en werk ze .. Word wel warm![]()

Ze luistert ook Robbie Williams, Jan Smit, Nick en Simon, Direct, John Legend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Maar zorg dat ze betere muziek gaat luisteren, deze muziek gaat tegen de ouders werken.
Sniet goed voor je.

Eindelijk weer mijn 2 maanden oude gloednieuwe super slippers aanquote:

Nope, hij rookt niet, ze hebben een jeugdhonk (waar alcohol geschonken wordt) waar ze een vrij streng anti-drugs beleid hebben... ook de jongens onderling zijn het daar over eens (iig het "bestuur") en toevallig kwamen ze net binnen toen het daar in de vorige SC over ging, en zijn letterlijke woorden waren "als er iemand met drugs loopt dan schop ik m persoonlijk naar buiten"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij rookt niet?
Gebruikt ie wiet?
Vast wel een keer geprobeerd.
Bereid hem maar vast voor, ik denk dat je al te laat bent.
Goede voorlichting moeten ze hebben, goede.
Geen jaa het is gevaarlijk gebruik het niet, nee, echte kwaliteits voorlichting.

Argh, dat is geheel de andere kant op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze luistert ook Robbie Williams, Jan Smit, Nick en Simon, Direct, John Legend.![]()

Zo denken ze eerst..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij rookt niet, ze hebben een jeugdhonk (waar alcohol geschonken wordt) waar ze een vrij streng anti-drugs beleid hebben... ook de jongens onderling zijn het daar over eens (iig het "bestuur") en toevallig kwamen ze net binnen toen het daar in de vorige SC over ging, en zijn letterlijke woorden waren "als er iemand met drugs loopt dan schop ik m persoonlijk naar buiten"

Dat zou kunnen... zo rond welke leeftijd??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo denken ze eerst..
Maar dat keert heul om hoor, let op mijn woorden.

Ga jij es snel fietsen stelen op Damrak. Denk je nou werkelijk dat een mams invloed heeft op de muziekkeuze van een 15 jarige puber ?????????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Argh, dat is geheel de andere kant op.
Duidelijk dat ze totaal geen keuze kan maken, slecht dat je haar geen goede muzieksmaak hebt bijgebracht.
Hier staan toffe tracks; link en hier staat meer, kan je doorklikken enzoo lekker tof.

Klopt, klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... zo rond welke leeftijd??
Dat soort dingen zijn natuurlijk ook afhankelijk van z'n vrienden enzo...

Dat staat er op, zie je zo wazig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:10 schreef Ravii het volgende:
Die bierkrat uit de OP is zeker toevallig hertog jan eh?

hij praat tegen zichzelfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Argh, ik wel.
Mijn lenzen doen vet kut.

Mits meisje, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij es snel fietsen stelen op Damrak. Denk je nou werkelijk dat een mams invloed heeft op de muziekkeuze van een 15 jarige puber ?????????![]()

Z'n vrienden zijn een paar jaar ouder (16 t/m 19) en ik ben niet zo'n strenge moeder... ik zeik ook niet over een biertje, en onderling hebben de heren er nogal lol over dat mijn zoon meestal degene is die de rest veiig thuis bezorgtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, klopt.
Ligt er aan hoe ver je zoon is in zijn leven, met wat voor vrienden idd.
Maar zelfs de hoog opgeleiden doen aan drugs, verkijk je niet.
Maar meestal rond hun 15de hun eerste, en vaak is het dan niets.
Maar soms doen ze het vaker, en dat is niet erg. maar het moet wel onder controle blijven..
Als je het gaat verbieden, mja, ik weet niet hoe je verder bent in de opvoeding, maar iig als je het gaat verbieden dat zulllen ze het nooit eerlijk tegen je willen/kunnen vertellen.
Behalve als ze heel erg eerlijk zijn, dan zou je een toffe zoon hebben, maar die zou geen drugs gaan gebruiken denk ik.

De perfecte zoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n vrienden zijn een paar jaar ouder (16 t/m 19) en ik ben niet zo'n strenge moeder... ik zeik ook niet over een biertje, en onderling hebben de heren er nogal lol over dat mijn zoon meestal degene is die de rest veiig thuis bezorgt
Die heeft dus altijd het minst op... of kan er beter tegen

Wattan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken, ik word helemaal emotioneel![]()
![]()

Pas snel je euveator aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
![]()

Tis een meisje, en ja ik msn met me dochter en sms met me dochter, maarre praat nog meer met me dochter en ik ben geen strenge mams. Ze zit graag met haar vriendinnen hier te chillen zoals dat nu heet in deze regio. Van uitgaan houdt ze niet en ze heeft astma dus de rook vindt ze ook niet erg prettig in een disco. Ze drinkt niet en luistert meestal erg goed!!!! Oftewel de perfecte puber.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mits meisje, waarom niet?
Mja, ligt aan de moeder.
De een msnt gezellig met dochter over hoelaat ze gaan eten, en anderen die verwachten gewoon dat dochter thuis is om 6 uur.
Maar als je tegenwoordig high-tech bent kan je veel beter contact onderhouden met je kids.

Chillen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een meisje, en ja ik msn met me dochter en sms met me dochter, maarre praat nog meer met me dochter en ik ben geen strenge mams. Ze zit graag met haar vriendinnen hier te chillen zoals dat nu heet in deze regio. Van uitgaan houdt ze niet en ze heeft astma dus de rook vindt ze ook niet erg prettig in een disco. Ze drinkt niet en luistert meestal erg goed!!!! Oftewel de perfecte puber.
Daarintegen heb ik er een van 13 pffff die is net zo erg als haar moeder was op die leeftijd.![]()

Ik dank OLH op m'n blote knieën dat die van mij niet half zo erg is als ik wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef petraa het volgende:
Daarintegen heb ik er een van 13 pffff die is net zo erg als haar moeder was op die leeftijd.![]()

Noorwegen??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:20 schreef Sebasser het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.

Nee joh, ik emotioneelquote:

Waarvan ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
![]()

Ah gossie... eendje tochquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee joh, ik emotioneel![]()
![]()
DAAR word ik pas echt PARA van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |