De C vergeten is meer waarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bril vergeten had een beter excuus geweest
Sinds ik de L achterwegen heb gelatenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft je coördinatie in de steek gelaten?
Hee nachtbraker hoestquote:
Zuipschuit, hoe kom je dááár nou bij?! Ik ben gewoon blij!!quote:
Willen we het wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zuipschuit, hoe kom je dááár nou bij?! Ik ben gewoon blij!!Ik heb een leuke avond/nacht achter de rug
.
zonder je de vernieling in te drinken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zuipschuit, hoe kom je dááár nou bij?! Ik ben gewoon blij!!Ik heb een leuke avond/nacht achter de rug
.
Hehe euh... het was gewoon heul gezellig met een oude maat, vier jaar niet gezien en zo, mja, was wel leukquote:
Dat zou een groot woord zijn, ik heb gewoon een gezonde hoeveelheid gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
zonder je de vernieling in te drinken?![]()
*kuchquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
zonder je de vernieling in te drinken?![]()
Ja dat kan heus welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
*kuch
Het kan ook zonder drank leuk zijn
*kuggekug
Aaah, jij vermaakt je dus meer op een High tea dan in een kroeg? Die man van je heeft je dan goed in de tangquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
*kuch
Het kan ook zonder drank leuk zijn
*kuggekug
Eendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Aaah, jij vermaakt je dus meer op een High tea dan in een kroeg? Die man van je heeft je dan goed in de tang![]()
Zijn we getrouwdquote:
Nou nee ...quote:
Niet hopen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn we getrouwd
Ik moet echt minder gaan blowen![]()
![]()
Daarom deed je natuurlijk zo afstandelijk
Twas de fotoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn we getrouwd
Ik moet echt minder gaan blowen![]()
![]()
Daarom deed je natuurlijk zo afstandelijk
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
En ik maar denken dat animal sex je ding was![]()
Zoek een ander schaapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
hmmppfff, dat valt me vies tegen van je![]()
Mocht niet meer van achter tochquote:
Nou ga je nu tevreden slapen ?quote:
Zal vast een huilie moderator zijn geweest die geen adrem antwoord kon leveren en derhalve door de stront werd getrokkenquote:
Het is middag hier gekkiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga je nu tevreden slapen ?[afbeelding]
Das kut dan blijf je dusquote:
Pffff, ga je inlezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zal vast een huilie moderator zijn geweest die geen adrem antwoord kon leveren en derhalve door de stront werd getrokken![]()
Wat een guitig snuitjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga je nu tevreden slapen ?[afbeelding]
Heb je die linker nog niet gezienquote:
Ben enkel een toevallige passant van de 'active topics'quote:
Wháááááh houdt eens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |