Truste Sug4rquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Op dit moment gaat er niks boven mijn bedje![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Truste Sebaggerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga slapen btw, dag kinders. en moeders.![]()
Trusteeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga slapen btw, dag kinders. en moeders.![]()
Ik denk dat ik ook maar ff 4 uurtjes ga slapen en dan de rij in ga voor me kiddiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
Okay... laatste sigaret en dan ben ik ook m'n bed in
En dat heb je bij deze braaf gedaan... laat het hem morgen ook even teruglezen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:37 schreef mootie het volgende:
Ik moet van mijn dronken lor zeggen: Robje is van mij.
![]()
Succes morgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ff 4 uurtjes ga slapen en dan de rij in ga voor me kiddie![]()
Sweet dreams![]()
De rest verstond ik niet zo goed: Zeg tegen all die hoeresloeries, slettefrettenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat heb je bij deze braaf gedaan... laat het hem morgen ook even teruglezen?
Who the fuck is robjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest verstond ik niet zo goed: Zeg tegen all die hoeresloeries, slettefretten: Robje is van mij.
En ja, dit laat ik hem morgen lezen.![]()
OK dan, dan zou ik willen zeggen..... Robje,... eat this ==>quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest verstond ik niet zo goed: Zeg tegen all die hoeresloeries, slettefretten: Robje is van mij.
En ja, dit laat ik hem morgen lezen.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK dan, dan zou ik willen zeggen..... Robje,... eat this ==> [afbeelding]![]()
![]()
Is een soort bijnaam denk ik, zoiets als little Richardquote:
Dat word meestal Dick in ut Engelsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is een soort bijnaam denk ik, zoiets als little Richard![]()
quote:
slaapt vannacht maar op de bank, elke 3 minuten een tik geven tegen het snurken....... lama......quote:
Ik zwiep met alle zwiepers meequote:
Die bezopen knakker slaapt zelf maar op de bankquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:51 schreef mootie het volgende:
[..]
slaapt vannacht maar op de bank, elke 3 minuten een tik geven tegen het snurken....... lama......![]()
Neuh ben er nog ffquote:
Jij dacht dat ik hem nog wakker kon krijgen en naar de bank kon sturen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bezopen knakker slaapt zelf maar op de bank![]()
Overal tochtgaten nog ivm de verbouwingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik hem nog wakker kon krijgen en naar de bank kon sturen?![]()
Onze bank slaapt overigens heerlijk, bijkomend voordeel, slaapkamer is superwarm, beneden is lekker koel![]()
Er zitten in elk geval tegels op de muur van de badkamer...... deels!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Overal tochtgaten nog ivm de verbouwing![]()
Hiiiihaaaaaaaaaaaaquote:
Dick ken ik niet, ken wel vele fans van little Richardquote:
Ik zou dat niet van tegels laten afhangen Een behoorlijke afwatering is ook van belangquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zitten in elk geval tegels op de muur van de badkamer...... deels!
Het zou toch echt zomaar kunnen dat ik deze week in elk geval boven kan plassen.![]()
De afwatering is geweldig, er hangt alleen nog geen potquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat niet van tegels laten afhangen Een behoorlijke afwatering is ook van belang![]()
Kus en slaap ze (op de bank)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
Slapie doen, trusten mormeltjes <3
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:04 schreef noucky het volgende:
ik kom eens hier kijken en tjee wat een leven :-)
Koop es een boekquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:07 schreef noucky het volgende:
Moet k nou steeds vernieuwen doen om wat te lezen ? Wat kut zeg.
Euh hoe doe het dat anders danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:07 schreef noucky het volgende:
Moet k nou steeds vernieuwen doen om wat te lezen ? Wat kut zeg.
Ben niet zo zuiverquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:08 schreef noucky het volgende:
Kijken doe ik graag sourcy, aankomen mag niet :-)
Ooit wel jaquote:
Je bril vergeten had een beter excuus geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |