Geweldig archibald! vertel mij meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij zo: Maar ik had 'm toch gekocht!?
Whehehe

Ik had de wiki alquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Tip voor Ravii: Onder de W van "Why" in mijn sig zit een link naar de van Dale online...
En als je daar delinquent invoert vind je dit:
de·lin·quent1 (de ~ (m.), ~en)
1 pleger van een strafbaar feit => misdadiger
de·lin·quent2 (bn.)
1 een strafbaar feit begaan hebbend
En onder het vraagteken aan het eind van die zin zit een link naar the Cambridge Dictionary

True, true...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar ik mag toch nog wel even kansloos online flirten met dames die DGK kijken.

Euh, ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
net als bij matrix 1 wanneer ze die 'bug' uit mister anderson ze buik halen?![]()

Doet ie goedquote:

GAdver nu lijk je op iemandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wacht heel even op Ian_nick tot ik hier antwoord op geef, vind je niet erg he?

Oeh iewl.quote:

Now I know where we're talking about.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou je leraar Engels ook voor zijn bek hoeken, na de vakantie.

Lemon party in het huis van die leraren organiseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

Toch goed dat ik ff gemeld heb waar de link naar the Cambridge dictionary zitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

Hoezo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lemon party in het huis van die leraren organiseren.

Vertaling; Er zit een spin in je haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
Now I know where we're talking about.![]()

In de rij voor watquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef petraa het volgende:
Eigenlijk als ik heel verstandig ben ga ik me nest in. Ik had Kippiee beloofd dat als ze overging, dat ze kaartje kreeg voor Tokio Hotel (met de gedachte die komen toch niet naar Nederland). Helaas begint GVD om 10 uur de kaartverkoop en moet ik dus in de rij gaan staan voor zo'n (**&( kaartje.![]()

Die smerige emo's liggen er waarschijnlijk al, of niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef petraa het volgende:
Eigenlijk als ik heel verstandig ben ga ik me nest in. Ik had Kippiee beloofd dat als ze overging, dat ze kaartje kreeg voor Tokio Hotel (met de gedachte die komen toch niet naar Nederland). Helaas begint GVD om 10 uur de kaartverkoop en moet ik dus in de rij gaan staan voor zo'n (**&( kaartje.![]()

Ik volg je zo wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef petraa het volgende:

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertaling; Er zit een spin in je haar.
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |