Beetje make-up doet wonderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, lay-out definitief naar de kloten.
Johquote:
Hoe zag jij zo snel dat ik er was??????? Ben er net was de SC kwijt.quote:
Lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe zag jij zo snel dat ik er was??????? Ben er net was de SC kwijt.Moeten we daar ook geen meldhoekje voor maken ?
Kies uw wapens.quote:
* Deo+aansteker selecteren doetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kies uw wapens.
Deo+aansteker
Vlakke/ietswatgebogenhanddiejedichtslaanzodatienietkanontsnappen hand?
Ofwah?
Souryyyyyy met je schattige muize pommmmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Peeeeetttttraaaa
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
electrisch vliegenmepper ding?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kies uw wapens.
Deo+aansteker
Vlakke/ietswatgebogenhanddiejedichtslaanzodatienietkanontsnappen hand?
Ofwah?
Jij had toch net een geslaagde date achter de rug?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey ian, Zeg eens, is die petraa wat?
Paintball marker pakken, en dan die mug zo ipv balletje, mwhehe, die splat door heel je loop.quote:
En jij zo: Maar ik had 'm toch gekocht!?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Paintball marker pakken, en dan die mug zo ipv balletje, mwhehe, die splat door heel je loop.
Denk dat het laatste deel wel kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij had toch net een geslaagde date?
![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij had toch net een geslaagde date achter de rug?![]()
net als bij matrix 1 wanneer ze die 'bug' uit mister anderson ze buik halen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Paintball marker pakken, en dan die mug zo ipv balletje, mwhehe, die splat door heel je loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |