Heeft het er mee te maken dat hij niet per se voor huub isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Meer een bemoeial die iedereen loopt te verbeteren en probeert slim over te komen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Nadia zit met een handdoek voor haar buikje.
Enn u weer ontopic okee?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je bent niet te missen Scan. Een vaste kracht in elke real life met alas ook een vast repertoire. Het zal de prijs zijnj voor de genre stukken
(en het is niet zo'n moeite dit soort observaties te doen; je hebt een erg korte cyclus!)
Nee, nog veel ergerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik zou haar buikje wel eens willen zien, of het werkelijk zo erg is.
Ik dacht dat het een dikke bos wier uit de vijver was, maar het was dus een plant. Het was in elk geval een flink groot ding waarmee hij Lieke in het gezicht sloeg en toen wreef.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij sloeg Huub en Lieke in hun gezicht met die planten.Het ging allemaal zo snel maar dat heb ik goed kunnen zien.
Waarschijnlijk begint de poll maandag 16 juli t/m zondag 22 juli,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Kimberleyy het volgende:
Wanneer is de volgende populariteitspoll uitslag??
damnn, die heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger
Er bestaan screenshots...
Ik vond het de eerste keer echt prettig met je daar, vooral omdat het donker was..maar je vroeg telkens of ik wilde kirren als een geit. Nu snap ik dat de overstap van een geit in het Berbergebergte naar een Nederlandse jongen groot is maar je had het ook subtieler aankunnen pakken. Dikke kus op je kleine besneden mocro-pikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Oh gossie, eindelijk. Zit nog steds in de dark room?
Huub moet de poort uitwandelen als hier geen boetes en een exit uitkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef 2live het volgende:
huub snapt het niet als dit geen boetes gaat opleveren.
Ik dacht dat het Hortensia's waren maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een dikke bos wier uit de vijver was, maar het was dus een plant. Het was in elk geval een flink groot ding waarmee hij Lieke in het gezicht sloeg en toen wreef.
Nee, gaat er meer om dat hij cos inhoudelijk niks toevoegd en alleen over users kan discussieren die al dan niet een ander mening hebben of fouten maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft het er mee te maken dat hij niet per se voor huub is
Want dat is echt uitschot
Dat geloof je toch zeker zelf niet he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:02 schreef Sammy-S het volgende:
UPDATE Sintair:
Brain 53%
Jaap 45%
Nadia 36%
Amanda 12%
Natas 7%
Huub 5%
Dennis 2%
Lieke 1%
En dat weet een audioman tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef EdAtTheBar het volgende:
Een of andere audioman bevestigd net dat er geen boetes komen.
Commentaar op andere posters is schering en inslag overdag, maar dat is vrijwel altijd gericht op mensen die niet a priori iets pro Huub zeggen. Veel nieuwe posters vinden daar hun Waterloo. Als ze dan verbaasd protesteren krijgen ze te inderdaad te horen dat het 'over de streams moet gaan'. Het is een mooi wapenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het gaat weer over een user ipv de streams![]()
Overdag gaat het vaak beter. Waar zou dat toch aan liggen.
Staan een aantal cap's online in de COS'en na de modeshow. Het is echt gruwelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik zou haar buikje wel eens willen zien, of het werkelijk zo erg is.
? op streams?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef EdAtTheBar het volgende:
Een of andere audioman bevestigd net dat er geen boetes komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |