Ik reageerde op je naar aanleiding van iets wat op de streams was gebeurd en waar ik een totaal andere mening over heb. Jij reageert op een post van iemand die puur op mij is gericht en totaal niet ging over iets wat op de streams gebeurt. Je wilde alleen nog even lekker benadrukken dat die persoon zo'n heerlijk bericht had geschreven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit nog herhalen, meestal ben jij degene die over mij begint
Zo nu ook weer, ik gaf een reactie op iemand anders en jij bemoeid je er weer mee en komt even zeggen dat er echt iets mis is met mij om vervolgens nog even toe te voegen dat je beter maar niet meer o pmij reageert....
Hypocriet als altijd![]()
Ja jammer vind ik dat en dat terwijl je van iemand die een andere mening heeft een hele andere kijk op die persoon of situatie kan krijgen. Tenminste dat heb ik wel ondervonden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Commentaar op andere posters is schering en inslag overdag, maar dat is vrijwel altijd gericht op mensen die niet a priori iets pro Huub zeggen. Veel nieuwe posters vinden daar hun Waterloo. Als ze dan verbaasd protesteren krijgen ze te inderdaad te horen dat het 'over de streams moet gaan'. Het is een mooi wapen
Nou sta ik op iets van vijfhonderd posts op vijfhonderdduizend gelezen posts in DGK. Ik denk niet dat ik een prijs ga winnen voor bemoeial zo. En slim over komen is onvermijdelijk als je nu eenmaal slim bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Meer een bemoeial die iedereen loopt te verbeteren en probeert slim over te komen.
Die heb ik naar Huub gestuurd! Jammer dat die kaarten dinsdag pas aankomen dus waarschijnlijk woensdag pas afgeleverd worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn betere caps, maar deze is van Nadia op de catwalk. Er zitten twee diepe ribbels in haar buik.
[afbeelding]
Zielige aandachtzoekertjes moet je negeren, Scanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik reageerde op je naar aanleiding van iets wat op de streams was gebeurd en waar ik een totaal andere mening over heb. Jij reageert op een post van iemand die puur op mij is gericht en totaal niet ging over iets wat op de streams gebeurt. Je wilde alleen nog even lekker benadrukken dat die persoon zo'n heerlijk bericht had geschreven.
Zie je het verschil? Nee, zal wel niet hè. Maar het is iedere avond hetzelfde gezeik. Jij reageert met steken onderwater op mensen die heel erg pro Huub zijn. Iedere avond weer. Overdag gaat het hier prima, maar zodra jij komt posten zitten er altijd weer aanvallen in de posts die jij maakt. Maar ja, zoals ik ook al eerder zei ben ik eigenlijk gek dat ik er nog op reageer ook.
Oh, grappigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die heb ik naar Huub gestuurd! Jammer dat die kaarten dinsdag pas aankomen dus waarschijnlijk woensdag pas afgeleverd worden.
Oké, genoeg gezien, verklaring voor handdoekje op buikje is er...;-)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn betere caps, maar deze is van Nadia op de catwalk. Er zitten twee diepe ribbels in haar buik.
[afbeelding]
mee eens...zelf ik kan hem negeren scan..daarom wachte ik op steun uit een andere hoek want ik gun hem niet eens een quote meer....Fok zou een knop moeten inpassen die er voor zorgt dat je chats van irritante sukkels uit kan zetten ofzo..dat er XXX-jes staan ofzo...ik lees allang over die wobo's heenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zielige aandachtzoekertjes moet je negeren, Scan![]()
Lieke en Huub worden hier alleen maar sterker en populairder vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Kijk huub eens lekker genieten, ik zat toch verkeerd met dat lijden geloof ik![]()
Best wel zielig voor zo'n jonge mooie vrouw dat haar lichaam zo verminkt isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef blomst het volgende:
Dat handoekje ligt daar bewust
[afbeelding]
Schandalig.... maar moeten ze ook maar niet met rommel lopen smijten... was het verbaal gebleven dan hadden ze door mogen gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef noucky het volgende:
De febo beschermt nu Huub wel erg, ze mogen niets meer doen.
Wist je dat je partner vaak fysiek op je lijkt...de gezichtsvorm komt overeen. kijk maar. als je een programma had dat je de gezichten over elkaar kon zetten zou je zien dat lieke en huub veel op elkaar lijken...anyway...heb helaas nie.zo'n program..beetje duur.quote:
Pardon, ow wat heeft Huub een last van alle terror?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef noucky het volgende:
En dat soort posts zouden minstens een waarschuwing moeten opleveren. Helaas is dat in DGK niet het geval. Vreemd dat jij, die daar ook vaak het slachtoffer van is, daar aan meewerkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, en toch zijn daar twee hele leuke en lieve kindertjes uitgekomen. Ongelooflijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeioeioei... je zou inderdaad niets goeds uit die buik verwachten.
Ga ik vanaf nu ook weer doen ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nou sta ik op iets van vijfhonderd posts op vijfhonderdduizend gelezen posts in DGK. Ik denk niet dat ik een prijs ga winnen voor bemoeial zo. En slim over komen is onvermijdelijk als je nu eenmaal slim bent.
Zouden de mods ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mankeerde haar om die catwalk op te lopen met dat modderfiguurquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou prima toch..vind ik helemaal niet erg. ik bedoel alsof briandead amandol en natasia eucalypta godver niet 1.15 miljoen euro aan kansen hebben gekregen ...wtfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef noucky het volgende:
Kan je niet op nowlive gaan zitten, meer jouw niveau denk ik, lutser.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat soort post zouden minstenseen waarschuwing moeten opleveren. Helaas is dat in DGK niet het geval. Vreemd dat jij, die daar ook vaak het slachtoffer van is, daar aan meewerkt.
Agossie Stomapreamer door bochtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
mee eens...zelf ik kan hem negeren scan..daarom wachte ik op steun uit een andere hoek want ik gun hem niet eens een quote meer....Fok zou een knop moeten inpassen die er voor zorgt dat je chats van irritante sukkels uit kan zetten ofzo..dat er XXX-jes staan ofzo...ik lees allang over die wobo's heen
Noucky, Huub is te populair om hem eruit te terroriseren. Zo werkt tv nu eenmaal. Net als dat Brian telkens in bescherming wordt genomen (kalmerende medicijnen, overnachting in De Witte Bergen)..uiteindelijk zijn de kampen in feite allang beslist. Niemand van de Huubfans zal ooit nog overstappen op iemand van BANND en vice versa.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef noucky het volgende:
hee meneer de onderzoeker, rot eens opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat soort posts zouden minstens een waarschuwing moeten opleveren. Helaas is dat in DGK niet het geval. Vreemd dat jij, die daar ook vaak het slachtoffer van is, daar aan meewerkt.
Hebben ze ook een oorzaak/verklaring daarvan gegevenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wist je dat je partner vaak fysiek op je lijkt...de gezichtsvorm komt overeen. kijk maar. als je een programma had dat je de gezichten over elkaar kon zetten zou je zien dat lieke en huub veel op elkaar lijken...anyway...heb helaas nie.zo'n program..beetje duur.
Dus je vriendin lijkt ook op een hond?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wist je dat je partner vaak fysiek op je lijkt...de gezichtsvorm komt overeen. kijk maar. als je een programma had dat je de gezichten over elkaar kon zetten zou je zien dat lieke en huub veel op elkaar lijken...anyway...heb helaas nie.zo'n program..beetje duur.
Inderdaad, ik ben net als Scan vaak het 'slachtoffer' van die verveelde figuur geweest. Weet waar je over oordeelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat soort posts zouden minstens een waarschuwing moeten opleveren. Helaas is dat in DGK niet het geval. Vreemd dat jij, die daar ook vaak het slachtoffer van is, daar aan meewerkt.
Toen ze het eerst toch niet wilde doen zat iedereen weer te zeiken dat ze niet dgk in had moeten gaan als ze voor zichzelf schaamt.. Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat mankeerde haar om die catwalk op te lopen met dat modderfiguur![]()
Als het zo ver is, dan zal ik mijn allereerste SMSje naar een tvprogramma sturenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Noucky, Huub is te populair om hem eruit te terroriseren. Zo werkt tv nu eenmaal. Net als dat Brian telkens in bescherming wordt genomen (kalmerende medicijnen, overnachting in De Witte Bergen)..uiteindelijk zijn de kampen in feite allang beslist. Niemand van de Huubfans zal ooit nog overstappen op iemand van BANND en vice versa.
Bereid je er maar alvast mentaal op voor dat Huub de villa wint want bij rtl 4 is er geen tijd om iedereen er uit te pesten dus zal het publiek beslissen wie er wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |