gelukkig is de mens niet statisch en kan hij zijn mening bijstellen maar mijn complimenten voor jouw onderzoekquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
ben je iemands grootse fan weer en begint het circus opnieuw
Scherpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
Wat leuk dat je er zo op let wat ik schrijf. Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
- knip -
Zoals ze ook deed met de actie van Amanda tegen Brian (sierraad voor Tamara). Of toen ze Amanda probeerde te koppelen aan Mitch (ze moest hem meteen bellen in de private). Melissa is, vanwege haar deelname aan xxxxxx (wat was het ook al weer ?), speciaal gevraagd om 'verkleed als butler', te stoken in de villa.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs erg actief geholpen met de acties vanavond
Wit is ook een logische keuze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee gergroeid en dan komt dit witte badpak weer boven.
ik heb je op gestolen
luister eens goed naar wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.
Sintair?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Sammy-S het volgende:
popu poll. Sintair
Brain 52%
Jaap 45%
Nadia 36%
Amanda 12%
Natas 7%
Huub 6%
Dennis 2%
Lieke 1%
Wie zou zich wel lekker voelen als je het ook moet nemen tegen de redactie (die meten met twee maten).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.
Maar Amanda vond het maar wat lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef PC eend het volgende:
Tsja, beffen vind ik erger vreemdgaan dan zoenen,....![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
Een hello and goodbye, hoe komt Huub aan deze blauwe plekken?
[afbeelding]
Brian heeft hem geknepen tijdens het vastpakken, dat valt minder op dan slaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Schreef ik net.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dat is een subjectieve mening mevrouwtjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dat jij alleen hier komt om te jennen is wel waar.![]()
Het lijken op vingertoppen ..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ach ja , iedereen heeft zo zijn truukjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Beste blauwe plekken heeft Huub weer.Heeft Brian gedaan onder het motto je moet naar achter en dan gauw knijpen.
en de hiel bloede????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ach ja , iedereen heeft zo zijn truukjesHuub bijvoorbeeld tenen trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |