Ik speel in de zeven nu. Actueel ben ik ook 7 en blijf ik ook 7. Als ik na mijn verhuizing fanatiek was blijven spelen was ik nu wel actueel 6 denk ik. Maar mijn verhuizing met bijbehorend tijdgebrek was funest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef Norrage het volgende:
in de 6 XL? (wat is je actueel eigenlijk nu?)
Ik vind het echt indrukwekkend dat iemand die zo kort speelt zo snel zo hoog speelt...Je lijkt mijn huisgenoot wel
op vakantie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:34 schreef TubewayDigital het volgende:
waar is Chris eigenlijk ?
'quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
nouja, mijn seizoen is klaar. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan het niet meer opbrengen om nog wedstrijden te gaan spelen en te trainen (alsof ik dat het hele seizoen al fatsoenlijk gedaan heb)
Ik sta nu 5.5 en als ik dan 6 wordt dan zal het wel. Ben er helemaal klaar mee!!!
Zo dat is er uit....
Had ik ook moeten doen.... 2 jaar geledenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben gewoon op mijn hoogtepunt gestopt...kan ik een jaar lang zeggen dat ik het laatste toernooi wat ik speelde won
same, rotwedstrijd gehad. had 0 motivatie en concentratie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
nouja, mijn seizoen is klaar. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan het niet meer opbrengen om nog wedstrijden te gaan spelen en te trainen (alsof ik dat het hele seizoen al fatsoenlijk gedaan heb)
Ik sta nu 5.5 en als ik dan 6 wordt dan zal het wel. Ben er helemaal klaar mee!!!
Zo dat is er uit....
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je speelplezier, zo'n onverwachte terugval.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
Zo dat is er uit....
Snowboarden is nog meer een passie van tennissen voor mij.... Dus dat is niet zo'n probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je speelplezier, zo'n onverwachte terugval.![]()
Gewoon even afstand nemen van het tennis en op een gegeven moment komt misschien het speelplezier wel weer terug en anders niet, dan komt er wel weer wat anders op je pad. (snowboarden)
Hmmm nee zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef TubewayDigital het volgende:
je kan altijd minder fanatiek gaan tennisen. Blijft het leuk en blijf je met het tennis verbonden. Je zit niet alleen op tennis om op de baan ballen te slaan. Je zit ook op tennis vanuit sociaal oogpunt. Dat je naar een club kunt gaan. Mensen ontmoeten. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |