abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:21:21 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52311503
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef Norrage het volgende:
in de 6 XL? (wat is je actueel eigenlijk nu?)

Ik vind het echt indrukwekkend dat iemand die zo kort speelt zo snel zo hoog speelt...Je lijkt mijn huisgenoot wel
Ik speel in de zeven nu. Actueel ben ik ook 7 en blijf ik ook 7. Als ik na mijn verhuizing fanatiek was blijven spelen was ik nu wel actueel 6 denk ik. Maar mijn verhuizing met bijbehorend tijdgebrek was funest.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52329908
waar is Chris eigenlijk ?
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:38:03 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52340760
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:34 schreef TubewayDigital het volgende:
waar is Chris eigenlijk ?
op vakantie.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:42:59 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52348860
Ik sta in de kwart finale van een 5 toernooitje

ben wel blij want ik heb voor het eerst dit seizoen een redelijke wedstrijd gespeeld voor mijn gevoel. Redelijk geserveerd (minder dan 1 dubbele fout per game gemiddeld en ongeveer 1 ace gemiddeld per game + nog 1 halve ace) en de rest van het spel was ook wel aardig.

Ik moet nu tegen de 2de geplaatst maar ik heb wel kansen denk ik. Zou mooi zijn als ik wat verder zou komen want het is toernooi op me eigen club. Heb al van iemand van de club gewonnen in de tweee ronde dus dat is al lekker (eerste ronde had ik een bye)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:19:27 #155
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52380262
Hmmm, in de vijf.

6-1, 6-2

Viel niet echt tegen, er zat zelfs nog wel wat meer in.
pi_52396569
kwam deze site tegen:
http://www.tennisracket.nl/

hebben rackets die tennisdirect niet meer heeft
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:33:04 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52398985
6-1 6-1 verloren gisteren

Het ging echt niet gewoon. Alles wat ik deed vloog uit of in het net. Ik raakte geen bal fatsoenlijk. Niet te geloven wat een terug slag.

Denk je er een beetje bovenop te zijn....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_52486751
wat zijn Satellite toernooien
pi_52487013
Beetje het niveau toernooien onder de challengers en de futures. Volgens mij...een kenner moet het maar bevestigen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_52487074
ik dacht dat future al het laagst was.

Volgens mij zat het zo:

ATP > Challanger > Future
pi_52487105
Satellite's zijn vervangen door Futures. Snap het
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:30:16 #162
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_52487436
De sattelites waren vroeger de kleine circuitjes waarbij het prijzengeld vaak nog stukken lager lag dan 10000 dollar. Nu heb je enkel nog de futures, die ook in een soort circuit zijn georganiseerd. Van 10.000 toernooien moeten er altijd drie in hetzelfde land of hetzelfde regionale verbond achter elkaar zijn, van 15.000 twee. Je mag ze dus niet los organiseren.
pi_52500680
Vorige week zondag finale GD6 gewonnen! 6-2 4-6 7-5.

Eerste set ging supergemakkelijk. Daarna zowel m'n partner als ik beiden een dip, tegelijk. 4-6. Laatste set 5-3 achter.. 30-0 voor de tegenstanders... Toen kwamen er van onze kant weer een paar mooie punten, die weer moed gaven... 7-5 gewonnen.

Rating oud dubbel: 6.6. Rating nieuw voor dubbel: 6.2.
Volgend jaar in de 6 spelen!

Niveau van het toernooi vond ik minder hoog, dan ik verwacht had. Heb dan ook wel een heel goede partner. (staat 5.5 voor de single, stond eerst nog hoger, met een 6 op zn pasje)

Nu nog 1 toernooitje spelen... DE7 en GD6.. over een paar weken! En dan vind ik het welletjes voor dit seizoen.
pi_52502323
Gefeliciteerd! Lekker, winnen in de 6 als je dat niet eens op je pasje hebt

Ik ben ook weer aan het tennissen...deze zomer maar sporadisc gedaan maar nu is iedereen weer in de omgeving!
Ging vrijdag geweldig, maar vanochtend ging het toch weer wat minder...maar dat andere oorzaken (dat het 's ochtends was bijvoorbeeld)...

Geen toernooien meer, maar wel najaarscompetitie!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:15:41 #165
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52502935
Gefeliciteerd Zonnestraaltje

Gister een hele vage pot gespeeld in de dubbel met een raar scoreverloop. Het werd namelijk 6-0 1-6 6-1 voor de tegenstanders . Eerste set sloegen we beiden geen deuk in een pakje boter. Tweede set gingen we er wat feller in en dat betaalde zich uit in makkelijke setwinst. En dan begint de 3e set en krijg je breakkansen in de 1e game, maar benut je die niet en dan kom je in de volgende game 40-0 voor en geef je die game weg . Dan knapt er waarschijnlijk iets en is de partij binnen no-time afgelopen.
Weisst
pi_52503147
Dankjulliewel!

@ Erkel: kan me voorstellen dat dat vreemd voelde idd.
Ik heb een keer meegemaakt: 5-4 6-1 6-1. Wel voor ons, maar toch voelde het slecht, gezien het niveau van de partij.
pi_52503208
bij mijn competitie hadden mijn de 2 here die hun HD moesten spelen een nogal rare wedstrijd..
1-6 6-0 5-0 voorkomen...en dan slecht met 6-4 in die set winnen...(ze kregen zelfs nog gamepunten tegen daar )
En tegelijkertijd was toen de DD bezig en daar was de stand iets van 6-0 0-6 6-1 of zo
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:28:17 #168
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52531770
Raar dat zoiets ineens kan omkeren dan. Een paar punten kunnen gewoon ineens dan mentaal tegen je of in het voordeel van je gaan werken.

The human brain is a weird thing
Weisst
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:20:59 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52538569
nouja, mijn seizoen is klaar. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan het niet meer opbrengen om nog wedstrijden te gaan spelen en te trainen (alsof ik dat het hele seizoen al fatsoenlijk gedaan heb )

Ik sta nu 5.5 en als ik dan 6 wordt dan zal het wel. Ben er helemaal klaar mee!!!

Zo dat is er uit....
pi_52541270
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
nouja, mijn seizoen is klaar. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan het niet meer opbrengen om nog wedstrijden te gaan spelen en te trainen (alsof ik dat het hele seizoen al fatsoenlijk gedaan heb )

Ik sta nu 5.5 en als ik dan 6 wordt dan zal het wel. Ben er helemaal klaar mee!!!

Zo dat is er uit....
'

same state of mind here. Misschien nog wat indoor toernooien maar ik heb het voorlopig wel gehad.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:44:00 #171
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52541360
Ik speel nog een toernooi dat bekend staat om de gezelligheid en ik speel er voor de gezelligheid. Kan wel eens gezellig worden. Volgend jaar ga ik eens aan mijn rating werken.
pi_52541468
Ik ben gewoon op mijn hoogtepunt gestopt...kan ik een jaar lang zeggen dat ik het laatste toernooi wat ik speelde won
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:38:50 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52545495
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Norrage het volgende:
Ik ben gewoon op mijn hoogtepunt gestopt...kan ik een jaar lang zeggen dat ik het laatste toernooi wat ik speelde won
Had ik ook moeten doen.... 2 jaar geleden
pi_52545542
quote:

Zo dat is er uit....
same, rotwedstrijd gehad. had 0 motivatie en concentratie.
ik heb nu nog najaarscompetitie (beetje in vorm blijven), volgend jaar voorjaarscompetitie bij een andere club. Verder geen wedstrijden meer dit seizoen, tis goed, al veel te veel verloren.
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:56:24 #175
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52546054
quote:

Zo dat is er uit....
Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je speelplezier, zo'n onverwachte terugval.

Gewoon even afstand nemen van het tennis en op een gegeven moment komt misschien het speelplezier wel weer terug en anders niet, dan komt er wel weer wat anders op je pad. (snowboarden )
Weisst
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:58:12 #176
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52546118
Ik speel nog één toernooi deze week en heel misschien zit er nog een verbetering van mijn rating in, dubbel en enkel. Dan moet ik wel de categorie winnen waarschijnlijk, maar niks is onmogelijk
Weisst
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:46:53 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52558467
Ik heb jaren lang getennissed en zondag competitie vond ik altijd geweldig ook het eten samen met je tegenstanders bij andere teams bij een andere club, altijd de vraag hoe verzorgd het eten was daar Een keer getennissed tegen mensen die gewoon vol aan het bier waren.

Gestopt met tennis spelen op een gegeven moment en echt een fanatieke was ik niet qua toernooien. Het ging me meer om het plezier inplaats van het winnen. Lange mooie rally's vond ik wel okey en zeker bij het winnen van zo'n rally maar de hele wedstrijd winnen boeide me niet, zozeer hoewel dat af en toe ook nodig is om het leuk te houden maar het hoefde niet in grote regelmaat te gebeuren, zolang ik maar plezier beleefde aan de partij. ( 6-0, 6-0 van de baan geveegd worden is wat anders maar dan zijn er ook minder mooie rally's)
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:16:48 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52564948
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef erkel het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je speelplezier, zo'n onverwachte terugval.

Gewoon even afstand nemen van het tennis en op een gegeven moment komt misschien het speelplezier wel weer terug en anders niet, dan komt er wel weer wat anders op je pad. (snowboarden )
Snowboarden is nog meer een passie van tennissen voor mij.... Dus dat is niet zo'n probleem
Maar snowboarden gaat niet zo makkelijk in de zomer en koelkasten zijn ruk....

Anyway, als ik 6 wordt blijf ik gewoon 4 en 5 toernooien spelen. Grappige is wel dat ik 5 zou zijn geworden met de uitslagen die ik nu heb neergezet. Sommige slechte zouden natuurlijk niet hebben meegetelt dus dat scheelt. Maar zou dan gewoon 5 zijn geworden. Dus tja.... Hetzelfde niveau blijven spelen volgend jaar (wat al dramatisch is) en dan ben ik weer 5. Krom eigenlijk....
Maar ja.... vorig jaar zei ik dat ik weer terug ging proberen te komen op 4 niveau en het omgekeerde gebeurd

Op zich zou speelplezier dus niet zo veel meer moeten uitmaken. Ik bedoel, wat er nou op je pasje staat maakt niet zo veel uit voor de toernooien die je speelt. Het is alleen klote voor de competitie omdat je misschien in een lager team komt ofzo. Maar ik heb nog wel vertrouwen dat dit niet gebeurd. Als ik naar de andere teams kijk (teams onder dat van mij) komen ze ook niet veel verder dan 5 en 6 dus dat zou nog een voordeel zijn.

ik kan het gewoon niet meer opbrengen om toernooien te gaan spelen enzo. Ik heb er gewoon ff geen zin meer in. Ik blijf gewoon een beetje spelen om de wintertraining mee te kunnen doen en om bij de lerarenopleiding niet voor aap te staan maar verder zal het me ff een worst wezen
pi_52566250
je kan altijd minder fanatiek gaan tennisen. Blijft het leuk en blijf je met het tennis verbonden. Je zit niet alleen op tennis om op de baan ballen te slaan. Je zit ook op tennis vanuit sociaal oogpunt. Dat je naar een club kunt gaan. Mensen ontmoeten. etc.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:53:05 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52590822
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef TubewayDigital het volgende:
je kan altijd minder fanatiek gaan tennisen. Blijft het leuk en blijf je met het tennis verbonden. Je zit niet alleen op tennis om op de baan ballen te slaan. Je zit ook op tennis vanuit sociaal oogpunt. Dat je naar een club kunt gaan. Mensen ontmoeten. etc.
Hmmm nee zo werkt het niet.

Ik ga me alleen maar lopen irriteren als ik dat ga doen.
Ik doe het of goed of niet maar ik ga niet een beetje half lopen klooien.
Als jij op een bepaald niveau gespeeld hebt en je weet dat je dat nog kan maar het niet lukt dan wil je dat niet zomaar op geven. Uit gewoon een beetje ballen haal ik niet genoeg voldoening. Daar ben ik te sportief en wedstrijdmatig voor ingesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')